|
کدخبر: 203904

آیا میدانید شینگل های فلزی چه مزیتی دارند؟

سال ۲۰۰۲ بود که برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا، صحبتی از نوعی سقف شیبدار جدید بر زبان ها افتاد. کارخانه ای با توجه به دستاوردهای جدید علمی، نوعی سقف ابداع کرده بودن که مزایای خوبی به مشتریان خود ارائه میکرد. شینگل نامی بود که برای این سقف شیبدار مورد استفاده قرار گرفت. این سقف پس از طی مراحل اولیه به مرحله تولید انبوه و استفاده تجاری رسید. شینگل نوعی پوشش بام شیبدار است که با لایه فایبرگلاس بعنوان مقاومت دهنده و اشباع شده توسط نوعی قیر با کیفیت بالا تولید می شود و با دانه های معدنی با رنگهای متنوع پوشانده شده است. این محصول برای سقف ها و برای پوشش دیوارهای عمودی نیز کاربرد دارد و جای سقف های سنگین سفالی را در همه جا گرفت چرا که علاوه بر سبک بودن، از نصب و نگه داری بسیار ساده ای برخوردار بود.

  نصب و اجرای شینگل با بهترین متریال های روز دنیا

میتوان پوشش های بام شینگل را، تایل های صاف و یا خمیده ای که به صورت در هم بافته و یا به شکلی که بخشی از آنها با هم همپوشانی دارند و کنار هم قرار می گیرند دانست. این سقف ها حوالی سال ۱۳۸۰ به ایران هم راه پیدا کرد. با توجه به مزایای بالای که این سقف جدید برای ساختمان ها داشت، به زودی توانست جای خود را در میان مردم باز کرده به وفور در ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرد. شینگل یکی از مصالحی است که می‌تواند هزینه‌ های ساخت و ساز شما را تا حدی کاهش دهد. همان‌ طور که می‌دانید سقف هر سازه‌ ای یکی از مهم‌ ترین بخش‌های این ساختمان است و تعمیر یا تعویض آن هزینه‌ های زیادی می‌ طلبد. شما می‌توانید با انتخاب متریالی مناسب برای سقف بخش زیادی از این هزینه‌ ها را کاهش دهید.

سقف-شیبدار

سقف های شینگل انواع مختلفی دارند و قیمت هر یک از آن ها با توجه به ویژگی هایی که دارند، می تواند متفاوت می باشد. یکی از این فاکتورها برند سقف و شرکت تولید کننده است هرچه محصول از برند مشهورتری تولید و عرضه شود، قیمت بالاتری دارد. فاکتور بعدی که بر قیمت سقف های شینگل تاثیرگذار می باشد می توان به جنس مصالحی که در آنها به کار رفته اشاره کرد برای مثال پوشش بام شینگل از جنس سفال و ورق های گالوانیزه که بیش تر از سایر متریال ها از مشکل آب بندی برخوردار می باشند، نسبت به سایر پوشش سقف های شینگل کم تر می باشد.

بررسی مزایای شینگل های فلزی 

بام پوشهای شینگل فلزی یکی از بهترین انتخاب های برای سقف خانه شماست که از نظر ظاهری شیک هستند و برای انتخاب آن‌ها تنوع رنگی زیادی وجود دارد. نصب بام‌‌ پوش شینگل فلزی بسیار آسان بوده و این بام‌‌ پوش‌‌ها بسیار سبک‌ وزن هستند که این نکته آن‌ها را به گزینه‌ ای مناسبی برای خانه‌ هایی که سیستم سقف آن‌‌ها نمی‌ تواند وزن گزینه‌های سنگین‌‌ تر را به راحتی تحمل‌‌ کند تبدیل میکند. در ساخت این نوع پوشش برای سقف های شیب دار معمولا از مس، آلومینیوم، قلع یا روی استفاده می شود. فلز در برابر مخاطرات آب و هوایی بسیار مقاوم است بام‌‌ پوش شینگل فلزی می‌تواند از ۷۵ تا ۱۰۰ سال ماندگاری داشته باشد و در مقایسه با سایر انواع بام‌‌ پوش‌‌ها یکی از طولانی‌ ترین میانگین عمرها را دارد و  با گذشت زمان به ندرت دچار خرابی و شکستگی می شود. هم چنین در مقایسه با نوع سفالی و چوبی مقرون به صرفه تر است.

آشنایی با مدرن ترین سقف های شیبدار با اجرای اصولی

دیگر مزایای شینگل های فلزی

مقاوم بودن در مقابل آتش سوزی

مقاوم در برابر ضربه

نصب آسان

سبک وزن بودن(این بام‌‌ پوش‌‌ها بسیار سبک وزن می باشند که این نکته آن‌ها را به گزینه‌ ای مناسبی برای خانه‌ های که سیستم سقف آن‌‌ها نمی‌تواند وزن گزینه‌های سنگین‌‌تر را به راحتی تحمل‌‌ کند تبدیل میکند).                                                              

هزینه مقرون به صرفه   

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

طول عمر بالا    

دارای مقاومت بالا

بام‌‌ پوش‌‌های شینگل فلزی از لحاظ ظاهری شکیل و خاص می باشند. به منظور انتخاب هر یک از آنان تنوع رنگی زیادی وجود دارد.

  ****   شرکت پارس موگر آماده ی آن است تا بهترین امکانات را با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان بگذارد  **** 

نویسنده: رپورتاژ
  • رضایی ارسالی در

    بسایر عالی و خوب بسیار کاربردی بود
    ممنون موفق باشید

  • آرام ارسالی در

    سلام مطالب خیلی خوبی ارائه دادید من بسیا ر استفاده بردم
    ممنون

  • negar ارسالی در

    بسیار عالی و مفید بود مطالب
    موفق ب اشید

  • setare molayi ارسالی در

    خیلی ممنون بابت انتشار این مطالب مفید
    موفق باشید

  • مهندس حسنی ارسالی در

    ممنون از اطلاع رسانی دقیق و نحوه عالی مشتری مداری شما

  • Reyhane ارسالی در

    بسيار مطالب مفيدي بود
    خسته نباشيد🙏 🏻🙏🏻🙏🏻

  • معماری آکس ارسالی در

    اطلاعات خوب و مناسب هست ممنون

  • کوثری ارسالی در

    شینگل برای سقف های شیبدار با شیب ۳۰% به بالا کاملاً ایده آل است و برای پوشش دیوا رهای عمودی نیز کاربرد دارد. همچنین بر رو ی انواع بام های ساختمان های قدیمی قابل ا عمال است و هیچ گونه محدودیتی ندارد. این سقف ها با توجه به ضخامت کمی که دارند دار ای حمل و نقل آسان و راحتی بوده و وزن هر متر مربع شینگل، ۱۰ کیلوگرم است غیر قابل اشتعال هستند.
    ممنون از اطلاع رسانی خوبتون

ارسال نظر