|
کدخبر: 181368

مراکز خرید ارزان در استانبول

اگر دنبال محلی برای خرید‌های ارزان هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به مرکز خرید ترکوز بزنید. تنوع لباس‌ها در این پاساژ خوب است و نکته بسیار مهم آن، قیمت‌های فوق‌العاده خوب آن است. شما می‌توانید با مبالغی مانند ۳.۵ تا ۲۰ لیره لباس‌های متنوعی را خرید کنید.

گردشگری مراکز خرید ارزان در استانبول

اگر به ترکیه و به‌طورخاص به استانبول سفر می‌کنید و قصد دارید تا خرید‌هایی را از آن‌ جا انجام دهید، توجه داشته باشید که مراکز خرید متنوع و زیادی را مشاهده خواهید کرد. حتی اگر به‌صورت هوایی سفرکرده باشید، نزدیکی فرود‌گاه های استانبول هم مراکز خرید زیادی را خواهید دید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که همیشه نزدیک‌ترین و در‌دسترس‌ترین مراکز خرید استانبول، بهترین آن‌ها نیستند و احتمالا بتوانید با کمی صبر، مراکز خرید بهتری را برای تهیه کالا‌های مورد‌نیاز خود بیابید.

در این ‌مطلب قصد داریم درباره تعدادی از مراکز خرید استانبول که می‌توانید از آن‌ها خرید‌های به‌صرفه و ارزانی را انجام دهید، صحبت کنیم. اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید یا دوست دارید درباره مراکز خرید ارزان آن اطلاعاتی داشته باشید، حتما تا پایان این‌مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید یا پاساژ ترکوز (Terkoz Pasaj)

اگر دنبال محلی برای خرید‌های ارزان هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به مرکز خرید ترکوز بزنید. تنوع لباس‌ها در این پاساژ خوب است و نکته بسیار مهم آن، قیمت‌های فوق‌العاده خوب آن است. شما می‌توانید با مبالغی مانند ۳.۵ تا ۲۰ لیره لباس‌های متنوعی را خرید کنید. مرکز خرید ترکوز در خیابان استقلال و منطقه کسیم ترکیه قرار دارد که موقعیت خوبی برای آن است. شما می‌توانید در منطقه تکسیم بسیاری از نقاط دیدنی آن‌جا را هم مشاهده کنید.

بازار استانبول

شنبه بازار استانبول، آخر هفته‌ای پر‌‌‌خرید

در شنبه‌های آخر هفته، بازاری تحت همین عنوان یعنی شنبه‌بازار برگزار می‌شود که اقلام و کالا‌های متنوعی در آن عرضه می‌کنند. شما می‌توانید در این ‌بازار از غذا تا لوازم‌خانگی و لباس پیدا کنید و با قیمت‌هایی مناسب آن‌ها را بخرید. کالا‌هایی که در این‌ بازار عرضه می‌شوند، معمولا می‌توانند نیاز بسیاری از افراد را تامین کنند و انتخاب‌های خوبی را هم به آن‌ها بدهند. ویژگی‌های بسیار جالب این ‌بازار باعث شده حتی افرادی که قصد خرید هم ندارند، برای تماشا و قدم‌زدن به آن مراجعه کنند.

یکی از نکات جالبی که در این ‌بازار وجود دارد، تغییر قیافه مردان فروشنده است که با استفاده از کلاه‌گیس یا لباس‌های زنانه سعی در جلب نظر مشتریان دارند. اگر دوست دارید اوقاتی پر‌‌خنده و تفریح داشته باشید، توصیه می‌کنیم حتما سری به شنبه‌بازار ترکیه بزنید و آن را در لیست مراکز خرید استانبول که باید بازدید کنید، قرار دهید.

مرکز خرید بی اغلو ایش استانبول

همان‌طورکه در قسمت‌های قبل گفته شد، بهتر است برای خرید‌های خود وقت بگذارید و از مراکز خریدی که بیشتر افراد توصیه می‌کنند، استفاده کنید. شما ممکن است بعد از خروج یا حتی در خود فرودگاه های استانبول هم با مغازه‌ها و مراکز خرید زیادی مواجه شوید که چشم شما را به خود جلب کنند. یکی از مراکز خرید محبوبی که بسیاری از مسافران استانبول به آن مراجعه می‌کنند، مرکز خرید بی اغلو ایش است. بسیاری از برند‌های معتبر در این‌ مرکز خرید حضور دارند و شما می‌توانید با قیمت‌های بسیار خوب از آن‌ها خرید کنید. برند‌هایی مانند Zara، H&M و Mango با قیمت‌هایی حدود ۳۰ لیره لباس‌های مناسبی را در این‌ مرکز به مشتریان ارائه می‌کنند. شما می‌توانید سوغاتی‌های بسیار مناسبی را در این‌مرکز خرید تهیه کنید.

مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul)

یکی از مراکز خرید استانبول که مسافران زیادی برای خرید و استفاده از امکانات رفاهی آن مراجعه می‌کنند، فروم استانبول است. شما می‌توانید برند‌های مختلف و متنوعی را در مجموعه‌ای بزرگ کنار یک‌دیگر داشته باشید. در ایام تخفیف برند‌ها شما می‌توانید خرید‌‌های متنوع و خوبی را در این‌ مرکز انجام دهید. فروم استانبول در خیابان پاشا قرار گرفته و شما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به آن مراجعه کنید. امکانات رفاهی مناسبی هم برای مراجعان در مجموعه وجود دارد که علاوه‌بر رستوران‌ها و فود‌کورت‌ها شامل شهربازی، سینما چند‌بعدی و تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز دیگری هم می‌شود. تنوع برند‌ها و تکمیل بودن مغازه‌ها یکی از ویژگی‌های بارز مغازه‌هایی است که در مجموعه فروم استانبول قرار دارند.

بازاربشیکتاش استانبول

بازار بشیکاش استانبول و بازار کادیکوی استانبول

این دو مرکز هم از‌جمله مراکزی هستند که بهتر است در برنامه سفر خود زمانی را برای بازدید از آن‌ها قرار دهید؛ چرا‌که می‌توانید اجناس خوب و ارزانی را از آن‌ها تهیه کنید. در بازار بشیکاش اجناس دست‌دوم هم با قیمت‌های بسیار مناسب عرضه می‌شوند که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید. این بازار‌ها فقط به لباس محدود نیستند و شما می‌توانید اجناسی از‌قبیل لوازم منزل، ادکلن و... را در آن‌ها با قیمت‌های مناسبی پیدا کرده و بخرید. تماشای مراکز خریدی مانند این‌ها می‌تواند علاوه‌بر فرصت مناسبی برای خرید، نمایش زیبایی از فرهنگ مردم ترکیه هم برای شما باشد.

کلام آخر

در این ‌مطلب سعی کردیم درباره تعدادی از مراکز خرید ارزان در استانبول صحبت کنیم. تعداد مراکز خرید ترکیه و استانبول بسیار بیشتر از این موارد است و ممکن است شما مراکز مناسب دیگری را هم پیدا کنید. به‌تناسب تور یا فرودگاه های استانبول و هتل‌هایی که در آن‌ها اقامت دارید، می‌توانید مراکز خرید نزدیک‌تری را برای خرید خود انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که همه مراکز خرید ممکن است قیمت‌های بسیار خوبی را مانند موارد گفته شده در این‌مقاله، به شما ارائه ندهند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها