|
کدخبر: 188738

مهمترین ابزارهای عکاسی از لباس و استایل برای صفحه اینستاگرام

امروزه افراد زیادی علاقه به فروش اینترنتی محصولات خود دارند و این کار درآمد خالص زیادی برای فروشندگان به وجود می‌آورد. از طرفی درآمد میلیاردی واینرها و اینفلوئنسرها در اینستاگرام هرکسی را به این فکر می­اندازد که کسب و کارش را در فضای مجازی معرفی کند و از این راه درآمد خوبی کسب کند.

سبک زندگی مهمترین ابزارهای عکاسی از لباس و استایل برای صفحه اینستاگرام

در واقع فروش اینترنتی هیچ هزینه‌ای جز هزینه اینترنت برای فرد نخواهد داشت و دیگر نگران هزینه آب و برق و گاز و اجاره نخواهند بود.

البته جدا از موارد ذکر شده تلاش زیاد و پافشاری روی مسئله بلاگر شدن بسیار مهم است، چون اگر شما شخصیت پر تلاش و فعالی نداشته باشید به مرور دست از تولید محتوا خواهید کشید و حوصله ادامه راه را نخواهید داشت. کسانی که بلاگر هستند تمام وقت آزاد خود را صرف صفحه شخصی خود می‌کنند و در عین حال از این کار لذت می‌برند.

اولین ابزاری که هرکسی در اختیار دارد

شاید در ابتدای کار برایتان جالب باشد که بدانید مهمترین ابزاری که برای عکاسی و کسب درآمد از یک پیج اینستاگرام در اختیار دارید تنها گوشی موبایل شماست. این ابزار کمترین هزینه را برای شما داشته و تا جایی که تولید محتوای شما به حد حرفه‌ای نرسیده است می تواند کار شما را پیش ببرد. اما زمانی که دوربین شما دیگر کیفیت لازم برای عکاسی از محصولاتتان را نداشت زمان آن رسیده تا به فکر تهیه ابزار مناسبی برای عکاسی بگردید.

دوربین عکاسی و تجهیزات اولیه یا گوشی موبایل

عکاسی۲

 شما می‌توانید با استفاده از یک دوربین عکاسی و یک رینگ لایت یا فلاشر و همچنین یک سه پایه عکس هایی با کیفیت بالا برای صفحه خود و برای تبلیغ محصولات خود بگیرید و همچنین با برنامه‌های ادیت عکس مانند فتوشاپ یا سایر نرم افزارهای ادیت عکس برای گوشی آن‌ها را ادیت کنید و در صفحه خود با چیدمان مخصوصی قرار دهید، و یا می توانید از خرید دوربین عکاسی چشم پوشی کرده و به جای آن از یک گوشی تلفن همراه جدید که دوربین با کیفیتی دارد استفاده کنید. بسیاری از گوشی‌های سری a سامسونگ کیفیت مناسبی برای عکاسی دارند و همچنین گوشی‌های آیفون از کیفیت بالایی برای عکاسی برخوردارند اگرچه قیمت بالایی نیز دارند و بسیاری از برنامه‌های این گوشی در ایران فیلتر است، اما می‌تواند برای عکاسی گزینه مناسبی باشد.

اگر شما گوشی موبایل را برای عکاسی انتخاب کرده‌اید نیاز به یک رینگ لایت کوچک برای گوشی موبایل هم دارید این رینگ ها قیمت چندانی ندارند و برای عکاسی بسیار مناسبند اما بیشتر مناسب عکاسی پرتره می باشند تا عکاسی از استایل و لباس.

برای عکاسی از لباس و مخصوصاً مدل های مختلف مانتو زنانه و دخترانه که نیاز به نمای قدی دارد حتماً باید رینگ لایت های بسیار بزرگ تهیه شود. البته شما می توانید با استفاده از یک گوشی آیفون عکاسی استایل را نیز انجام دهید اما در فضاهای بسته نیاز به یک رینگ‌لایت بزرگ دارید و نیازی ندارید که این رینگ لایت ها را حتماً خریداری کنید و تنها با یک تکه چوب دایره شکل و چند لامپ تنگستن می توانید رینگ لایت بزرگ و مناسب عکاسی خود را بسازید.

شاید با خود بیندیشید که داشتن امکانات عکاسی و فیلمبرداری هزینه بسیار بالایی دارد و شما نمی توانید از پس آن بر بیاید نکته قابل توجه این است که بسیاری از افراد با داشتن تنهایی گوشی تلفن و دوربین گوشی از محصولات خود عکس می گیرند و با اپلیکیشن های ادیت عکس حرفه ای یک عکس ساده را به یک عکس حرفه ای تبدیل می کند

داشتن خلاقیت در ایجاد عکسهای هنری بسیار مهم است و باعث پیشرفت چشمگیری در کار شما خواهد شد. شما می توانید تنها با نگاه کردن به پیج های موفق و یا عکس های درون پینترست از کارهای موجود الگو بگیرید و در در کار خود از آنها استفاده کنید.

نکاتی در مورد محتوای عکس‌ها


عکاسی۳

اما جدا از موارد ذکر شده و ابزارهای عکاسی لازم برای عکس گرفتن و تولید محتوای زیبا برای اینستاگرام داشتن یک ذهن خلاق می‌تواند بیشترین کمک را به شما بکند. گاهی شما با دست خالی و حتی بدون هیچ کدام از ابزارهای عکاسی می‌توانید با استفاده از چهره و استایل خود به عنوان مدل مانتو و لباس شروع به کار کرده و به این صورت با کسب درآمد از این راه و همچنین گرفتن عکس‌های با کیفیت پیج اینستاگرام خود را فعال کنید.

جدا از با کیفیت بودن عکس ها بسیار مهم است که محتوای پیج با سلیقه مخاطب همخوانی داشته باشد اگر پیج شما پیج استایل است ابتدا مشخص کنید که استایل‌هایی که قرار است داخل پیج قرار بگیرد چه سبکی خواهند داشت به عنوان مثال سبک‌های وینتج یا قدیمی را به عنوان محتوا انتخاب می کنید و یا سبک‌های پوششی مدرن؟

 رنگ بندی هم یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید شما می توانید تمام صفحه خود را تنها با استفاده از یک رنگ به صورت قالب طراحی کنید به عنوان مثال می‌توانید از رنگ مورد علاقه خود مثلاً سبز یا نارنجی به عنوان رنگ غالب در کل صفحه خود استفاده کنید و رنگ‌های دیگر را به عنوان پس زمینه و به صورت محدود استفاده کنید این رنگ‌های پس‌زمینه میتوانند سفید و یا طوسی باشند البته این رنگ‌ها متناسب با رنگ اصلی تعیین می‌شوند.

شما می­توانید در هر فصل رنگ خاصی را انتخاب کنید و تمام محتوایی که در طول فصل تولید می­کنید را با همان رنگ به صورت غالب تولید کنید. برای راهنمایی بیشتر درباره انتخاب قالب و رنگبندی مناسب با صفحه اینستاگرامی خود این مطلب را نیز بخوانید.

در انتها بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید که اینستاگرام بیشتر جنبه­ی فان و سرگرمی برای مخاطب دارد و بسیاری از کسانی که در اینستا به شهرت و درآمد خوبی رسیده اند کسانی هستند که راه های سرگرم کننده را دنبال کرده اند و یا تخصص خود را به صورت جدی به پیش برده اند بنابراین اگر به دنبال کسب درآمد هستید یا می­توانید از راه مهارت خود کسب درآمد کنید و یا از راه تولید محتوای سرگرم کننده.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها