|
کدخبر: 165325

قالیباف برای انتخابات ۱۴۰۰ دست به کار شد

یک فعال اصولگرا در رابطه با حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات بیان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم آقای قالیباف مقدمات تشکیل ستاد انتخاباتی‌اش را در استان‌ها فراهم کرده و آمادگی برای ورود دارد.

سیاست داخلی قالیباف برای انتخابات ۱۴۰۰ دست به کار شد

آرین منش در رابطه با حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات بیان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم آقای قالیباف مقدمات تشکیل ستاد انتخاباتی‌اش را در استان‌ها فراهم کرده و آمادگی برای ورود دارد و در صورتی که آقای رئیسی ورود پیدا نکنند، به ‌نظر می‌رسد که آقای قالیباف عزم جدی برای ورود به عرصه انتخابات داشته باشند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم وحدت اصولگرایان اظهار کرد: شواهد و قرائن حاکی از این است که اصولگرایان به یک کاندیدای واحد نخواهند رسید و قطعا در صورت اینکه شورای نگهبان تایید کند و اتفاقی که در گذشته هم افتاد و دوره‌ای بود که ما ۵ کاندیدای اصولگرا داشتیم، ممکن است چنین وضعیتی تکرار شود.

آرین منش علت بوجود نیامدن فضای دوقطبی را مشکلات اقتصادی و مشکلات مردم، بالا بودن نرخ تورم و بیکاری، فشارها و تحریم‌های اقتصادی که سایه بر زندگی مردم افکنده است، خواند و افزود: این مشکلات آنچنان بر زندگی مردم اثر گذاشته که انتخابات برای آن‌ها اولویت تلقی نمی‌شود.مگر اینکه در دوماه باقی مانده فضای کشور با تمهیداتی که اندیشه می‌شود تغییراتی در آن اتفاق افتد و گشایش‌هایی در آن رخ دهد که چشم‌انداز مناسب‌تری برای مردم بوجود آید.

وی ضمن اشاره به نقش پررنگ دولت و شورای نگهبان در ایجاد فضای پرشور و رقابتی در انتخابات، بیان کرد:عواملی که می‌تواند در بالا بردن میزان مشارکت سهیم باشند به نظرمن عملکرد دولتمردان در دوماه باقی مانده، نقش شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها، نقش رسانه‌ها ازجمله صداوسیما در ایجاد فضای رقابتی و ارتباط صادقانه مسئولان با مردم است .

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها