|
کدخبر: 288838 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت های عجیب برای یک شب تولد / بادکنک آرایی ۴ میلیون!

تولد یکی از مهم‌ترین روزها در تاریخ زندگی هرکسی به شمار می‌رود. اصولا افراد دوست دارند که این روز برایشان یکی از بهترین روزها باشد و همراه دوستان خود باشند.

جامعه قیمت های عجیب برای یک شب تولد / بادکنک آرایی ۴ میلیون!

عده هستند که تولد خود را ساده و با تعداد اندکی میهمان برگزار می‌کنند و خیلی اهل تجملات نیستند. همین اندازه که با دوستان خود جمع شوند و مراسم تولد را برگزار کنند کفایت می‌کند.

بادکنک-۰۰

اما عده‌ای دیگر وجود دارند که دلشان می‌خواهد، این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود. میهمانان بسیاری دعوت می‌کنند و یا این امکان وجود دارد که یک تالار را هم برای برگزاری مراسم تولد رزرو کنند.

این افراد دوست دارند که محیط با بادکنک و دیگر لوازم که مناسب تولد است تزئین شده باشد. برای همین به شرکت هایی که خدمات برگزاری مراسم تولد و همچنین بادکنک آرایی را انجام می‌دهند، روی می‌آورند.

بادکنم-۰۱

مفهوم بادکنک آرایی به این معنی است که با استفاده از تعداد زیادی بادکنک و به کارگیری تکنیک‌های بادکنک آرایی آثار زیبا و جذاب و هیجان انگیزی برای تزئین محیط برگزاری جشن خلق شود. در بادکنک آرایی باید روش چیدمان بادکنک‌ها مطابق اصول و روش خاص و شکیلی باشد و همچنین با موضوع جشن همخوانی داشته باشد. مثلا زمانی که چند عدد بادکنک ساده را بدون هیچ نظمی به دیوار نصب می‌کنیم نمی‌توان از آن به عنوان بادکنک آرایی یاد کرد. چرا که از هیچ نظم و شکل یا زیبایی خاصی بهره‌مند نیست. یا مثلا در جشن تعیین جنسیت بادکنک آرایی باید حول موضوع تعیین جنسیت باشد و از بادکنک‌های آبی و صورتی استفاده بشود.

بادکنم-۰۳

البته با توجه به آنکه، تمام قیمت‌ها بالا رفته است، بادکنک آرایی برای مراسم تولد را بیشتر افرادی انجام می‌دهند که از وضع مالی خوبی برخوردار هستند. این نکته دارای اهمیت است که بادکنک آرایی فقط برای مراسم تولد نیست بلکه در جشن‌های عروسی، مراسم‌های افتتاحیه پاساژ و فروشگاه، همچنین مراسم نامزدی و عقد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عده‌ای که به این کار یا بهتر بگویم به این حرفه مشغول هستند، دارای ذوق هنری سرشار هستند و می‌دانند که برای مراسم‌های متفاوت، از چه طرح و چه رنگ هایی استفاده کنند. شوه صحیح نصب بادکنک‌ها و همچنین تعداد را هم مد نظر قرار می‌دهند.

بادکنک-آرایی۴

بسیاری از کسانی که به این کار مشغول هستند، ایده‌های جذابی را به مشتری می‌دهند. برای مثال، اگر برای برگزاری جشن تولد بخواهند خدمات بادکنک آرایی ارائه دهند، این پیشنهاد را می‌دهند که اسم یا سن کسی که تولدش است را با بادکنک درست کنند.

بیشتر کسانی که می‌خواهند جشن تولد برگزار کنند به سراغ بادکنک آرایی می‌روند. بادکنک‌ها جلوه خاصی به مراسم تولد می‌دهد و هم آنکه در عکس‌ها زیباتر جلوه می‌کند.

این کار دارای قیمت‌های متفاوتی است و با تعداد و مدل بادکنک ها، قیمت‌ها هم بالا و پایین می‌شود.

بادکنک-آرایی۲

برای آنکه بتوانیم قیمت‌هایی را از خدمات بادکنک آرایی به‌دست بیاوریم، به سایت‌ها مراجعه کردیم. قیمت‌ها از ۶۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود که ساده‌ترین و کم بادکنک‌ترین حالت ممکن است و تا حدود ۵ میلیون تومان هم می‌رود. بسیاری از بادکنک‌های هلیومی استفاده می‌کنند که تقریبا هزینه بالاتری دارد.

 بادکنک از گذشته یک وسیله‌ی پایه ثابت مراسم‌های تولد بوده است. انسان‌ها به زیبایی، دکوراسیون، دیزاین جشن‌های مختلف میل بی‌انتهایی دارند و فقط به کمی سلیقه، خلاقیت، زیبایی شناسی و آموزش نیاز است تا یک دیزاین فوق العاده و چشم نواز را با بادکنک آرایی خلق کنید. امروزه در بادکنک آرایی کمک گرفتن از گاز هلیومی جایگاه بسیار ویژه و خوبی را دارد و بدلیل سبک بودن و به نسبت بی‌خطر بودن این گاز در دیزاین و دکورسازی با بادکنک بسیار کاربردی است.  همچنین نسبت به دیگر روش‌های دیزاین با بادکنک در کمترین زمان انجام می‌شود.

بادکنک-آرایی۳

کسانی که خدمات بادکنک آرایی را برای مراسمات خود انتخاب می‌کنند این نکته را هم باید درنظر بگیرند که، هرلحظه امکان دارد این بادکنک‌ها بترکد. نکته دیگر درباره بادکنک آرایی است که، خدمات به صورت یک بار مصرف است و برای بار دوم نمی‌توان از آنها استفاده کرد.

جدا از تمام این صحبت‌ها، بادکنک آرایی اگر به شیوه اصولی انجام شود، می‌تواند جلوه بسیار زیبایی به مراسمات دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها