|
کدخبر: 213663

6 منطقه تمرکز برای لینک سازی موفق (به روز شده)

 

لینک ها یکی از مهم ترین سیگنال های رتبه بندی در الگوریتم جستجوی گوگل هستند و ایجاد لینک های با کیفیت به وب سایت شما به عنوان بخشی از کمپین سئو شما به همان اندازه مهم است که ایجاد محتوای با کیفیت و خوب تحقیق شده است. ساخت لینک موثر همچنین به ایجاد ترافیک برای وب سایت شما کمک می کند.با این حال، قبل از شروع هر تلاشی برای ایجاد لینک ، مطمئن شوید که درک جامعی از هفت حوزه تمرکز اصلی که در زیر به تفصیل توضیح داده‌ایم دارید! این مقاله یک سئوکار | seoword.org  حرفه ای سایت سئو ورد تهیه شده است.

 

چگونه سئو سایت را بالا ببریم

1. پیوندهای معتبر با کیفیت بالا به دست آورید

کیفیت لینک‌ها یکی از مهم‌ترین عناصری است که الگوریتم جستجوی گوگل هنگام تجزیه و تحلیل وب‌سایت‌هایی که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، روی آن تمرکز می‌کند. هنگام بررسی پیوندهای فعلی خود و پیوندهایی که به دنبال دنبال کردن آنها هستید، باید از خود بپرسید که آیا این پیوندها از وب سایت های معتبر می آیند یا خیر.

به عبارت ساده، یک وب سایت معتبر سایتی است که مورد اعتماد است و بر یک موضوع یا موضوعات مختلف دارای قدرت است. مورد اعتماد کاربران و کارشناسان صنعت و همچنین سایر وب سایت ها و موتورهای جستجو است. وقتی یک وب سایت معتبر به شما پیوند می دهد، این یک رأی مثبت برای وب سایت شما است. هرچه صفحه ای که به شما لینک می دهد معتبرتر باشد، اعتبار بیشتری به سایت شما منتقل می کند.

2. مرتبط بودن یک سایت

هنگام جستجو برای سایت های معتبر، مرتبط بودن سایت جنبه مهمی است که باید در نظر داشت. اگر پیوند به یک وب سایت بیش از حد نامربوط باشد، این احتمال وجود دارد که گوگل آن را تخفیف دهد. به عنوان مثال، اگر شما یک وب سایت در مورد تور استانبول راه اندازی می کنید و یک لینک معتبر از یک وب سایت در مورد چاپ دیجیتال دریافت می کنید، آن لینک زیاد به حساب نمی آید! در مقابل، اگر وب تور استانبول شما دارای بک لینک هایی از سایر وب سایت های معتبر مبتنی بر تور آنتالیا است که بسیار مرتبط با محتوای شما هستند، پتانسیل بیشتری برای وب سایت شما وجود دارد که به عنوان یک مرجع نیز دیده شود.

مانند تور استانبول گلبرگ سیر و مانند تور آنتالیا گلبرگ سیر

 

3. ایجاد پیوند از طریق توسعه

Outreach یکی از دشوارترین اما ارزشمندترین اشکال لینک بیلدینگ است. دسترسی به سایر وب سایت ها و وبلاگ نویسان راهی برای ایجاد بک لینک های طبیعی است که از اعتبار بالایی برخوردار هستند. ارتباط با شبکه های موجود مانند شرکای خود یا وبلاگ نویسان محترم در صنعت شما یک راه عالی برای انجام این کار است. وقتی صحبت از دسترسی به وب‌سایت‌های احتمالی می‌شود.

هنگامی که پیوندی را برای هدف شناسایی کردید، باید به وب سایت مورد نظر دسترسی پیدا کنید و ارزش پیوند هر دو وب سایت خود را با هم به اشتراک بگذارید. این معامله باید برای آنها نیز سودمند باشد. یکی از راه‌های انجام این کار، تبلیغ دارایی‌های قابل پیوند خود است. هنگامی که یک وب سایت مورد نظر را در منطقه تخصصی خود پیدا کردید، می توانید آنها را در مورد هر ابزار یا صفحه مفیدی در سایت خود که ممکن است از آنها بهره مند شوند و ممکن است بخواهند به آنها پیوند دهند اطلاع دهید.

4. لینک بیلدینگ متن لنگر

Anchor text متن قابل کلیک و قابل مشاهده ای است که یک لینک در هنگام پیوند دادن به وب سایت یا سند دیگری در آن نمایش داده می شود. اهمیت انکر تکست در این است که به موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان وب سایت زمینه بهتری از محتوای پیوند داده شده را ارائه می دهد. در حالت ایده‌آل، URL که هایپرلینک است باید به صفحه‌ای متصل شود که موضوعی مرتبط با صفحه منبع را مورد بحث قرار می‌دهد.بسیاری از وب‌سایت‌ها بدون استفاده از متن لنگر بهینه شده، URL را که به آن پیوند می‌دهند، به سادگی جای‌گذاری می‌کنند. با این حال، URL های ساده انگیزه یا اطلاعات زیادی را برای کاربران ارائه نمی دهند. در مقابل، یک URL که به شکل متن لنگر نمایش داده می‌شود برای کاربران جذاب‌تر است، زیرا - از یک نگاه - می‌توانند بدانند که از صفحه پیوند داده شده چه انتظاری دارند و چه مزایایی ممکن است برای آنها داشته باشد.

5. هدف قرار دادن لینک های شکسته

یافتن پیوندها/مشکلات خراب در یک سایت بالقوه ارتباطی یکی از راه های عملی برای ارائه کمک به مدیر وب سایت قبل از درخواست پیوند است. لینک شکسته، هایپرلینکی است که کار نمی کند.

یک تاکتیک لینک سازی که می توانید از آن استفاده کنید این است که این لینک های شکسته را در سایت های معتبر پیدا کنید و به آنها دسترسی پیدا کنید. با اطلاع دادن به مدیر وب سایت مبنی بر معیوب بودن لینکی که دارند، به آنها کمک می کنید تا وب سایت خود را بهبود بخشند.

 

5. از خرید لینک های اسپم و لینک های غیر طبیعی خودداری کنید

خرید لینک یک پرچم قرمز بزرگ در مورد موتورهای جستجو است. پرداخت برای لینک های بیشتر ممکن است راهی آسان و سریع برای به دست آوردن بک لینک های متعدد به وب سایت شما به نظر برسد، اما از نظر رتبه بندی موتور جستجوی شما، ضرر بیشتری نسبت به سود شما خواهد داشت.یکی دیگر از تاکتیک‌هایی که باید از آن اجتناب کنید، ایجاد یک نمایه و ارسال در یک سایت فقط برای پیوند دادن به وب‌سایت خودتان است. این پیوند غیرطبیعی نامیده می شود و گوگل با آن مخالفت می کند. آنها قدرت بسیار بالاتری را روی پیوندهای قرار داده شده در سرمقاله قرار می دهند، یعنی زمانی که صاحب سایت واقعاً می خواهد محصول، ابزار یا سایت شما را ذکر کند.

6. ایجاد محتوای پیوندی ارزشمند

ایجاد محتوای عالی و ارزشمند که برای مخاطبان هدف شما مفید باشد، زمانی که صحبت از لینک سازی طبیعی به میان می آید، کلیدی است. به مقالاتی فکر کنید که مردم می‌خواهند با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند، مانند فهرست‌های شماره‌دار، اینفوگرافیک‌ها و نمودارها و راهنماهای کامل با اطلاعات جامع درباره یک موضوع.

یک راه عالی برای به دست آوردن لینک، ایجاد یک ابزار یا مجموعه ای از منابع ارزشمند در سایت شما است. وب سایت ها بیشتر به صفحه ای پیوند می زنند که خوانندگان آنها می توانند با استفاده از ابزارهای شما ارزش کسب کنند، تا صفحه ای که چیز زیادی برای آنها ندارد. هنگامی که یک منبع یا ابزار مفید ایجاد کردید، به صفحات منبع در وب سایت های مربوطه نگاهی بیندازید. صفحه منبع مکانی است که نویسندگان به سایت ها و ابزارهای با کیفیت برای مخاطبان خود پیوند می دهند. اگر فکر می‌کنید محتوای شما برای یک سایت خاص مناسب است، با آنها تماس بگیرید و ببینید که آیا آنها علاقه مند به پیوند دادن به سایت شما در صفحه منبع خود هستند یا خیر.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها