|
کدخبر: 295763

بهترین دستگاه لیزر برای طیف پوستی ایرانی‌ها

موهای زائد اعضای جدایی‌ناپذیر بدن ما هستند که بعضی‌ها با آن‌ها زندگی می‌کنند و برخی دیگر تصمیم می‌گیرند آن‌ها را به کلی از بین ببرند. تنها روش اثبات شده برای از بین بردن کامل موهای زائد، استفاده از دستگاه‌های لیزر زیبایی است. اگر شما از مراجعین کلینیک‌های زیبایی هستید و یا به فکر درآمدزایی از صنعت زیبایی بوده‌اید احتمالا به فکر سرمایه‌گذاری در حوزه زیبایی و خرید دستگاه لیزر افتاده باشید. در این مطلب قصد داریم دستگاهی را به شما معرفی کنیم که طرفداران بی‌شماری بین کلینیک‌داران و پزشکان در سراسر ایران پیدا کرده است: دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن. تا پایان همراه ما باشید. 

لیزر

دستگاه لیزر زیبایی چطور کار می‌کند؟

لیزر، پرتوی نوری است که با تقویت پرتوهای نور دیگر در یک فرکانس مشخص، ایجاد می‌شود. دستگاه‌های لیزر زیبایی پوست، با تاباندن طول موج‌های مختلفی از این پرتو به قسمت‌های مختلف بدن که در بازه‌های زمانی منظم و بسیار کوتاه به شکل پالس انجام می‌شود، باعث سوختن و از بین رفتن موهای زائد می‌شوند. اشعه لیزر به‌دلیل جذب شدن به مواد تیره، قسمت تیره‌ی فولیکول مو (ملانین) را از بین می‌برد.

بررسی بازار زیبایی ایران

استفاده از دستگاه‌های لیزر زیبایی در ایران روز به روز در حال رشد است و تعداد زیادی از مردم به کلینیک‌های زیبایی برای از بین بردن موهای زائد یا جوان‌سازی مراجعه می‌کنند. در این بین، آمار نارضایتی مردم به علت عدم استفاده کلینیک‌های زیبایی از دستگاه‌های باکیفیت، بالا رفته است؛ به همین دلیل، یکی از ملاک‌های انتخاب کلینیک برای آن‌هایی که به دنبال جوابدهی بالا و عوارض و درد کمتری هستند، دارا بودن دستگاه‌های باکیفیت و پیشرفته است. همانطور که می‌دانیم دستگاه‌های بی کیفیت علاوه بر اینکه در روند درمان اختلال ایجاد می‌کنند، می‌توانند صدمات جبران ناپذیری برای پوست مراجعین داشته باشند. 

لیزر۱

دستگاه لیزر کندلا چیست؟

برند آمریکایی کندلا یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده دستگاه‌های لیزر زیبایی و جوان‌سازی در دنیاست که توسط تعداد بی‌شماری از کلینیک‌داران و پزشکان مورد استفاده قرار گرفته است. این شرکت تنوع بالایی از دستگاه‌های مختلف لیزر زیبایی را تولید می‌کند که دستگاه از بین برنده موهای زائد یکی از آن‌هاست. دستگاه لیزر کندلا جزو پرفروش‌ترین تجهیزات زیبایی در کل صنعت لیزر است.

مزایای رقابتی دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن

دستگاه لیزر کندلا که ساخت آمریکاست به علت قیمت بسیار بالای آن (بیش از 50 هزار دلار) و عدم وجود توجیه اقتصادی، گزینه مناسبی برای بازار ایران به شمار نمی‌آید، بنابراین، با توجه به نیاز روزافزون به استفاده از دستگاه های با کیفیت در صنعت زیبایی ایران، شرکت داتیس لیزر، با در اختیار گرفتن نمایندگی شرکت انگلیسی آلپاین تک، اقدام به واردات نوع دیگری از این دستگاه یعنی دایود ادیشن نمود تا کلینیک‌داران بتوانند با پرداخت مبلغ کمتر، کیفیت مشابهی را دریافت نمایند.

این دستگاه، طول موج طولانی‌تری نسبت به سایر انواع لیزر داشته و باعث نفوذ بهتر پرتوهای لیزر به عمق پوست می‌شود. بنابراین می‌توان گفت با توجه به کاربرد خاص آن برای طیف رنگی پوست گندم گون، گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بازار زیبایی ایران به شمار می‌آید. جدا از هزینه مقرون به صرفه نسبت به نمونه‌های مشابه مزایای فوق العادهع ی دیگری نیز دارد که با استقبال گسترده‌ای بین کلینیک‌داران و پزشکان مواجه شده است. از مزایای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای سیستم خنک کننده مجزا (ایرکولینگ)
  • کم‌ترین میزان خرابی نسبت به دستگاه‌های مشابه
  • دارای طول موج اختصاصی دایود
  • هندپیس بدون تماس با پوست (غیر تماسی

لیزر۲

نمایندگی فروش دستگاه کندلا دایود ادیشن در ایران 

شرکت داتیس لیزر، تنها عرضه کننده رسمی دستگاه کندلا دایود ادیشن در ایران، شرایط پرداخت ویژه‌ای را برای کلینیک‌‎داران در نظر گرفته است؛ این شرکت، امکان خرید اقساطی با بازپرداخت بلند مدت را برای مشتریان خود فراهم نموده و در کنار آن، گارانتی 12 ماهه و ارائه دستگاه جایگزین به‌صورت رایگان در صورت هرگونه مشکل و همچنین ۱۰ سال خدمات پس از فروش، از دیگر شرایط در نظر گرفته شده توسط شرکت داتیس لیزر برای مشتریان گرامی است.

همچنین شرکت داتیس لیزر تا ۲ ماه محصولات خود را وارانتی می‌کند؛ به این صورت که اگر به هر دلیلی شما از کیفیت و جوابدهی دستگاه ناراضی بودید، شرکت دستگاه را از شما دریافت می‌کند و تمام مبلغ پرداختی شما را بدون هیچگونه کسری به شما بر می‌گرداند.

برای اطلاعات بیشتر از محصولات شرکت داتیس لیزر می‌توانید به وبسایت مجموعه به نشانی www.datis-laser.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 91091999-021 تماس حاصل نمایید؛ کارشناسان ما به شما در خرید دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن کمک خواهند کرد. مشاوران شرکت داتیس لیزر همواره در تلاش هستند تا شما را در خریدی بهتری یاری نمایند و خیال شما را از هر جهت در خرید دستگاه لیزر راحت کنند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها