|
کدخبر: 108820

چگونه در هتل های ارزان تهران، بهترین اقامت را داشته باشیم؟

مسافران تهران برای سفر به پایتخت بهانه های مختلفی دارند. برخی به دلایل کاری یا شرکت در نمایشگاه ها، سمینارها و همایش ها راهی این شهر می شوند. برای بعضی اما این تفریح و گشت و گذار است که آنها را به تهران می کشاند. دلیل هر چه باشد، باید به فکر جایی برای اقامت چند روزه خود باشید. اگر نمی توانید روی دوستان و آشنایان حساب باز کنید، بهترین گزینه رزرو هتل در تهران است. با این حال وقتی اسم هتل در تهران به میان می آید، قیمت نقش مهمی بازی می کند.کم نیستند کسانی که هدفشان رزرو هتل ارزان در تهران است. شما چطور؟ در این دسته قرار می گیرید؟ پس با جااینجاس همراه شوید.

قبل از هر چیز باید بگوییم که ارزان بودن لزوما به این معنا نیست که یک اقامت بد در انتظارتان است. با این توضیح به سراغ هتل هایی می رویم که نسبت به امکانات رفاهی خود، قیمت مقرون به صرفه تری دارند. این هتل ها ممکن است دو یا سه ستاره باشند.

هتل ایرانشهر

برای مسافرانی که هنگام رزرو هتل جااینجاس، توجه ویژه ای به قیمت هتل های تهران نشان می دهند، هتل ایرانشهر می تواند پیشنهاد خوبی باشد. یک هتل سه ستاره قدیمی که در یک موقعیت عالی به لحاظ دسترسی قرار گرفته: خیابان ایرانشهر، بین خیابان های سمیه و انقلاب. نزدیکی به میدان های مهمی مثل انقلاب، ولیعصر و همچنین مراکز حمل و نقلی مانند ترمینال غرب و ایستگاه راه آهن یک مزیت بزرگ برای هتل به شمار می رود.

آگهی۴

اما در هتل ایرانشهر چه امکاناتی در انتظار شما هستند؟ نخست اینکه اتاق ها یک تخته و دوتخته هستند و سوئیت و آپارتمان هم در هتل دیده می شود. به علاوه خود هتل رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس و پارکینگ اختصاصی هم دارد. مهم تر از همه امکانات داخل اتاق ها است که شامل تلویزیون با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع می شود.

هتل دیاموند

هتل دیاموند یک هتل سه ستاره است که بالاتر از چهارراه پارک وی تهران قرار گرفته است. دیاموند 6 طبقه هم به خاطر امکانات و هم قیمت، محبوبیت خاصی بین مهمان های پایتخت دارد. پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه به سراغ رزرو این هتل بروید، کمی با خدمات و امکانات آن آشنا شوید. تنوع واحدهای اقامتی دیاموند بدون شک یکی از مزیت های آن است. اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته در سه تیپ متفاوت طراحی شده اند.

علاوه بر این امکانات رفاهی اتاق ها نیز کامل است؛ مثلا شما به روم سرویس، صندوق امانات، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع دسترسی خواهید داشت. از اتاق ها که بیرون بیایم، خدمات خود هتل هم نوید یک اقامت راحت را به شما می دهند؛ خدماتی از جمله رستوران، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، استخر و جکوزی.

هتل آساره

اینکه بتوانید در یک هتل چهارستاره با قیمت مناسب اقامت کنید، شانس بزرگی است. هتل آساره که در خیابان آزادی نرسیده به میدان انقلاب قرار گرفته، چنین شانسی را به شما می دهد. آساره هم اتاق های دوتخته دارد و هم سوئیت های دوخوابه و با این حساب حتی برای اقامت های چندنفره هم مناسب است. با توجه به امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی که در این هتل مهیا شده، می توان آن را در لیست هتل های تهران با قیمت مناسب قرار داد.

یک مجموعه ورزشی که به استخر، سونا و اتاق ماساژ مجهز است، رستوران و کافی شاپ، روم سرویس ۲۴ ساعته، خشکشویی، کتابخانه و حتی آژانس هواپیمایی در هتل آساره وجود دارد. ضمن اینکه در اتاق ها دسترسی به اینترنت پرسرعت و سرویس بهداشتی فرنگی برای مسافران فراهم شده است.

آگهی۵

این مطالب را هم بخوانید:

با این اطلاعات کاربردی و جامع، در تهران هتل رزرو کنید

بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری کدامند؟

بهترین هتل های تهران

هتل شهر

اگر به دنبال یک هتل ارزان اما خوب در منطقه شمال شرق تهران هستید، بهتر است هتل شهر را امتحان کنید. این هتل سه ستاره که در سه راه تهرانپارس قرار گرفته، در سال 92 و 17 سال پس از ساخت بازسازی شده است. هتل، ۴ طبقه است و یک مکان ایده آل هم برای اقامت های دونفره و هم دسته جمعی. دلیل هم وجود اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته، سوئیت و آپارتمان در هتل است.

در ادامه مطلب چگونه در هتل های ارزان تهران، بهترین اقامت را داشته باشیم، نگاهی به امکانات هتل می اندازیم: رستوران و پارکینگ با ظرفیت بالا، خشکشویی، خودپرداز، کافی شاپ و تاکسی سرویس بخشی از خدمات هتل هستند. در اتاق ها نیز به امکانات رفاهی کاملی دسترسی خواهید داشت که از آن جمله می توان به تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مجهز اشاره کرد.

هتل آماتیس

آماتیس یک هتل سه ستاره، ارزان و نوساز است که در بهترین نقطه از پایتخت ساخته شده: خیابان طالقانی. همین موقعیت مکانی دسترسی آسان به میدان انقلاب و ولیعصر، ایستگاه راه آهن و موزه های مهم تهران را به ارمغان آورده است. هتل آماتیس 5 طبقه است و 45 اتاق یک تخته، دوتخته و سه تخته دارد و این یعنی قرار نیست در یک هتل شلوغ اقامت کنید.

یکی از دلایلی که باعث شده نام هتل در لیست هتل های ارزان تهران قرار بگیرد، قیمت مناسب در مقایسه با امکانات است. شما هم در اتاق ها و هم خود هتل به امکانات رفاهی دسترسی دارید و این یعنی اقامت راحت. برای مثال هم می توان به رستوران با منوی متنوع، سالن جشن ها و مهمانی ها، تاکسی سرویس، خشکشویی و یک لابی دنج اشاره کرد. البته در اتاق ها هم صندوق امانات، روم سرویس، چای ساز و مینی بار وجود دارد.

هتل حافظ

هتل حافظ، دوستاره و از قدیمی های تهران است که در سال 92 بازسازی شده است. هتل در خیابان فردوسی جنوبی قرار گرفته و موقعیت مکانی خوبی دارد. البته این تنها دسترسی مناسب به مرکز شهر نیست که موجب محبوبیت هتل شده است. اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته و سوئیت های کوچک و بزرگ حافظ مجهز به امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع هستند. جالب است بدانید که حافظ با اینکه یک هتل دوستاره است، اما خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، تورهای تهران گردی، مترجم و یک رستوران ۲۴ ساعته در اختیار مهمان هایش قرار داده است.

مهمانسرا کشاورز

مهمانسرا کشاورز از اقامتگاه های سه ستاره تهران است که قدمت زیادی هم دارد. با این حال ساختمان آن تا کنون دو بار در سال های ۱۳۸۴ و ۱۳۹۴ بازسازی شده است. بنابراین نگران قدیمی بودن امکانات نباشید. کشاورز در میدان ولیعصر قرار گرفته و این یعنی دسترسی سریع و عالی به نقاط مهم پایتخت.

علاوه بر این در ۵ طبقه این مهمانسرا ۷۰ واحد اقامتی شامل اتاق های یک تا چهارتخته قرار گرفته است. البته تنوع اتاق ها تنها مزیت این اقامتگاه به شمار نمی رود. اتاق ها بزرگ و دلباز هستند و امکاناتی مثل سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون و صندوق امانات دارند. لازم به ذکر است که در این مهمانسرا از رستوران و پارکینگ خبری نیست.

رزرو هتل در تهران از سایت جااینجاس

دیدید که تجربه یک اقامت ارزان و در عین حال راحت در تهران محال نیست. حالا می توانید برای رزرو هر یک از هتل های بالا به جااینجاس مراجعه کنید. در صفحه ویژه هر هتل، اطلاعات کاملی شامل قیمت، فاصله تا مکان های مهم و قوانین هتل در اختیار شما گذاشته شده است. به علاوه ما در پایین صفحه رزرو هتل در تهران بخش هایی را به هتل های لوکس تهران، هتل های نزدیک نمایشگاه و خارج از طرح ترافیک اختصاص داده ایم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها