|
کدخبر: 191526

ساخت سایبان مغازه توسط تیم مجرب دیدگاهان

مهندسین فوق حرفه‌ای شرکت دیدگاهان با پیشرفت تکنولوژی از بروز ترین متریال دنیا جهت تولید سایبان های مغازه بهره می برند.

از این رو مقاومت سایبان در مقابل هر گونه شرایط جوی تضمین میگردد؛ در واقع این سازه علاوه بر جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل وظیفه خنک نگه داشتن فضای زیر خود را نیز دارد.

تمامی ساختار سازه و یراق آلات جزء با کیفیت ترین مواد اولیه می باشند و پارچه سایبان های مغازه تولیدی دیدگاهان با مرغوبیت فراوان در برابر آفتاب و بارش برف و باران مقاومت می کنند و هرگز دچار تغییر رنگ یا پوسیدگی نمی‌گردند.

انواع سایبان مغازه که توسط تیم دیدگاهان طراحی و نصب می گردد: سایبان چتری،  سایبان تراس،  سایبان کالسکه ای،  سایبان تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای پرطرفدارترین مدل در بین مغازه داران

سایبان های کالسکه ای تولیدی دیدگاهان برای مغازه ها و تمامی فروشگاه‌های سطح شهر پرکاربردترین می باشند این سایبان های کلاسیک تحت عنوان پوشش درب مغازه و یا حتی پنجره استفاده می‌شوند.

سایبان های کالسکه ای با حالتی دوار طراحی می‌شوند ودر رنگ‌های بسیار مختلف طبق سفارش مشتری قابل ارائه می باشند.

در ساخت سایبان کالسکه ای از روکش های مختلفی بهره می برند:

  • پارچه کره‌ای (دارای بالاترین قیمت)
  • پارچه ترانزیت (رایج‌ترین نوع پارچه)
  • پارچه فلکس (جهت تبلیغات کاربرد دارند)

یک لوله گرداننده در بالای سایبان کالسکه ای قرار می گیرد و یک قسمت گردان یا یک نوار جهت جمع کردن چادر کالسکه ای تعبیه می شود. این سایبان در ابعاد تا ۶ متر دهنه و با بازشو استاندارد ۱.۲۰ سانت قابل تولید می باشد.

در طرح تعویض سایبان دستی مغازه به سایبان برقی شرکت کنید

مجموعه دیدگاهان چنانچه نیاز به تغییراتی در ظاهر سایبان دستی و دکوراسیون مغازه داشته باشید به سرعت در محل حاضر می‌شوند و بهترین ایدئولوژی ها را پیاده می‌کنند.

علاوه بر خدماتی مانند تعمیر سایبان مغازه، شستشوی سرویس و تعویض قطعات سایبان و تغییر پارچه می توانید کلاً سایبان دستی مغازه خود را با سایبان برقی مجهز به ریموت و موتور تعویض نمایید.

سایبان های برقی در فضاهای مختلف قابل نصب است و با ریموت قابل کنترل می باشد. سازه سایبان های برقی جنسی با رنگ الکترواستاتیک دارند و سایبان را در برابر زنگ زدگی و خوردگی حفظ می کند. موتورهایی که شرکت دیدگاهان جهت سایبان های برقی مغازه در نظر می‌گیرد در ولتاژهای ۱۲۰ و ۱۴۰ با رسیور های بسیار عالی قابل ارائه می باشند. این موتورها علاوه بر عملکرد عالی دارای گارانتی درازمدت نیز هستند.

طراحی لوگوی شما برروی پارچه سایبان برقی و دستی

مغازه داران می‌توانند با تبلیغ کسب و کار خود بر روی پارچه سایبان برقی و یا دستی مغازه همزمان از مزیت تبلیغاتی بودن سایبان نیز بهره ببرند. اشخاصی که تمرکزشان روی چاپ لوگوی برند بیزینسیشان می باشد می توانند لوگوی خود را با سفارش به دیدگاهان خیلی تمیز و با دقت توسط پرینتر های مخصوص روی پارچه های با کیفیت سایبان ها تحویل بگیرند. در کناره های سایبان قابلیت چاپ انواع استیکر و یا تکست های شبرنگ فراهم است.

تمامی طرح ها و ایده های شما همراه با مشاوره طراحان ما قابل چاپ می باشد و هرگز نگرانی کمرنگ شدن طرح در اثر تابش طولانی مدت آفتاب نباشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت دیدگاهان تماس بگیرید.

هزینه ساخت سایبان مغازه به ابعاد بستگی دارد!

  • سایبان های دستی و برقی دیدگاهان در ابعاد و اندازه های مختلف طبق سفارش مشتری و پس از آنالیز محل تولید می‌شوند پس هرچه ابعاد و باز شوندگی سایبان افزایش یابد هزینه تمام شده آن نیز بیشتر می‌شود.
  • کیفیت نیز عامل تأثیرگذار دیگر بر روی قیمت سایبان خصوصاً برقی می باشد زیرا کارکرد و طول عمر سایبان برقی مغازه به موتور و متریال استفاده شده جهت ساخت بستگی دارد.
  • سایبان مغازه نوع کالسکه ای نیز دارد که نوع اسکلت بکار رفته و پارچه در آن با سایبان برقی مغازه متفاوت می باشد این دو عامل نیز در تعیین قیمت سایبان دخیل می باشند.
  • طبیعتاً قیمت سایبان برقی مغازه به علت کاربرد موتور بیشتر از سایبان دستی می باشد.
  • مدل چادر نیز در محاسبه قیمت تاثیر گذار است.
  • از عوامل دیگر تعیین کننده قیمت سایبان می‌توان به محل نصب و ارتفاع محل نصب سایبان اشاره کرد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها