|
کدخبر: 294579

مهم ترین نکات انتخاب سالن زیبایی عروس خوب چیست؟

بررسی نکات مهم در انتخاب سالن زیبایی عروس و آرایشگاه زنانه خوب، امکانات و ویژگی های یک سالن زیبایی خوب چیست؟

یک آرایشگر یا میکاپ کار می‌تواند چهره شما شاد و سرزنده و یا برعکس غمگین و پیر نشان بدهد! ولی شما برای مهم‌ترین شب زندگیتان فرصتی برای ریسک کردن ندارید و باید از بین لیست سالن‌های زیبایی عروس بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اما نکته مهم این است که چگونه می‌توان یک سالن زیبایی عروس را انتخاب کرد؟ نکات مهم در انتخاب سالن زیبایی چیست؟ چه مواردی در کیفیت کار آرایشگاه‌های زنانه تاثیر دارند؟ در ادامه کارشناسان وبسایت عروسیمون داتکام  به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

حرفه ای بودن تیم سالن زیبایی عروس مهم است

تاثیر آرایش یا میکاپ بر روی صورت شما به اندازه‌ای است که می تواند سن و سال، میزان چروک‌های صورت، منافذ باز پوست و جوش‌ها، فرم بینی و گونه و تمام جزئیات پوست را به شدت نمایان کند. حال اگر پوست صورت شما اوضاع خوبی نداشته باشد، این مساله در مهم‌ترین شب زندگیتان آزار دهنده خواهد بود.

آرایش-عروس

اما یک میکاپ آرتیست خوب با هنر خود و به وسیله مواد آرایشی مناسب و با کیفیت، معایب صورت را پوشانده و قسمت‌های زیبا را دو چندان نشان دهد.

بهتر است از بین لیست بهترین سالن های زیبایی عروس، سالنی را انتخاب کنید که آرایشگران آن حرفه‌ای و از تجربه لازم برخوردار باشند. مواردی مانند انتخاب نوع آرایش با چهره شما و یا هماهنگی سبک شینیون با لباس و استایل عروس بسیار مهم است . لازم است تا از چندین ماه قبل از برگزاری مراسم عروسی به بهترین سالن‌های زیبایی شهر رفته و نمونه کار آن‌ها را به دقت بررسی کنید.

آرایشگاه عروس چه امکاناتی دارد؟

معمولا سالن‌های زیبایی کارهای مختلفی انجام می‌دهند و هر یک در خدمات خاصی مهارت بالایی را دارند. مثلا یک آرایشگاه در خدمات مو معروف است و دیگری در میکاپ.

ابتدا لازم است تا اولویت‌های خود را مشخص کرده و در بین لیست آرایشگاه‌های عروس به دنبال سالنی باشید که بیشترین موارد را دارا باشد.

امکانات یک سالن زیبایی خوب وحرفه ای:

  • طراحی و خدمات ناخن
  • شینیون‌های حرفه‌ای و به روز
  • تسلط بر انواع سبک میکاپ‌
  • شناخت دقیق پوست و پاکسازی
  • خدمات مربوط به مژه و ابرو

برای درخشیدن در شب عروسی، بهتر است آرایشگاهی را انتخاب کنید که از نوع پوست شما شناخت داشته و قبل از میکاپ، از روش هایی نظیر لایه برداری، ماساژ، بخور صورت و میکرودرم ابریژن استفاده کند.

آیا آرایشگاه‌های عروس گران قیمت الزاما باکیفیت هستند؟

یکی دیگر از مواردی که در بین کارهای عروسی مهم است، بحث قیمت آرایشگاه عروس است. در واقع باید گفت قیمت هر آرایشگاه باید متناسب با کیفیت خدمات و مواد آرایشی و همچنین منطقه‌ی سالن زیبایی تعیین شود.

آرایش-عروس۱

به صورت کلی همیشه گران بودن مبنی ارائه خدمات با کیفیت نیست. نکاتی مانند مواد آرایشی درجه یک، افراد با تجربه و منطقه جغرافیایی سالن بر روی هزینه تاثیر دارند. ولی دلیلی بر کیفیت بالای خروجی نیستند. گاهی یک سالن زیبایی کوچک در تهران با استفاده از مواد آرایشی متوسط و هزینه کم می‌تواند میکاپ دلخواه شما را به نحو احسن انجام دهد.

برای مقایسه قیمت و امکانات، لیست کامل آرایشگاه‌های زنانه خوب تهران و شهرهای مختلف را در وبسایت عروسیمون ببینید.

ویژگی‌های آرایشگاه عروس خوب

انتخاب سالن زیبایی عروس خوب از دغدغه شما برای نوع آرایش صورت و نوع آرایش موها می‌کاهد. چرا که با برخورداری از تجربه بالا و استفاده صحیح از مواد و ابزارها، ظاهری شیک و زیبا برای شما رقم می‌زند. اما قبل از انتخاب آرایشگاه زنانه بهتر است با ویژگی‌های آرایشگاه عروس خوب آشنا باشید:

  • ارائه مشاوره با توجه به نوع پوست، مو و نیازهای هر شخص به منظور انتخاب بهترین سبک و رنگ مو
  • داشتن تجهیزات، محصولات و ابزارهای مربوط به آرایش عروسی با کیفیت بالا
  • استفاده از موادآرایشی بهداشتی با کیفیت و برند معتبر و عدم استفاده از محصولات ناسالم
  • توجه به جزئیات و اهتمام در انجام کار برای به دست آوردن نتایج بهتر و بیشترین رضایت
  • خدمات و تعرفه‌های مناسب

 برای جزئیات بیشتر لازم است چندین بار به آن سالن سر بزنید و دقیق‌تر بررسی کنید.

محل آرایشگاه زنانه و نقش آن در راحتی شما

یکی دیگر از موارد مهم که در انتخاب سالن زیبایی عروس باید به آن توجه کرد، محل آرایشگاه زنانه است. برای صرفه‌جویی در زمان، بهتر است آرایشگاه زنانه در تهران به محل برگزاری عروسی نزدیک باشد. چرا که با مشکلاتی مانند ترافیک سنگین و خراب شدن آرایش روبه رو نخواهید شد.

دسترسی آسان از تالار عروسی و آتلیه عکاسی به سالن زیبایی عروسی خیلی مهم است. اگر فاصله زیادی بین آن‌ها باشد، زمان زیادی بابت پیمودن مسیر می‌گذرانید.

آرایش-عروس۲

حتما نمونه کارهای قبلی را ببینید

معمولا آرایشگاه‌های زنانه در سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود نمونه‌کارهای قبلی را به صورت عکس قبل و بعد قرار می‌دهند تا مهارت و میزان تخصص خود را به نمایش بگذارند.

ممکن است برخی افراد بهترین نمونه‌کارهای خود را انتخاب کرده و به کمک نرم‌افزارهای تخصصی، عکس را ویرایش کنند و در آلبوم قرار دهند. دقت داشته باشید که این نوع عکس‌ها اعتبار زیادی ندارند و هیچ چیز مانند دیدن نمونه کار واقعی از نزدیک به شما کمک نخواهد کرد.

ولی با مشاهده پیج اینستاگرام و یا بررسی وبسایت مجموعه سالن زیبایی، اطلاعات بسیاری بدست خواهید آورد. همچنین با مراجعه حضوری به آرایشگاه می‌توانید از نزدیک کیفیت کار و میزان تخصص آرایشگران را مشاهده کنید.

نحوه برخورد آرایشگر مهم است

یکی از موارد مهمی که در انتخاب سالن زیبایی زنانه موثر است، نحوه برخورد با مشتری است. هر چه رفتار تیم صمیمی و محترمانه باشد، آرامش بیشتری در سالن برقرار است.

بنابراین اهمیت این موضوع را دست کم نگیرید و تا حد امکان سعی کنید آرایشگاهی را بیابید که بهترین رفتار را با مشتریان دارند و به قوانین مشتری مداری پایبند هستند.

یک آرایشگر ماهر باید انتقاد پذیر بوده و نظر شما را برای میکاپ و شینیون بپرسد. و با خوش رویی تمام خواسته‌های شما را برآورده کند.

نقش تجربه و نظرات مشتریان در انتخاب سالن زیبایی عروس

آگاهی از نظرات و تجربیات مشتریان قبلی یک آرایشگاه زنانه به شما کمک می‌کند، با دقت و اطمینان بیشتری سالن زیبایی عروس را انتخاب کنید. اما سوال مهم این است که چطور از تجربه و نظرات مشتریان مطلع شوید؟ در واقع راه‌های زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها را در اینجا ذکر می‌کنیم:

  • مراجعه به وبسایت‌ها و پرتال‌های مربوط به سالن زیبایی
  • پرس و جو از دوستان و آشنایان
  • بررسی صفحات اینستاگرام و شبکه‌های مجازی
  • مراجعه حضوری به آرایشگاه و برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان مجموعه

نکات بسیاری وجود دارد که قبل از انتخاب بهترین سالن زیبایی عروس باید از آن‌ها مطلع باشید تا با اطمینان بیشتری پوست و موی خود را به آن بسپارید. نظرات و تجربه مشتریان قبلی را در لیست کامل سالن های زیبایی در وبسایت عروسیمون داتکام مطالعه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها