|
کدخبر: 267938

هدف‌گذاری برای احیای ۲۸ واحد صنعتی راکد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت، احیای واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود، این واحدها احیاء و به چرخه تولید بازگردند.

صنعت هدف‌گذاری برای احیای ۲۸ واحد صنعتی راکد

محمد اهلی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهارکرد: احیای واحدهای راکد از جمله برنامه‌های این شرکت برای رونق تولید و اشتغال است که بدین منظور با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود تلاش می‌شود در امسال ۲۸ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های استان به چرخه تولید بازگردند.

وی ضمن تشکر از استاندار اردبیل برای بازدید از واحدهای تولیدی در قالب ستاد تسهیل، این بازدیدها را راهگشا و زمینه ساز آشنایی مدیران با مشکلات سرمایه‌گذاران برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این جلسات و بازدیدها، شرکت شهرک‌های صنعتی نیز از تمامی ظرفیت‌های خود برای احیای واحدهای راکد استفاده می‌کند که استفاده از کلینیک کسب و کار از جمله این ظرفیت هاست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در کلینیک‌های کسب و کار که متشکل از کارشناسان و مشاوران کاربلد استان هستند، مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد احصاء و آسیب شناسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات آنان پیشنهاد می‌شود.

وی افزود: با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید در استان انجام می‌شود خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون ۶ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی استان احیاء و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

اهلی کاهش بروکراسی‌های اداری را یکی از لازمه‌های ضروری برای جذب سرمایه‌گذاری در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با اقداماتی که به منظور حمایت از تولید و اشتغال انجام می‌شود روند سرمایه‌گذاری در استان تسهیل و افزایش یابد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها