|
کدخبر: 221494

توصیه های مهم برای زنان با انگیزه

شما هم دوست دارید یک خانم موفق، به روز و جذاب باشید؟ پس باید تغییراتی در نحوه زندگیتان ایجاد کنید و خودتان را به سمت جلو هول بدهید.

همه ما انسان ها تنها یک بار فرصت زندگی کردن را داریم، پس باید از زندگی لذت ببریم و خوب زندگی کنیم. بسیاری از خانم های ایرانی تمام و کمال در اختیار خانواده و همسر و فرزندانشان هستند و گاهی خودشان را از یاد می برند و فراموش می کنند که باید زندگی کنند.

بانوی گرامی برای اینکه در زندگی مادر و همسر کاملی باشید، باید خود را دوست داشته و برای خودتان ارزش قائل شوید و برای پیشرفت در زندگی تلاش کنید. با یک جا نشستن و درجا زدن نمی توان زندگی را احساس کرد، پس بلند شوید و از همین امروز کارهایی که در این بخش آورده ایم را انجام دهید.

سطح معلوماتت بالا ببر

ماندن در مسیر پیشرفت، به شما اعتمادبه نفس می دهد و موفقیت را به دنبال دارد. برای داشتن یک زندگی خوب و پیشرفت در کارها معلومات و دانسته های خود را بالا ببرید و بیشتر مطالعه داشته باشید.

مطالعه می تواند در عین حالی که به ما می آموزد و از ما انسان بهتری می سازد، فعالیتی لذت بخش هم باشد. با خواندن کتاب دید بازتری نسبت به مسائل به دست خواهید آورد و در زمان مشکلات می توانید تصمیمات بهتری بگیرید پس مطالعه را به عادت روزانه خود تبدیل کنید.

مراقب سلامتی خود باش

بسیاری از خانم ها تمام روز خود را وقف فرزندان و همسر خود می کنندو به خودشان بی توجه هستند. خانم عزیز، مادر گرامی مراقب سلامتی خود نیز باش و به خودت ارزش قائل شو.

خودمراقبتی سبب حفظ سلامت و شادابی و زندگی بهتر و سالم تر می شود. یک مادر سرحال و سالم بهتر می تواند از فرزندان و خانواده خود حمایت کند.

با خودت مهربون تر باش

هر انسانی در زندگی روزانه خودش با رویدادهایی مواجه می شود و احتمال دارد که احساس شکست، نقص و بی کفایتی را تجربه کند پس بانوی عزیز همیشه خودت را مقصر همه چیز ندان و با خود مهربان تر باش. اگر با خود مهربان نباشید، هیجان هایی مانند احساس شرم و گناه برخاسته از عدم بخشش خود را تجربه خواهید کرد که تاثیرات منفی بسیاری بر سلامت روان شما بر جای می گذارد و منجر به اختلال هایی همچون اضطراب و افسردگی می شود.

از امروز تصمیم بگیر که به خود سخت نگیری و در صورت اشتباه خود را ببخشی.

با آدم های خوب در ارتباط باش

دور و اطرافتان را افراد مثبت پر کنید. این افراد از آمال و آرزوهای شما حمایت می کنند و هرچقدر هم که ایده ها و اهدافتان ترسناک، خطرناک و با نتیجه نامعلوم باشد، از آن دفاع می کنند چون می دانند که تا چه اندازه برای شما مهم است. این افراد اهدافی بزرگ دارند و تحسینشان می کنند چون زندگی فوق العاده ای دارند.

برخی افراد را کنار بگذار

انسان ها در زندگی از برخی افراد الگوهای رفتاری خود را برداشت می کنند. به همین دلیل باید از همنشینی با کسانی که با ارزش ها و معیارهای ما سازگار نیستند دوری کنیم.

آدم های سمّی نه تنها زندگی تان را نابود می کنند و جلوی پیشرفت شما را می گیرند، بلکه می توانند شما را تا سطح خودشان پایین بیاورند و شما را نیز به یک فرد سمّی تبدیل کنند. عیب جوها، حسودها، دمدمی مزاج ها، قربانی ها، فریبکارها نمونه ای از افراد سمی هستند.

رانندگی یاد بگیر

یاد گرفتن رانندگی برای خانم ها لازم است. یاد گرفتن رانندگی سبب می شود که به دیگران وابسته نباشید و برای آنها مزاحمت ایجاد نکنید. شما با یاد گرفتن رانندگی لازم نیست برای رفتن به هر جایی از همسر یا فرزندتان بخواهید از کار و وقتش بزند و شما را به بیرون از خانه برساند. رانندگی یاد بگیرید، یادگیری این مهارت اعتماد به نفس شما را بالاتر خواهد برد.

شاد باش

گاهی آن قدر درگیر مشکلات و سختی های زندگی روزمره می شویم که فراموش می کنیم کمی هم شاد باشیم. داشتن روحیه ی خوب و نگاه مثبت به زندگی به ما کمک می کند با توان و قدرت بیشتری با مشکلات مقابله کنیم و پرانرژی باشیم. پخش یک موسیقی در خانه و رقصیدن با آن می تواند حال شما را برای کل روز خوب نگه دارد و شما می توانید این انرژی مثبت را به خانواده نیز منتقل کرده و آنها را شیفته خود کنید.

به تناسب اندام و پوستت اهمیت بده

شما به عنوان یک زن باید به خودتان احترام بگذارید و به همه نشان دهید که فعال و سرزنده اید پس در طول روز ساعاتی را صرف انجام فعالیت های ورزشی و حتی مراقبت از پوست کنید. رفتن به کلاس های ورزشی، هر از چندگاهی وقت آرایشگاه گرفتن شما را پر انرژی و سرزنده می سازد.

از همین الان پس انداز کن

با پیچیده شدن شرایط اقتصادی، هماهنگ کردن دخل وخرج برای بسیاری از افراد کار دشواری است. برای داشتن یک زندگی بهتر و آرام نگه داشتن خانه پس انداز کردن را در برنامه خود بگنجانید و حساب دخل و خرجتان را داشته باشید. یک بانوی قدرتمند همیشه پس انداز دارد و هیچ وقت بدون حساب تمام پول هایش را خرج نمی کند. اگر پس اندازتان به حد کافی رسید، می توانید سرمایه گذاری نمایید.

با روح زنانه ات آشتی کن

برخی خانم ها برای اینکه قدرتمند به نظر برسند، رفتار زنانه خود را کنار می گذارند اما این اشتباه است. چنانچه رابطه ی سالمی با خودتان داشته باشید و با خود به عنوان یک زن ارتباط برقرار کنید، به ابزار لازم برای ایجاد رابطه های سالم با دیگران مجهز می شوید.

برای روابط خود ارزش قائل شو

بانو جان ارزش خود را بدان و با هر کسی به عنوان عشق ارتباط برقرار نکن. بسیاری از افراد آنچه که نشان می دهند، نیستند و قصد فریب و بازی با احساسات پاک شما را دارند، با عقل و منطق تصمیم بگیرید و خودتان را گرفتار روابط پوچ نکنید.

منبع: نمناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها