|
کدخبر: 165299

اگر رئیسی آمد کسی کاندیدای انتخابات نشود

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: به لاریجانی توصیه می‌کنم اگر رئیسی در انتخابات شرکت کرد، او نیاید.

سیاست داخلی اگر رئیسی آمد کسی کاندیدای انتخابات نشود

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،  درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده مبنی بر این که گفته می‌شود با حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، علی لاریجانی که صحبت حضور او هم در این دوره از انتخابات مطرح است، نخواهد آمد، گفت: توصیه من به آقای لاریجانی این است اگر آقای رئیسی در انتخابات شرکت کرد در انتخابات شرکت نکند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز شما به شرایط کشور نگاه کنید؛ آقای رئیسی با یک فرد صحبت می‌کند و صداوسیما یک ساعت برنامه درباره آن پخش می‌کند، به یک شعبه می‌رود درباره‌اش اخبار منتشر می‌کنند، معتقدم صدا و سیما شده است؛ آقای رئیسی!

وی تاکید کرد: با چنین روندی که در پیش گرفته شده این امر برای مردم جا افتاده است که اگر آقای رئیسی در انتخابات ثبت‌نام هم نکند رئیس جمهور است، بنابراین با وجود چنین شرایطی، به هرشخصی که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارد توصیه می‌کنم شرکت نکند.

جعفرزاده در پاسخ به سوالی مبنی براین که لاریجانی نماینده ایران در قرار داد راهبردی ایران و چین است که همین امر باعث شده امروز در جامعه مطرح شود او مد نظر بخش بزرگی از حاکمیت برای ریاست جمهوری است آیا این گمانه زنی‌ها درست است یا خیر، گفت: مردم نظر موافقی درباره این قرار داد ندارند؛ حال کاری به غلط و درست بودن آن ندارم اما اگر  به کف خیابان بروید مردم ناراحت هستند؛ نکته‌ای که این وسط وجود دارد این است که حاکمیت چراغ سبز بزرگی را نشان داده  مبنی بر این که آقای رئیسی را می‌خواهد، بنابراین به صلاح هیچ کاندیدایی نیست که در این عرصه وارد شود .

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که در این چندماه باقی مانده تصمیم‌گیران کشور چه رفتارهایی را باید در پیش بگیرند و دست به چه اصلاحاتی بزنند تا مردم در انتخابات شرکت کنند، عنوان کرد: امروز گرانی در کشور وجود دارد، مردم می‌گویند هنگامی که پول داریم نمی‌توانیم مایحتاج خودمان را مانند مرغ و گوشت تهیه کنیم چه رأیی بدهیم؟ مردم ناراحت هستند و فکر می‌کنند کسی به فکرشان نیست، بنابراین اعتقادم بر این است که در  شرایط اقتصادی باید تغییر اساسی ایجاد شود در غیر اینصورت هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

 

منبع: ایلنا
  • ل ارسالی در

    بافرض امدن رییسی ایاروابط خارجی چی خواهد شد/فعلا که داخل نیاز به اواربرداری دارد

  • علی ارسالی در

    من تا به حال کوتاهی نکردم در رای دادن رای دادم ولی با وجود این همه دروغ گفتن و انتخوابی که داشتم از آقای روحانی به شدت پشیمان هستم از بس تو جامعه نسبت به کسی که به این آقا رای داد دشنام شنیدم چرا برای خودم بار دیگر این دشنامها را به ارمغان بیاورم انقلاب و جمهوری دوست دارم به رهبرم عشق می ورزم وای از دادن رای به این چند دلیل خودداری میکنم

ارسال نظر