|
کدخبر: 249924

امریکا حمله موشکی سپاه به اربیل را تایید کرد

نیویورک‌تایمز به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت سایتی که ایران روز گذشته در اربیل عراق به آن حمله کرد یکی از مراکز آموزشی صهیونیست‌ها بود.

این مقام آمریکایی که نخواسته نامش فاش شود به نیویورک‌تایمز گفته: "ساختمانی که روز سه‌شنبه در اربیل در شمال عراق مورد حمله موشکی سپاه پاسداران قرار گرفت، به‌عنوان «مرکز آموزشی اسرائیل» مورد استفاده قرار می‌گرفت."

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در توییتی به بازنشر اظهارات این مقام آمریکایی پرداخت و نوشت: مکانِ هدف در اربیل، مرکز آموزشی اسرائیل بود!

پیش از اذعان آمریکا به هدف قرار گرفتن مرکز موساد در اربیل، پایگاه خبری صابرین نیوز دقایقی پس از حمله در گزارشی نوشت مکانی که ایران در شمال عراق به آن حمله کرد یک پایگاه آموزشی پیشرفته متعلق به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی بود.

ساعتی پس از آن، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای با هشدار نسبت به تکرار اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی تأیید کرد پایگاه موساد در اربیل از سوی این نهاد هدف قرار گرفته است و در صورتی که صهیونیست‌ها بخواهند به توطئه‌های خود ادامه دهند پاسخی سخت‌تر و مهیب‌تر دریافت خواهند کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها