|
کدخبر: 249497

واکنش بازار ارز به خبر حمله سپاه پاسداران به اربیل

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله موشکی دیشب به اربیل با صدور بیانیه‌ای مسئولیت آن را پذیرفت. واکنش بازار ارز به اخبار اخیر افزایش قیمت دلار بوده است.

بازار دلار، طلا و سکه، امروز ۲۲ اسفند نوساناتی دارد. قیمت دلار روز گذشته روند افزایشی و در ادامه کاهشی داشت. امروز امروز برخی کانال‌ها، قیمت دلار در بازار آزاد را، بین ۲۶ هزار و ۱۲۰ تا ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام می‌کنند. با گذشت زمان قیمت رو به افزایش است و به ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسیده.

قیمت دلار فردایی نیز در محدود ۲۶ هزار ۲۰۰ تا ۲۶ هزار و ۳۳۰ تومان در نوسان بود و به تدریج به سمت قیمت‌های بالاتر رفته است. اکنون قیمت‌ دلار فردایی به حدود ۲۶ هزار و ۵۱۰ تا ۲۶ هزار و ۵۳۰ تومان رسیده.

روز گذشته، آغاز معاملات دلار ۲۶,۴۰۰ تومان بود. کف قیمت دلار هم ۲۵ هزار و ۹۳۰ و سقف آن ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

از سوی دیگر رسانه‌های عراقی به نقل از منابع امنیتی اعلام کردند، این پایگاه‌ها مرکز پیشرفته آموزشی بوده و هدف حمله موشک‌های بالستیک قرار گرفته است.

رسانه‌های عراقی بامداد یکشنبه گزارش دادند که پایگاه نظامی آمریکا در «اربیل» هدف راکتی قرار گرفته است.

کانال «صابرین‌نیوز» وابسته به نیروهای مقاومت عراق در این باره افزود که ده‌ها انفجار شهر اربیل را لرزانده و چندین راکت به مجتمع زیرین در استان اربیل، یکی از پایگاه‌ها نظامی آمریکا اصابت کرده است.

وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به حمله به پایگاه نظامی‌ این کشور در اربیل عراق ادعا کرد: این حمله هیچ خسارت یا تلفاتی در هیچ یک از تاسیسات دولتی آمریکا برجای نگذاشته است.

این اخبار می‌توانند بر قیمت‌ها در بازارهای دلار، طلا و سکه تاثیرگذار باشند.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها