|
کدخبر: 307184 فرشته صائمی

گفتگوی گسترش‌نیوز با عضو کمیسیون صنایع مجلس؛

وزیر صمت به مجلس نرفت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره حادثه معدن طزره با وزارت صمت و سایر نهادها اعم از وزارت کار، شرکت مسئول و سایر نهادها جلسه‌ای برگزار کرد.

سیاست وزیر صمت به مجلس نرفت

اخیراً جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم شیراز در توئیتر نوشت:

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل بهتر است در کاری که به ایشان مربوط نیست دخالت نکند.

با توجه به حرکت خطرناک و زیرپوستی جهت انحصاری کردن بازار موبایل به بهانه کمبود ارز (همان چیزی که برای خودرو اتفاق افتاد) و حفظ کرامت مردم عزیز ایران این موضوع را در مجلس پیگیری خواهم کرد.

رشیدی کوچی

در همین راستا مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گسترش‌نیوز در واکنش به این توئیت رشیدی و احتمال انحصاری شدن واردات موبایل در کشور گفت: بنده خبری مبنی بر انحصاری شدن واردات خودرو نشنیدم، در حال حاضر همه افراد می‌توانند ثبت سفارش کرده و گوشی وارد کنند.

او با اشاره به جزئیات جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر صمت درباره حادثه معدن طزره و جان باختن ۶ کارگر در حادثه افزود: روز گذشته کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره حادثه معدن طزره با وزارت صمت و سایر نهادها اعم از وزارت کار، شرکت مسئول و سایر نهادها جلسه‌ای برگزار کرد.

طاهری در پاسخ به این پرسش که علی آبادی به عنوان وزیر صمت در جلسه کمیسیون صنایع و معدن با محوریت بررسی ابعاد حادثه معدن طزره حضور پیدا کرد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خیر، وزیر صمت در جلسه کمیسیون صنایع حضور نداشت و معاون معدنی او یعنی محتشمی‌پور در این جلسه حضور داشت.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش نهادهای مذکور در این جلسه یادآور شد: بحث جمع کردن اطلاعات و ارائه گزارش به مردم بود.

گفتنی است روز ۱۲ شهریور ماه خبری مبنی بر انفجار در معدن طزره که در شمال شهرستان شاهرود قرار دارد، منتشر شد، در جزئیات این خبر گفته شد که ۶ کارگر جان خود را از دست دادند. در حالی خبر انفجار در معدن طزره منتشر شد که پیش از این گسترش‌نیوز در گزارش اختصاصی خود به خالی بودن کپسول‌های آتش‌نشانی این معدن خبر داده بود. ( اینجا بخوانید)

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها