|
کدخبر: 234142

رزرو هتل های قشم با بیشترین تخفیف، فلای تودی

جزیره شگفت‌انگیز قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج فارس است که جاذبه‌های دیدنی بی‌نظیرش آن را تبدیل به سرزمین عجایت هفتگانه ایران کرده است. قشم شاید به اندازه جزیره کیش لوکس و مدرن نباشد اما جاذبه‌های طبیعی آن به قدری بکر و جذاب است که سالانه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

در نیمه دوم سال این جزیره میزبان گردشگران بیشماری بوده و سفردوستان زیادی برای فرار از شلوغی و گذراندن اوقاتی خوش، با خرید بلیط قشم خود را به سرزمین شگفتی‌ها می‌رسانند. این مقصد پرطرفدار برای آسایش مهمانان خود تعداد زیادی مرکز اقامتی و هتل دارد که تنوع زیاد آن همیشه رضایت گردشگران را به دنبال داشته است.

فلای تودی قصد دارد در این مطلب تعدادی از هتل های قشم که تخفیفات ویژه‌ای را برای گردشگران و میهمانان خود در نظر گرفته‌اند، خدمتتان معرفی کند تا هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به جزیره بهترین انتخاب را داشته باشید.

فلای-تودی

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل ساحلی خلیج فارس قشم یکی از بهترین‌ هتل‌های سه ستاره جزیره به حساب می‌آید که چشم‌اندازی بی‌نظیر به سواحل زیبا و نیلگون خلیج همیشه فارس دارد. هتل خلیج فارس فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ شروع کرده و در سال ۱۳۹۸ برای آخرین بار مورد بازسازی قرار گرفت. گردشگران عزیز با رزرو هتل ساحلی خلیج فارس قشم و اقامت در آن می‌توانند از ساحل شنی و آرام این هتل با منظره کشتی‌های بزرگ باری در لنگرگاه نهایت لذت را ببرند و همچنین موقعیت مکانی این هتل در خط ساحلی قشم، این امکان برای مسافران فراهم آورده تا نمای زیبایی از سواحل زیبای بندرعباس در شب را ببینند.

هتل آرکا قشم

یکی دیگر از هتل های قشم برای رزرو و اقامت مسافران، هتل آرکا است که جزو باکیفیت‌ترین هتل های سه ستاره جزیره به حساب می‌آید. این هتل نوساز فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده است. موقعیت مناسب هتل آرکا به گونه‌ای است که هم دسترسی راحتی به مراکز خرید دارد و هم به دریا نزدیک است. بنابراین هرزمان که اراده کنید می‌توانید قدم‌زنان خود را به ساحل برسانید. فاصله هتل تا بازار سنتی و قدیمی قشم تنها ده دقیقه به صورت پیاده است. همچنین فاصله تا سایر مراکز خرید قشم همچون مرکز خرید ستاره، زیتون و سیتی سنتر یک و دو با ماشین کمتر از ده دقیقه زمان می‌برد.

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم تنها هتل چهار ستاره جزیره است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد. این هتل نو ساز دارای ۹۶ باب واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق است که در ۵ طبقه واقع شده‌اند. این هتل لوکس با قرار گیری در بلوار آزادگان دسترسی بسیار آسانی به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید جزیره دارد. پرسنل خوش برخورد و کارآزموده این هتل در تلاشند تا اقامتی فراموش نشدنی برای میهمانان خود فراهم آورند.

فلای-تودی۱

هتل رخسار قشم

هتل رخسار قشم یکی از هتل‌های لوکس و نسبتا نوساز جزیره قشم است که هم موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و هم از امکاناتی کامل و تجهیزاتی مدرن بهره می‌برد. هتل رخسار در منطقه‌ای بسیار آرام قرار گرفته و منظره‌ای فوق‌العاده به دریای خیج فارس دارد. هتل رخسار در ساختمانی ۴ طبقه قرار گرفته و در مجموع، ۱۹ واحد اقامتی متشکل از اتاق و سوئیت دارد. قیمت رزرو هتل رخسار قشم بسیار مقرون به صرفه است و در اکثر ایام سال تخفیفات خوبی را برای میهمانان خود در نظر گرفته است. به همین خاطر به مسافرانی که قصد اقامت در هتلی با امکانات خوب و مدرن با هزینه ارزان را دارند، هتل سه ستاره رخسار قشم توصیه می‌شود.

هتل بهشت قشم

هتل بهشت یکی از هتل های سه ستاره جزیره قشم است. این هتل در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده و تا به حال چندین بار برای ارتقا سطح خدمات خود، مورد بازسازی قرار گرفته است که آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۶ باز می‌گردد. این هتل دارای ۱۰۶ باب واحد اقامتی بوده و به دلیل نزدیکی به مراکز خرید مورد استقبال گردشگران زیادی واقع می‌شود. هتل بهشت قشم با امکانات رفاهی مناسب و پرسنل خوش برخورد، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

هتل الوند۱ قشم

هتل الوند یک قشم از هتل‌های نوساز و باکیفیت جزیره شگفت‌انگیز قشم به حساب می‌آید که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. این هتل سه ستاره داری ۲۷ واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق است که در چهار طبقه پراکنده شده‌اند و علی‌رغم نوساز بودن، در سال ۱۳۹۸ در راستای ارتقا خدمات هتل و تجهیز کردن امکانات آن مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت جفرافیایی هتل الوند ۱ به صورتی است که گردشگران می‌توانند با چند دقیقه پیاده روی به دریا و اسکله مسافربری برسند.

فلای-تودی۲

رزرو هتل های قشم با بیشترین تخفیف

هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به جزیره قشم، یکی از کارهایی که در مدیریت هزینه‌های سفر تاثیر بسزایی دارد رزرو محل اقامت در قشم با بیشترین تخفیف است. جزیره قشم دارای هتل‌های متعددی است و اقامتگاه‌های بوم‌گردی هم از مکان‌های محبوب برای اقامت در این جزیره به شمار می‌روند. برای رزرو هتل در قشم گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. می‌توانید در نزدیکی ساحل و در شهر قشم اقامت داشته باشید و یا محل اقامت خود را در درگهان و دیگر شهرهای این جزیره انتخاب کنید.

در فلای تودی امکان مشاهده، بررسی و مقایسه هتل های قشم به راحتی امکانپذیر است. دسترسی به تعداد زیادی هتل و اقامتگاه در جزیره قشم این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا به راحتی به مقایسه امکانات و قیمت هتل‌ها بپردازید و بهترین انتخاب را برای رزرو هتل قشم داشته باشید.

برای این کار کافیست به صفحه هتل های داخلی فلای تودی بروید و بعد از انتخاب مقصد قشم و تاریخ سفر کلید جستجو را بزنید تا لیست کاملی از هتل های این جزیره‌ی شگفت انگیز برایتان به نمایش درآید. در این صفحه می‌توانید تمامی هتل‌ها را به همراه امکانات، شرایط و قیمتشان ببینید و بعد از مقایسه بهترین گزینه متناسب با سلیقه و بودجه‌تان انتخاب کنید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها