|
کدخبر: 279935

5 ترفند برای رزرو ارزان هتل (D۳)

سبک زندگی 5 ترفند برای رزرو ارزان هتل (D۳)

وقتی حرف از سفر رفتن به میان می‌آید، خیلی ها تصور می‌کنند که باید هزینه های سنگینی برای سفر کنار بگذارند. اما واقعیت به این شکل نیست. راه های خیلی زیادی برای اقتصادی سفر کردن وجود دارد. نکاتی مثل رزرو هتل ارزان یا خرید بلیط هواپیما ارزان که روی هزینه تمام شده سفر شما تاثیر گذار هستند. در ادامه این مطلب با چند راهکار ساده برای رزرو هتل ارزان با شما همراه هستیم.

1- بهترین زمان سفر را انتخاب کنید

برای این که بتوانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید، لازم است تا کمی زمان صرف کرده و موارد و نکاتی که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم بررسی کنید. منظور از رزرو هتل ارزان این نیست که به سراغ هتل و اقامتگاه های ارزان بروید، با توجه به یکسری نکات ساده، می‌توانید هتل های 5 ستاره را نیز با قیمت کمتری رزرو کنید.

اگر زمان سفر برای شما تفاوت خاصی ندارد، پیشنهاد می‌کنم قیمت هتل های مورد نظر در مقصد خود را در زمان‌های مختلف چک کنید. البته لازمه این کار این است که از مقصد خود مطمئن باشید. قیمت هتل ها در روز‌ها و تاریخ ‌های مختلف، تفاوت دارد.

با یک بررسی ساده از وب سایت فلای تودی می‌توانید قیمت هتل های مختلف در شهر مورد نظر خود را ببینید و هتل خود را با بهترین قیمت رزرو کنید. البته توجه داشته باشید که در این خصوص نباید خیلی انتظارات عجیبی داشته باشید، خصوصا در خصوص بازه های زمانی خیلی نزدیک به هم، ممکن است قیمت هتل ها تفاوت چندانی نداشته باشند.

2- اواسط ماه و هفته سفر کنید

طبیعی است که هزینه و قیمت رزرو هتل در تعطیلات، ایام خاص و یا آخر هفته‌ها بیشتر از وقت‌های دیگر باشد. بنابراین اگر می‌خواهید یک سفر ارزان داشته و هتل مورد نظر خود را ارزانتر رزرو کنید، باید قید ایام تعطیلات رسمی و آخر هفته ها را بزنید. در این مواقع افراد زیادی سفر می‌کنند و به همین تناسب، قیمت ها افزایشی است. ولی اگر برای سفر اواسط ماه و هفته را انتخاب کنید، می توانید هتل ها را با قیمت های بهتری رزرو کنید.

3- گوش به زنگ تخفیف هتل ها باشید

یکی از ساده ترین راه ها، برای رزرو هتل ارزان چک کردن تخفیف هتل ها است. بهترین هتل های ایران، هتل های لوکس و پنج ستاره نیز، در ایام مختلف، به مناسبت های متفاوتی، تخفیفاتی ارائه می‌کنند. مثلا جشنواره های فصلی، سالگرد افتتاح هتل، ایام کاهش تعداد گردشگران و مواردی از این دست، ایامی هستند که می‌توانید هتل های لوکس و چندستاره را نیز با قیمت های مناسب و تخفیف دار رزرو کنید.

4- انتخاب هتل های 3 یا 4 ستاره

درست است که هتل های 5 ستاره، لوکس و مدرن هستند ولی قیمت های نسبتا بالایی هم دارند. یک پیشنهاد ساده برای رزرو هتل ارزان، انتخاب هتل های 3 یا 4 ستاره است. این هتل ها به مراتب قیمت های پایین‌تری داشته و از نظر امکانات ارائه شده نیز پیشنهادات خوبی هستند. یک هتل 4 ستاره تفاوت چندانی از نظر تجهیزات با هتل های 5 ستاره ندارد. اما از نظر قیمت تفاوت های زیادی بین هتل های 4 و 5 ستاره وجود دارد.

5- هتل های دور از مرکز شهر را انتخاب کنید

طبیعتا به هر میزانی که یک هتل به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری نزدیکتر باشد، قیمت رزرو اتاق در آن هتل بیشتر است. اما اگر هتلی از مرکز شهر و جاذبه های گردشگری دورتر باشد، قیمت های بهتری نسبت به دیگر هتل ها دارد که در هزینه های نهایی سفر شما تاثیرگذار است. یک نکته مثبت هتل های دور از شهر، دنج و آرام بودن آنهاست. این هتل ‌ها امکانات رفاهی و خدمات خوبی ارائه می‌دهند و از هیاهو و شلوغی شهر دورند.

رزرو هاستل را فراموش نکنید

همیشه هتل های لوکس و چندستاره بهترین پیشنهاد برای رزرو هتل نیستند. گاهی هاستل ها و اقامتگاه های بومگردی، علاوه بر قیمت ارزان، پیشنهادات بهتری برای رزرو هستند، زیرا حال و هوای متفاوتی داشته و یک تجربه جالب برای شما به یادگار می‌گذارند.

فلای تودی مرجع رزرو ارزان هتل و اقامتگاه

اگر قصد سفر دارید، در هر صورت باید بدانید که بخشی از هزینه‌های سفر غیرقابل اجتناب است. باید هزینه بلیط هواپیما رفت و برگشت را بپردازید، برای اقامت خود هتل رزرو کنید و هزینه‌های غذا و رفت و آمد را در نظر بگیرید. به عبارت دیگر، برای یک سفر باید هزینه کنید.

اما اگر قبل از برنامه‌ریزی سفر خود، کمی تحقیق کرده و برخی نکات ساده و ابتدایی را رعایت کنید، می‌توانید هزینه‌های سفر خو را کاهش دهید. برای مثال با نکاتی که در این مطلب ارائه شد، می‌توانید یک رزرو هتل ارزان داشته باشید. فلای تودی به عنوان مرجع رزرو هتل ارزان در ایران با پوشش 100 درصدی تمامی هتل های داخلی و خارجی بهترین انتخاب برای رزرو هتل ارزان است. کافی است وارد وب سایت فلای تودی شده و از بخش رزرو هتل های داخلی یا خارجی، هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها