|
کدخبر: 282450

چندین نکته و تاکتیک برای کمک به مدیریت هزینه های بسته بندی شما

نامه ای روی میز شما قرار می گیرد، و شما احساس ترس می کنید. به نظر می رسد از یک تامین کننده مواد اولیه شرکت شما است، اما فاکتور نیست. بازش می کنید می بینید افزایش قیمت مواد اولیه مورد نیاز شرکت شما است. بنابراین اکنون دغده های شما بیشتر از قبل شده است. که چگونه به مشتریان خود اطلاع دهید؟ که افزایش هزینه اجتناب ناپذیر دوباره اتفاق خواهد افتاد؟ آیا بر سودآوری شرکت شما در سال جاری (و پاداش شما) تأثیر خواهد گذاشت؟ آیا این به معنای جستجوی دوباره برای تامین کننده جدید است؟

افزایش قیمت بسته بندی در ( جعبه سازی و کارتن سازی ) مانند افزایش قیمت هر تامین کننده دیگر می تواند برای هر کسب و کاری دردسر واقعی ایجاد کند. اگر موارد فوق آشنا به نظر می رسد، شما تنها نیستید. قیمت ها (در طیف وسیعی از محصولات، خدمات و مواد) در حال افزایش است و هزینه های بسته بندی کارتن لمینتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، در واقع، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از افزایش قیمت بسته‌بندی جعبه لمینتی (بدون التماس از عرضه‌کننده‌تان) جلوگیری کنید.

هزینه-بسته-بندی-۱

چرا قیمت بسته بندی افزایش می یابد؟

افزایش تقاضا برای جعبه های ناشی از رشد تحویل تجارت الکترونیک، به علاوه کمبود مواد اولیه و فشارهای تورمی گسترده تر، قیمت بیشتر بسته بندی ها را افزایش داده است. افزایش هزینه های بسته بندی (و سایر خدمات/کالاها) می تواند بر حاشیه ها و سودآوری کسب و کار شما تأثیر منفی بگذارد. افزایش قیمت بسته بندی تقریباً همیشه با هزینه مواد اولیه مرتبط است. وقتی اینها بالا می روند، هزینه بسته بندی شما نیز افزایش می یابد. مشکل این است که هزینه کاغذ - ماده اولیه برای طیف گسترده ای از محصولات بسته بندی، از جمله سررسید و تقویم رومیزی - به طور قابل توجهی افزایش یافته است. ما در چاپ آریس که تولید کننده چاپ سررسید و تقویم رومیزی ، جعبه سازی ، کارتن سازی ، جعبه لمینتی ، کارتن لمینتی هستیم این مشکل افزایش هزینه ها را داریم که با مدل های و روش مختلف چاپ سعی در کنترل تورم ناشی از هزینه ها بر محصولات چاپی خود داریم.

اگر به سخنان بازرگانان کاغذ که قیمت ها را افزایش می دهند گوش کنید، آنها طوفانی کامل از عوامل را ذکر می کنند. تقاضای قوی فزاینده، هزینه های مواد خام (یا ورودی) آنها افزایش می یابد، فشارهای تورمی به طور گسترده گزارش شده است (کاغذ تولیدی بسیار انرژی بر است) به بیان ساده، شاخص تولید جهانی در پس زمینه مخارج مصرف کننده قوی و تورم در حال افزایش است. گسترش تجارت الکترونیک همچنین منجر به بسته بندی و حمل و نقل بیشتر محصولات در سراسر جهان شده است. به طور موثر، کالاهای بیشتر و تقاضای بیشتر برابر است با بسته بندی موجدار بیشتری که قیمت ها را بالا می برد. در نتیجه متوسط ​​هزینه بسته بندی در حال افزایش است. با این حال، چندین استراتژی برای کاهش این افزایش ها وجود دارد.

  • تاثیر بر کسب و کارها

اگر تامین کنندگان شما قیمت های خود را افزایش دهند، شما دو گزینه دارید. در مرحله اول، می توانید هزینه اضافی را جذب کرده و حاشیه سود خود را کاهش دهید. با این حال، انجام این کار خطری برای ناراحتی مشتریان شما ندارد. گزینه دوم این است که هزینه ها (یا درصدی از آنها) را مستقیماً به مشتریان خود منتقل کنید. با توجه به اینکه بسته بندی به طور بالقوه تا 10 درصد از هزینه کل یک محصول (بسته به بخش صنعت/بازار) کمک می کند، افزایش قیمت در اینجا تقریباً به طور قطع تأثیر منفی برای مشتریان و مصرف کنندگان خواهد داشت.

پنج نکته برای مقابله با افزایش قیمت بسته بندی

حتی اگر در مورد چگونگی مقابله با آخرین افزایش قیمت خود نگران هستید، راه‌های زیادی وجود دارد (اغلب نادیده گرفته می‌شود) تا بسته‌بندی شما بهتر کار کند. تا جبران هر گونه افزایش قیمت واحد را کم کند. در حالی که همه این تاکتیک‌ها برای هر کسب‌وکار یا بخش بازار اعمال نمی‌شوند، اما ارزش کاوش را دارند تا تأثیری که می‌توانند بر هزینه‌های بسته‌بندی شما بگذارند را مشاهده کنید.چندین نکته و استراتژی می تواند به شما کمک کند تا با افزایش قیمت بسته بندی کنار بیایید. تقریباً همه آنها می توانند برای اکثر مشاغل اعمال شوند.بنابراین، به طور خلاصه، پنج نکته برای غلبه بر افزایش قیمت بسته بندی عبارتند از:

  • جایگزین ها و هزینه های مادام العمر را در نظر بگیرید.
  • مقدار بسته بندی استفاده شده را کاهش دهید.
  • از صرفه جویی در مقیاس گسترده تر استفاده کنید.
  • هزینه های ذخیره سازی خود را به حداقل برسانید.
  • بررسی کامل فرآیندهای بسته بندی خود را انجام دهید.

برای جزئیات بیشتر در مورد این تاکتیک ها و تأثیری که می توانند بر بسته بندی شما بگذارند به خواندن ادامه دهید.

آیا به طور کامل از اقلام شما در حین حمل و نقل محافظت می کند؟ آیا از مواد راه راه بهینه استفاده می کند ؟ آیا به کارایی و تولید ناب در انبار یا کارخانه شما اجازه می دهد؟

اغلب، هزینه های پنهان بسته بندی شما همان چیزی است که ابتدا باید روی آن تمرکز کنید. به عنوان مثال، فرض کنید حجم بالایی از محصولات آسیب دیده در هنگام حمل و نقل را مشاهده می کنید که منجر به بازگشت بیش از حد می شود. در آن صورت، هزینه‌های پردازش بازده، ارسال جایگزین‌ها و موجودی ها معمولاً هزینه بهبود بسته‌بندی شما را برای جلوگیری از این امر کاهش می‌دهد.

هزینه-بسته-بندی-2

به طور مشابه، جعبه‌های بسته‌بندی که جمع‌آوری آن‌ها دشوار است، منابع ارزشمند کارکنان را هدر می‌دهند (و هزینه‌های نیروی کار بالاتری را متحمل می‌شوند). مونتاژ آماده (یا کارتن های آسان برای مونتاژ مانند جعبه های بسته بندی ) می تواند تفاوت زیادی در بهره وری کارکنان ایجاد کند و امکان کاهش قابل توجه هزینه را فراهم کند.

و البته، مهم است که از مواد استفاده شده در بسته بندی خود نیز غافل نشوید. آزمایش بسته‌بندی شما ممکن است نشان دهد که می‌توانید از سطح تخته سبک‌تر (و ارزان‌تر) استفاده کنید، بدون اینکه عملکرد قابل توجهی کاهش یابد. این نکته نهایی همچنین با نگاهی طولانی مدت به بسته بندی شما مرتبط است. آیا می توانید از بسته بندی برگشت پذیر در بخش های خاصی از زنجیره تامین یا فرآیندهای تولید خود استفاده کنید؟ در حالی که هزینه اولیه بالاتر، تغییر به پلاستیک از راه راه در سناریوهای خاص می تواند هزینه های طول عمر کارتن لمینتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد (به علاوه بازیافت و مزایای زیست محیطی را نیز درک کنید).

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها