|
کدخبر: 291000

تجهیزات مورد نیاز برای بستری بیمار تنفسی در خانه

نگهداری و مراقبت از بیماران تنفسی در منزل شرایط خاص و بسیار حساس خود را دارد، به همین دلیل در انتخاب و خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای این نوع بیماران باید دقت زیادی شود. خرید باکیفیت‌ترین نوع تجهیزات پزشکی حتی در بهبود شرایط بیماران تنفسی نیز تاثیر بالقوه‌ای دارد. از تجهیزات پزشکی تنفسی می‌توان به دستگاه‌ ونتیلاتور خانگی و بیمارستانی، مانیتورینگ علائم حیاتی، ساکشن، اکسیژن ساز و کپسول مخصوص اکسیژن اشاره کرد.

تجهیزات پزشکی توانی نو(https://tavanino.com/) در حال حاضر جزو باکیفیت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین تجهیزات موجود در بازار است. توانی نو با اتکا بر نیروی متخصص و همچنین تکنولوژی‌های روز دنیا قادر به تولید باکیفیت‌ترین تجهیزات پزشکی در سراسر کشور است. هر یک از دستگاه‌های ذکر شده کاربرد و ویژگی‌های خاص خود را دارند که باید در استعلام قیمت و خرید آن‌ها توجه زیادی شود.

تجهیزات کمک تنفسی: ونتیلاتور، اکسیژنساز، دستگاه مانیتورینگ

دستگاه ونتیلاتور خانگی جزو پرفروش‌ترین تجهیزات پزشکی توانی نو

انواع دستگاه ونتیلاتور  جزو پیشرفته‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات کمک تنفسی در بین تجهیزات پزشکی توانی نو به شمار می‌رود. این دستگاه نقش عمده‌ای در فرایند بهبود شرایط تنفس بیمار دارد. لیست قیمت انواع دستگاه ونتیلاتور بیمارستانی و خانگی خرید کنید.

پیش از استعلام قیمت و خرید این نوع دستگاه تخصصی و پیشرفته باید همواره به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در انتخاب دستگاه باید حجم اکسیژن، میزان تنفس بر دقیقه، فشار هوایی و ... به دقت کنترل شود.

  • در زمان خرید این نوع دستگاه بایدبه نمایشگر گرافیکی و نحوه عملکرد آن یعنی ذخیره شکل موج و حلقه توجه کنید.

  • یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعات در بحث خرید دستگاه ونتیلاتور توجه به کیفیت ساخت و همچنین کارت گارانتی و ضمانت آن است.

  • بررسی ضد آب بودن دستگاه

این نوع دستگاه برای آن دسته از بیمارانی که جراحی قلب باز دارند بسیار کاربرد دارد و باید بیمار حدود 6 الی 24 ساعت از این دستگاه استفاده کند. البته نوع خانگی دستگاه‌های ونتیلاتور نقش عمده‌ای در بهبود شرایط بیماران تنفسی دارند. در فروشگاه توانی نو این دستگاه تنفس مصنوعی و انواع آن محصول معتبرترین برندهای تولیدکننده در کل دنیا بوده است و در عین داشتن کیفیت بالا از قیمت کمتری نسبت به قیمت بازار برخوردار هستند.

 

خرید باکیفیت‌ترین و بهترین دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی

دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی یکی دیگر از مهم‌ترین و ضروری‌ترین تجهیزات برای بیماران تنفسی است. همان طور که از نام این دستگاه پیداست، از آن برای به مانیتورینگ کلیه علائم حیاتی بیمار و کنترل آن‌ها استفاده می‌شود.

نوع خانگی دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی بایستی برای هر بیمار تنفسی تهیه شود تا تمامی علائم حیاتی بیمار تا زمان بهبود و درمان کامل مورد بررسی قرار گیرد. این نوع دستگاه یکی از پرفروش‌ترین و البته ضروری‌ترین اقلام در بین تجهیزات پزشکی توانی نو به شمار رفته و به دلیل داشتن کیفیت بالای ساخت و قیمت نازل در بسیاری از مراکز درمانی و منازلی که بیمار تنفسی دارند استفاده می‌شود. انواع دستگاه‌ مانیتور علائم حیاتی که در فروشگاه توانی نو به فروش می‌رسند عبارت‌اند از:

  • سیستم مانیتورینگ کنار تختی

  • سیستم تله مانیتورینگ و مرکزی

 

دستگاه ساکشن و انواع آن در تجهیزات پزشکی توانی نو

در سایت تجهیزات پزشکی توانی نو تمامی تجهیزات مورد نیاز برای بیماران تنفسی، قلبی و ... وجود دارد. همان گونه که می‌دانید دستگاه ساکشن (https://tavanino.com/search-products/category-home-medical-suction)یک دستگاه بسیار مهم و ضروری برای خارج کردن مایعات و ترشحات خاص از بدن بیمار (ریه‌ها) است. این نوع دستگاه در انواع مختلفی چون دستی و برقی تولید و روانه بازار می‌شود. هر یک از انواع دستگاه ساکشن برای استفاده در منزل مناسب است، اما بیماران نیز می‌توانند بر حسب بودجه خود یکی از این دو نوع دستگاه را برای استفاده در منزل خریداری کنند. انواع مختلف دستگاه ساکشن با بهترین برندهای تولیدکننده در سایت توانی نو با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رسد. بازه قیمتی این نوع دستگاه در سایت توانی نو بین 2 میلیون تومان الی 31 میلیون تومان است.

دستگاه ساکشن: قیمت و خرید دستگاه ساکشن

قیمت و خرید بهترین و باکیفیت‌ترین اکسیژن ساز خانگی از سایت توانی نو

دستگاه اکسیژن ساز توانی نو با هدف تامین اکسیژن مورد نیاز برای بیماران تنفسی استفاده می‌شود. در حقیقت این دستگاه با تغلیظ اکسیژن موجود در هوای اطراف بیمار باعث می‌شود تا باکیفیت‌ترین و بیشترین میزان اکسیژن وارد ریه‌های بیمار شود.

کیفیت قطعات استفاده شده در این دستگاه در بازدهی و قدرت آن برای تغلیظ اکسیژن تاثیر به‌سزایی دارد، به همین دلیل در خرید این دستگاه باید به کیفیت ساخت آن توجه شود. انواع دستگاه غلیظ‌کننده اکسیژن خانگی در سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی توانی نو با معروف‌ترین برندهای زنیت، سوشیا، مارک اکساز، لانگفیان، چویس و اکیومد با بهترین قیمت به فروش می‌رسد.

خرید انواع کپسول اکسیژن خانگی با زیر قیمت بازار

یکی دیگر از اقلام بسیار ضروری و مورد نیاز برای بیماران تنفسی بستری شده چه در خانه و چه در بیمارستان کپسول اکسیژن است. آن دسته از بیماران تنفسی که در خانه بستری می‌شوند بایستی حتما یک کپسول مخصوص اکسیژن را بین تجهیزات پزشکی کمک تنفسی خود داشته باشند تا بتوانند شرایط انسداد ریوی و سایر مشکلات محدودکننده ریه‌های خود را برطرف کنند.

کپسول‌های اکسیژن در دو نوع گازی و مایع عرضه می‌شوند. هر یک از این نوع کپسول‌ها ویژگی‌های خاصی دارند. در صورتی که بیمار تنفسی به اکسیژن روزانه و به اصطلاح دائمی نیاز دارد، باید از کسپول اکسیژن خانگی با ظرفیت بیشتر از نوع قابل حمل استفاده کند. انواع کپسول‌ اکسیژن در ظرفیت‌های مختلف در فروشگاه توانی نو بین بازه قیمتی 2 الی 7 میلیون تومان به فروش می‌رسند. برای استعلام قیمت و خرید بهترین و مناسب‌ترین نوع این کپسول برای استفاده خود تنها کافی است تا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت و خرید کپسول اکسیژن از تجهیزات پزشکی توانی نو

سخن پایانی

در این مقاله از تجهیزات پزشکی توانی نو در مورد انواع دستگاه‌های ونتیلاتور، غلیظ‌کننده اکسیژن، ساکشن، مانیتورینگ علائم حیاتی و کپسول مخصوص اکسیژن توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم. شما در خرید هر یک از این تجهیزات کمک تنفسی با رعایت نکات گفته شده در مطالب بالا به راحتی می‌توانید باکیفیت‌ترین نوع هر دستگاه کمک تنفسی را با بهترین قیمت خرید کنید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که در سایت توانی نو تمامی این لوازم و دستگاه‌ها با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می‌رسند. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد انواع دستگاه‌ معرفی شده، همچنین استعلام قیمت و خرید هر یک از آن‌ها کافی است تا به سایت مراجعه کنید و با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها