|
کدخبر: 104916

آخرین خبر از قیمت پلی استیشن ۵

به نظر نمی‌رسد سونی و مایکروسافت فعلا در نظر داشته باشند قیمت نهایی کنسول‌های نسل نهمی‌شان را اعلام کنند.

سبک زندگی آخرین خبر از قیمت پلی استیشن ۵

گسترش نیوز - مدت‌ها شایعاتی را پیرامون ظاهر نهایی کنسول سونی دنبال می‌کردیم، حالا نوبت به قیمت این دستگاه مورد انتظار رسیده. در حالی که شاید فقط شش ماه تا مهاجرت به نسل نهم فاصله داشته باشیم، قیمت کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس مبهم باقی مانده و فعلا باید به قیمت‌گذاری‌های لحظه‌ای فروشگاه‌های اینترنتی و شایعات و گمانه‌زنی‌ها بسنده کنیم.

در ادامه این مسیر پلی استیشن ۵ در یکی از فروشگاه‌های اینترنتی به اسم Play-Asia جهت پیش‌فروش لیست شد که از قیمت بالا و نگران‌کننده آن حکایت داشت. برای خرید ورژن امریکای این کنسول (نسخه استاندارد که از دیسک پشتیبانی می‌کند، نه نسخه دیجیتال) قیمت عجیب ۶۹۹ دلار در نظر گرفته شده که خیلی بالا به نظر می‌رسد.

بنابراین می‌توان تصور کرد نسخه دیجیتال که فاقد درایو نوری است، حدودا ۱۰۰ دلار ارزانتر و ۵۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که باز هم زیاد است. ولی در هر صورت قبل از آنکه از این موضوع ناراحت شویم لازم است در نظر داشته باشیم که این قیمت ممکن است کاملا اشتباه باشد، یا صرفا نرخی جهت پر کردن محل قیمت‌گذاری سایت بوده.

قبلا هم شایعه‌ای به گوش رسیده بود که این کنسول ممکن است نزدیک به ۷۰۰ یا حتی بیشتر از آن قیمت داشته باشد، اما معمولا این دست از موارد توسط فروشندگان یا حتی خود سونی تکذیب می‌شدند. حال باید دید این قیمت جدید رویت شده هم تکذیب خواهد شد یا خیر.

به نظر نمی‌رسد سونی و مایکروسافت فعلا در نظر داشته باشند قیمت نهایی کنسول‌های نسل نهمی‌شان را اعلام کنند و درحال‌حاضر در فاز اول تو قیمت‌گذاری کن هستند. هرچند جیم رایان مدیر بخش سرگرمی‌های سونی در گفت‌وگویی اذعان کرده بود که مهم ارزش محصول است نه قیمت آن، طوری که شاید قیمتی گران برای کنسول خیلی هم دور از انتظار نباشد.

هنوز هیچ چیز معلوم نیست، اما به عنوان بخشی از جامعه کاربران صنعت گیم در ایران که حتی ۵۰ دلار بالا و پایین شدن قیمت برای ما تفاوت شگرفی ایجاد می‌کند، امیدوار هستیم پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها