|
کدخبر: 216467

اتاق‌های این ۱۳ هتل با استخر خصوصی همراه است

در میان گردشگران هتل با استخر خصوصی از جذابیت ویژه‌ای برخوردار هستند. هتل‌هایی از این دست، این امکان را به گردشگران می‌دهند که همیشه فضا و حریم خصوصی خود را داشته‌ باشند.

گردشگری اتاق‌های این ۱۳ هتل با استخر خصوصی همراه است

در میان گردشگران هتل با استخر خصوصی از جذابیت ویژه‌ای برخوردار هستند. هتل‌هایی از این دست، این امکان را به گردشگران می‌دهند که همیشه فضا و حریم خصوصی خود را داشته‌ باشند. به نظر می‌رسد که در دوران کرونا، نماد وضعیت جدید فاصله‌گذاری اجتماعی هستند. در اینجا برخی از هتل‌هایی که در اتاق‌های خود استخرهای خصوصی دارند به شما معرفی می‌شوند.

استراحتگاه رم کاوالیری والدورف آستوریای (Rome Cavalieri A Waldorf Astoria Resort)، ایتالیا

هر داستانی که در دامنه‌ی تپه‌های مشرف به رم شروع شود، مطمئناً عاشقانه و فراموش‌نشدنی خواهد بود. این ماجرا در استراحتگاه رم کاوالیری والدورف آستوریای رنگ و بوی خاصی به خود می‌گیرد زیرا نه تنها اقامت شما رویایی و فوق‌العاده است، بلکه در یک هتل با استخر خصوصی اقامت می‌کنید. در نظر داشته باشید که هتل شما کمی از مرکز شهر رم و همه‌ی جاذبه‌های گردشگری این شهر دور است اما نگران نباشید، سرویس‌های رایگان رفت‌وآمد به مرکز شهر وجود دارد. بنابراین حیف است که به خاطر نزدیکی به مرکز شهر، مناظر زیبا و بی‌نظیری که در این هتل می‌بینید را از دست بدهید و در ضمن از استخری اختصاصی که حریم خصوصی شما را حفظ می‌کند، چشم بپوشید؟ وقتی اینجا هستید، فقط شما هستید، آسمان شب و استراحت و آرامش محض در انتظار شما است.

بوتیک هتل اندرونیس (Andronis Boutique Hotel)، سانتورینی، یونان

بوتیک هتل اندرونیس دارای ۱۴ اتاق است که هر کدام از آنها منظره‌ای بی‌نظیر از دریای اژه و جزیره‌ی حماسی سانتورینی دارد. از اتاق‌های این هتل چشم‌انداز وسیعی از منظره‌های زیبای اطراف خواهید داشت. این هتل که در کنار یک صخره‌ ساخته شده است، تعدادی سوئیت را با استخر خصوصی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همه‌ی این سوئیت‌ها حریم خصوصی و مناظر به یادماندنی ویژه‌ای دارند، اما برخی از آنها حوضچه‌هایی شبیه به غار دارند که در دل صخره‌ها ساخته شده‌اند. این استخرهای درون غار، فرصتی واقعی برای غرق شدن در مناظر از دل این هتل با استخر خصوصی را در اختیار شما می‌گذارند.

کمپ جک (Jack’s Camp)، بوتسوانا

کمپ سافاری جک محل محقق کردن رویاهای عجیب و باورنکردنی شما در جایی بین فلاش‌بک و سراب است. کمپ جک به دلیل سبک دهه‌ی ۱۹۴۰ خود، با مبلمان عتیقه، کمدهایی پر از وسایل باستانی و خوردنی‌های ویژه‌اش معروف است. این کمپ در جشن ۲۵ سالگی خود، در اواخر سال ۲۰۲۰ با بازسازی کامل و گردگیری کامل بازگشایی شده است. پس از بازسازی، هر یک از ۱۰ چادر مهمان، دارای استخرهای شنای خصوصی شده‌اند که این کمپ را به یک هتل با استخر خصوصی تبدیل کرده‌اند. کمپ جک همچنین صندلی‌هایی با روکش مخملی دارد که می‌توانید روی آنها بنشینید و سبک نمکزارهای کویر ماکه‌دیگادی را تماشا کنید.

اقامتگاه صحرایی فراتر از سوسِسولِی (andBeyond Sossusvlei Desert Lodge)، نامیبیا

هر یک از ۱۰ اتاق مهمانِ اقامتگاه صحرایی فراتر از سوسِسولِی، نمایشی از تجمل در بیابان است. دریچه‌های مخفی پیشخدمت‌ها، فریزرهایی با انرژی خورشیدی، انواع بستنی و نوشیدنی دست‌ساز نامیبیا، ایوان‌های خصوصی بزرگ با دوش‌های فضای باز و آتش‌دان‌ها، دوربین‌هایی بر روی سه‌پایه‌ که به شما در دیدن مناظر اطراف کمک می‌کند همه و همه اقامت شما را در میان صحرا لوکس و تجملاتی می‌کند. اما مهم‌تر از همه‌ی اینها، این نکته است که اقامتگاه صحرایی فراتر از سوسِسوِلی یک هتل با استخر خصوصی است. شما می‌توانید در درون اتاق خود وارد استخرهای سرد شده و در آن گرمای کویری احساس خنکی و آرامش داشته باشید.

ویلاهای بلموند کپ جولوکا (Belmond Cap Juluca)، آنگویلا

اگر می‌خواهید تجمل را تجربه کنید، باید به این ویلاهای زیبا در دل کنار دریا در کشور آنگویلا واقع در جزایر دریای کارائیب بروید. ویلاهای این هتل با استخری خصوصی، در ساحل خیره‌کننده‌ی آنگویلا، نهایت تجمل را به خود اختصاص می‌دهند. این هتل تنها چند متر با آب‌های شفاف خلیج ماندیز فاصله دارد و اگر دوست نداشتید تا آنجا پیاده بروید، می‌توانید در اتاق خود و در استخر خصوصی‌تان تنی به آب زده و لذت ببرید.

هتل سکرت بی‌

هتل سکرت بی‌(Secret Bay)، دومینیکا

دومینیکا کشوری کوچک و یکی دیگر از جزایر دریای کارائیب است و هتل سکرت بی، به معنای خلیج راز، نخستین و تنها اقامتگاه از مجموعه هتل‌های روله شاتو در این کشور است. ممکن است شما فقط برای خوردن غذا به سکرت بی‌آمده باشید اما این هتل آنقدر چشم‌تان را بگیرد که در آن اقامت کنید. این هتل که می‌توان به تنهایی آن را یک تفرجگاه در نظر گرفت، در بالای یک صخره قرار دارد. هتل سکرت بی‌تنها شش ویلا دارد که هر کدام با استخر شنای خصوصی خود برای تنهایی و آرامش واقعی آن هم به شیوه‌ای کاملاً مجلل مجهز شده‌اند. در اینجا هیچ ترافیکی نیست، هیچ گردشگری مزاحم شما نمی‌شود و هیچ مهمانی پرسروصدایی وجود ندارد. تنها دست نسیم است که شما را نوازش می‌دهد و تنها صدایی که می‌شنوید امواجی هستند که روی صخره‌های زیر پای شما می‌کوبند. شاید گاهی هم یکی دو پرنده‌ی جنگل‌های بارانی برایتان آواز بخوانند.

خانه‌ی بندری رزوود هنگ کنگ (Rosewood Hong Kong Harbor House)، هنگ کنگ

مناظر مجموعه‌ی نفیس خانه‌ی بندری رزوود هنگ کنگ، کاملاً شبیه به فیلم‌های سینمایی است و نه یک، بلکه دو استخر شنای روباز خصوصی دارد. از هتلی که کل یک ساختمان ۵۷ طبقه را اشغال کرده، چه انتظار دیگری دارید؟ اقامت شما در این هتل با استخر خصوصی، به لطف موقعیت مکانی هتل، مناظر بندر، چراغ‌های شهر و قله‌های جزیره‌ی هنگ کنگ در هنگام غروب، بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی خواهد بود.

اقامتگاه بانیان تری اونگاسان (Banyan Tree Ungasan)، بالی

استخرهای غواصی در تمام استخرهای ویلاهای استراحتگاه بانیان تری اونگاسان که در جنوبی‌ترین نقطه‎ی بالی قرار دارد، استاندارد هستند. شما باید برای غواصی و رسیدن به ساحل اقیانوس هند مسیری کوتاه را پیاده‌روی کنید و یا سوار بر کالسکه ‌شوید، اما وقتی ویلای شما دارای یک استخر شیرجه‌ای عمیق در مجاورت اقیانوس هند است، اصلاً چرا به خود زحمت دهید که برای شنا اتاقتان را ترک کنید؟

لانگی‌تیود ۱۳۱ درجه (Longitude ۱۳۱°)، اولورو، استرالیا

هتل با استخر خصوصی لانگی‌تیود ۱۳۱ درجه، در حقیقت یک کمپ بیابانی لوکس نمادین در کشور استرالیا است که معنای آن طول جغرافیایی ۱۳۱ درجه است. این هتل در نزدیکی یکی از زیبا‌ترین مکان‌های استرالیا، یعنی صخره‌های آیر واقع شده است. اینجا تنها نقطه‌ای در جهان است که شما برای تماشای این صخره‌ها حتی لازم نیست سر خود را از روی بالش بردارید. هتل لانگی تیود برای همه‌ی مهمانان خود، یک استخر بزرگ و یک استخر کوچک دارد اما از برخی اتاق‌ها نه تنها منظره‎ی اولورو را از اتاق خواب خود خواهید دید، بلکه از یک استخر شنای خصوصی نیز لذت خواهید برد که می‌توانید از آن مناظر را تماشا کنید و گرمای هوا را شکست دهید.

کمپ چادری

کمپ چادری نایارا (Nayara Tented Camp)، کاستاریکا

این کمپ مجلل با ۲۱ اقامتگاه چادری واقع در دامنه‌ی تپه‌ی مشرف به آتشفشان سر به فلک کشیده‌ی آرنال، از زمان افتتاحش در سال ۲۰۱۹، سروصدای زیادی در میان گردشگران برپا کرده است. استخرهای کمپ چادری نایارا از آب‌های طبیعی منشأ می‌گیرند، به این معنی که استخرهای موجود در چادر شما از آب‌های زیرزمینی که توسط آتشفشان گرم شده‌اند، تامین می‌شوند. آتشفشان نیز از بالکن چادر شما قابل مشاهده است. هر چادر در گوشه‌ی جنگل بارانی خصوصی کوچک خود قرار دارد، بنابراین تنها موجوداتی که گاه به گاه با آنها روبه‌رو می‌شوید، طوطی‌های زیبای دم بلند و رنگارنگ به نام مکائو یا تنبل‌های مهربان و خوش‌اخلاق هستند.

استراحتگاه ساحلی دورادو (Dorado Beach)، منطقه‌ی حفاظت شده ریتز-کارلتون، پورتوریکو

استراحتگاه ساحلی دورادو سابقاً یک مزرعه‌ی نارگیل و گریپ فروت در پورتوریکو بوده که تبدیل به یک استراحتگاه مجلل ساحلی شده است. محیط، طراحی، امکانات رفاهی و خدمات در این هتل با استخر خصوصی عالی است. این هتل دارای تاریخچه‌ی پرافتخاری است و سلبریتی‌ها و ستاره‌های زیادی نظیر الیزابت تیلور، آملیا ارهارت، جان اف کندی و راکفلر یا از صاحبان قبلی آن بوده، یا از میهمانان این هتل به شمار می‌آیند. بسیاری از اتاق‌ها دارای استخرهای خصوصی هستند، بنابراین شما نیز می‌توانید وقتی در این استراحتگاه مجلل هستید، احساس سلبیریتی بودن داشته باشید.

هتل آمانگیری (Amangiri)، یوتا

این هتل صحرایی نفیس مدت‌هاست که در لیست‌های طلایی برای علاقه‌مندان به سفر و علاقه‌مندان به طراحی قرار داشته است، اما اضافه شدن کمپ جدید ساریکا در فاصله‌ی پنج دقیقه‌ای از بخش اصلی هتل آمانگیری، واقعاً استانداردهای آن را به سطح بالاتری برده است. این هتل دارای ده آلاچیق چادری است که در میان تپه‌های مسطح یا تخت‌تپه قرار گرفته و به طور طبیعی با محیط بیابانی خود ترکیب می‌شوند. هر کدام از این آلاچیق‌ها دارای استخر شنای خصوصی خود هستند تا بتوان به اینجا یک هتل با استخر خصوصی را لقب داد.

هتل چهار فصل لُس کابُس (Four Seasons Los Cabos)، کاستا پالماس، مکزیک

هتل چهار فصل لُس کابُس یک استراحتگاه ساحلی آرام است که ۴۵ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی لس کابوس فاصله دارد. با این‌همه، این هتل با استخر خصوصی، یک مکان دنج و دور از جمعیت است. همه‌ی اتاق‌های مهمان طبقه‌ی اول دارای یک استخر شنای خصوصی هستند که چشم‌اندازی عالی از سواحل ماسه‌های سفید دریای کورتز در آن سوی آنها را ارائه می‌دهند. حتی می‌توانید سرویس اتاق را مستقیماً از استخر خود از طریق آی‌پد داخل اتاق سفارش دهید. بنابراین به درون آب بروید و منتظر نوشیدنی‌ها و خوراکی‎های خود باشید. برای سفر خود می‌توانید از سایت فلایتیو بلیط هواپیما خارجی را تهیه کنید و از سفر لذت ببرید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها