|
کدخبر: 292216

بهترین دستگاه لیزر موهای زاید وارداتی

همواره یکی از دغدغه‌های افراد از بین بردن موهای زائد است. روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که تقریباً تمامی آن‌ها به‌صورت موقت عمل می‌کنند، اما از بین بردن موهای زاید با استفاده از دستگاه لیزر، یک روش دائمی است که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. درواقع دستگاه لیزر موی زاید با استفاده از طول‌موج مشخص بین 600 تا 1200 نانومتر، پیاز مو را از بین برده و درنتیجه باعث حذف دائمی موهای زائد می‌شود. در ادامه بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زاید وارداتی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید:

دستگاه-لیزد

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

دستگاه لیزر موی زاید الکساندرایت (الکس) دکا که ساخت کمپانی دکا ایتالیاست، یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر است که برای رفع دائمی موهای زائد بدن و حتی موهای بسیار نازک و کرکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ازآنجایی‌که این دستگاه با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و ساخته شده‌است، موردتوجهٔ بسیاری از پزشکان و تکنسین‌های زیبایی قرار گرفته‌است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العادهٔ این دستگاه، استفاده از فنّاوری الکس سرد است که طی روند درمان را بدون عوارض می‌کند. به‌این‌ترتیب که زیباجو در طی دورهٔ درمان، هیچ‌گونه درد و سوزشی را احساس نمی‌کند.

از دیگر مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت دکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب انواع پوست

بسیاری از دستگاه‌های لیزر موهای زائد، فقط در رابطه با پوست‌های سفید و گندمی به‌خوبی عمل می‌کنند و تقریباً می‌توان گفت که در مقابل رنگ پوست‌های سبزه و تیره بی‌اثر هستند. این در حالی است که دستگاه لیزر موهای زاید وارداتی دکا، مناسب انواع طیف پوستی است.

  • کوتاه بودن زمان درمان

دستگاه لیزر الکس دکا طول‌موج‌های بلندتری ساطع می‌کند که درنتیجهٔ آن، به عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و به شکل مؤثر‌تری، موهای زائد را از بین می‌برد. نکتهٔ مهمی که باید به آن توجه داشت، این است که افزایش عمق طول‌موج لیزر، به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند برای پوست خطرناک باشد، چراکه سرعت جذب نور سلول‌های پوست و مو با هم تفاوت دارد.

  • توانایی در رفع کامل موهای زائد و کرکی

یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العادهٔ این دستگاه، توانایی بی‌نظیر آن در از بین بردن موهای زائد و حتی کرکی است. البته ممکن است که پس از اتمام دورهٔ درمان، رویش مو در بعضی از نواحی بدن همچنان مشاهده شود، اما ضخامت و تعداد تارهای مو روییده به حدی کم است که می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

لیزر

  • عوارض جانبی حداقل

عوارض جانبی حداقل ویژگی مهمی است که همهٔ دستگاه‌های لیزر مو آن را ندارند. در بیشتر مدل‌های دستگاه‌های لیزر، درد و سوزش به علت تکنولوژی ضعیف دستگاه دیده می‌شود. این در حالی است که کار با دستگاه لیزر دکا، کمترین میزان عوارض را برای فرد درپی دارد.

دستگاه لیزر اپیکر

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد وارداتی، دستگاه لیزر اپیکر آمریکایی است که از تکنولوژی الکساندرایت استفاده می‌کند. به‌این‌ترتیب، توانایی بی‌نظیری در از بین بردن موهای زائد و کرکی دارد. این دستگاه بر تمام قسمت‌های مو اعم از ساقه و ریشه تأثیر می‌گذارد که درنهایت با تخریب پیاز مو، سبب از بین رفتن موهای زائد می‌شود. دستگاه لیزر موی زاید اپیکر از سیستم کولینگ برای خنک کردن و کاهش عوارض جانبی استفاده می‌کند. تکنولوژی الکساندرایت در این دستگاه، سبب کوتاه شدن طول دوره درمان و همچنین بدون درد بودن آن شده‌است.

در ادامه سایر ویژگی‌های دستگاه را باهم بررسی می‌کنیم:

  • عملکرد بالا

دستگاه لیزر اپیکر با تولید طول‌موج‌های بلند و مؤثر، سبب از بین رفتن موهای زائد تیره و حتی کرکی می‌شود. هم‌چنین این دستگاه مناسب استفاده برای انواع طیف پوستی است که نتیجه‌دهی فوق‌العاده‌ای در از بین بردن موهای زائد حتی در رنگ پوست‌های تیره دارد.

  • سرعت

استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا در ساخت دستگاه لیزر موهای زائد اپیکر، سبب تولید انرژی لیزر با بیش از 100 وات توان شده‌‌است که این ویژگی در بهبود عملکرد دستگاه مؤثر است. بهبود عملکرد دستگاه به معنای بهبود تأثیر آن در از بین بردن موهای زائد است.

  • پهنای پالس قابل تنظیم

قابلیت تنظیم پهنای پالس دستگاه این امکان را فراهم کرده‌است که اثربخشی بیشتری در از بین بردن موهای زائد و حتی کرکی داشته باشد. به‌این‌ترتیب اپراتور می‌تواند با توجه به نوع پوست و ضخامت تار مو، بهترین پالس را انتخاب کند.

  • صفحه‌نمایش هوشمند

صفحه‌نمایش هوشمند دستگاه این امکان را به اپراتور می‌دهد که اطلاعات زیباجو را در دستگاه ذخیره کرده و یک پرونده برای وی تشکیل دهد. همچنین با استفاده از فنّاوری صفحه‌نمایش، امکان انتخاب نزدیک‌ترین طیف پوستی به کاربر وجود خواهد داشت که درنهایت سبب بهبود عملکرد دستگاه خواهد شد.

لیزر۱

مهم‌ترین نکات در انتخاب بهترین دستگاه لیزر

موارد زیادی وجود دارند که در زمان انتخاب دستگاه لیزر موی زاید باید موردتوجه قرار بگیرند. یکی از این موارد، استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت دستگاه است. ازآنجایی‌که پوست یکی از حساس‌ترین اعضای بدن است، بنابراین توصیه می‌شود که دستگاهی را انتخاب و خریداری کنید که از استانداردهای جهانی در ساخت آن استفاده شده باشد. از دیگر نکاتی که باید در زمان خرید به آن توجه کنید، در ادامه مطرح شده‌است:

  • توان دستگاه

توان دستگاه در تولید اشعهٔ لیزر، مورد مهمی است که باید موردتوجه قرار بگیرد، چراکه اگر دستگاه توانایی کافی در تولید طول‌موج را داشته باشد، به شکل بهتری عمل می‌کند. حداقل توان خروجی برای دستگاه‌های لیزر، 1000 وات است.

  • سیستم کولینگ

کولینگ وظیفهٔ خنک‌سازی دستگاه را برعهده دارد. دستگاه‌هایی که در تولید آن‌ها از کولینگ قوی استفاده شده باشد، درد و عوارض کمتری را برای زیباجو ایجاد می‌کنند. هم‌چنین سبب بهبود عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه می‌شوند.

  • پشتیبانی از طیف‌های مختلف پوستی

این نکته را نیز فراموش نکنید که دستگاه انتخابی شما باید از طول‌موج‌های مختلف برای استفاده در انواع طیف‌های پوستی پشتیبانی کند.

  • خرید از یک فروشگاه معتبر

خرید از یک فروشگاه معتبر مورد مهم دیگری که باید موردتوجه قرار بگیرد، چراکه اصالت و کیفیت دستگاه مورد مهمی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. حامین طب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های دستگاه لیزر وارداتی است که خیال شما را از بابت قیمت و اصالت دستگاه آسوده می‌کند.

سخن پایانی

بهترین دستگاه لیزر موی زاید، دستگاهی است که طراحی و تولید آن با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا صورت گرفته باشد. در این صورت است که دستگاه مناسب استفاده انواع طیف پوست و مو شده که درنهایت، سبب افزایش عملکرد دستگاه در از بین بردن موهای زاید می‌شود. دستگاه لیزر الکساندرایت دکا و اپیکر از بهترین نمونه‌های دستگاه‌های لیزر وارداتی هستند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها