|
کدخبر: 286304 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز؛

شبی ۲۵ میلیون بدهید استراحت کنید!

در تبلیغی عجیب، اخیرا مشاهده شده است که ویلا ۹۰۰ متری لاکچری دوبلکس با استخر سرپوشیده و ۸ تخت خواب ۲ نفرِ شبی ۲۵ میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان اجاره داده می شود.

راه و مسکن شبی ۲۵ میلیون بدهید استراحت کنید!

افراد زیادی برای گذراندن اوقات فراغت خود در تعطیلات رسمی و آخر هفته برنامه‌ریزی می‌کنند، مخصوصاً اگر چند روز تعطیلی در پیش باشد. افراد زیادی سفر را انتخاب می کنند و برای آن برنامه می‌ریزند اما تعدادی هم برای جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه به باغ های اطراف شهر خود می‌روند. البته قابل ذکر است که گاهی هزینه اجاره این ویلا‌‌ها از چند روز سفر بیشتر در می‌آید.

اخیراً بسیاری از باغداران، باغ‌های خود را دیزاین‌های زیبا می‌کنند و برای تعطیلات و آخر هفته به گردشگران می‌سپارند. قیمت‌ها بسته به روزهای هفته، تعداد افراد و امکانات باغ در نوسان است. حتی در اجاره برخی از این باغ‌ها دیده می‌شود که قیمت روز اول هفته با انتهای هفته تفاوت میلیونی دارد.

تا چند سال گذشته شاید هرکسی که خودش یا اقوام نزدیک دارای این باغ‌ها بود، در تعطیلات به باغ های خود می رفتند اما اکنون اطراف تهران از جمله کردان، لواسان، شهریار، دماوند و غیره پر از این باغ‌ها است که به افراد اجاره داده می‌شود. از سایت‌های مختلف هم به راحتی می‌توان این مکان ها را اجاره کرد.

تنها باید توجه داشت که نباید رزرو اقامتگاه را به چند روز قبل از سفر موکول کنید. بلکه لازم از چند هفته قبل این کار را انجام دهید خصوصاً اگر برای تعطیلات و آخر هفته می‌خواهید.

لواسان برای لاکچری بازان!

لواسان یکی از جذاب‌ترین و زیباترین مکان‌هایی است که میان گردشگران محبوبیت بالایی دارد. این منطقه بی‌نظیر و خوش آب‌وهوا جان می‌دهد برای چند روز استراحت و دوری از هیاهوی شهری و آلودگی! جایی که جان شما را تازه می‌کند و خستگی‌های جسمی و روحی‌تان را از بین می‌برد. شهر لواسان در قسمت شمال شرقی تهران قرار دارد و فاصله آن با پایتخت فقط ۷ کیلومتر است که در مدت زمان بسیار کوتاه در حدود ۱۵ دقیقه می‌توانید به این منطقه ییلاقی برسید!

اجاره ویلا در این منطقه بالاتر از دیگر شهرهای اطراف تهران است. در تبلیغی عجیب ویلا ۹۰۰ متری لاکچری دوبلکس با استخر سرپوشیده و ۸ تخت خواب ۲ نفرِ شبی ۲۵ میلیون و ۲۰۰ و ۵۰ هزار تومان اجاره داده می شود.

ویلایی دیگر در منطقه اوشان با استخر آب گرم و بالای کوه با چشم انداز رودخانه و کوهستان ۷ میلیون و صد و پنجاه هزار تومان اجاره داده می‌شود.

اجاره-ویلا-لواسان

همه به سوی کردان

روستای کردان یکی از مقاصد اصلی خانواده‌ها برای گذراندن آخر هفته است. بیشتر ویلاهای کردان لاکچری بوده و به صورت مبله و با استخر می‌توان برای یک روز و یا بیشتر رزرو کرد. اجاره ویلا استخردار در کردان یکی از انتخاب‌های محبوب است. بیشترین نوسان قیمت را ویلاهای کردان دارد از اول هفته تا پایان آن و روزهای تعطیل هر روز یک قیمت جدا دارد.

در آگهی ویلای ۸۰۰ متری استخردار ۳ خوابه برای ۵ نفر ۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان آورده شده است. باید توجه  داشت که هر نفر اضافی در این ویلا ها دارای هزینه است.

ویلا ۱۰۰۰ متری چهارخوابه استخر دار آبگرم سرمه کردان و ۸ نفر ظرفیت پایه ۳ میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان اجاره داده می شود. ویلاهای قیمت مناسب هم از جمله ویلا ۳۵۰ متری دوخوابه استخر دار آبگرم نیلوفر کردان با ظرفیت ۴ نفر پایه شبی ۱ میلیون تومان هم وجود دارد.

اجاره ویلا در شهریار

شهریار شهری در غرب استان تهران است. این شهر به باغ‌های فراوان و طبیعت زیبا و خوش آب و هوایش معروف است و لقب نگین سرسبز غرب تهران و ریه تهران را نیز به آن داده‌اند. همچنین منطقه ییلاقی شهریار می‌تواند انتخابی مناسب برای سفرهای کوتاه مدت و یک روزه باشد. اگر بخواهید شب را در شهریار بمانید، می‌توانید با اجاره ویلا در شهریار و یا باغ ویلای مورد نظرتان اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

قیمت باغ و ویلا برای یک شب در شهریار مناسبتر از کردان و لواسان است. در آگهی باغ ویلا دوبلکس با استخر سرپوشیده با ۵ نفر ظرفیت شبی ۲ میلیون و پانصد هزار تومان اجاره داده می‌شود. باید توجه داشت که هزینه هر نفر اضافه به ازای هر شب ۱۰۰ هزار تومان است.

اجاره-ویلا-شهریار

همچنین ویلا باغ دنج با امکانات رفاهی در منطقه یقه شهریار با ۴ نفر ظرفیت استاندارد با قیمت ۱ میلیون و چهارصد و نود هزار تومان به مسافران داده می‌شود. هزینه هر نفر اضافی در این باغ ۱۵۰ هزار تومان است.

امکانات، بیشتر این باغ‌ها کامل است. از جمله استخر روباز و سرپوشیده، باربی کیو، آلاچیق، فضای سبز و غیره است.

کلام آخر

با قیمت هایی که بررسی شد به نظر می رسد این تفریح‌ها هم مخصوص قشر خواصی از جامعه است که برای یک شب استراحت خود در برخی مواقع حقوق چند ماه یک کارگر صرف می‌شود.

 

  • ناشناس ارسالی در

    نعیمه صفری تبار

  • ناشناس ارسالی در

    مردم کل ماه ،۱۵ ميليون نمیتونند خرج کنند این جاها مال دزدها و کلاهبردارا و رانتخ ور هاست که با پولهایی که از مردم میدزدند لاکچری زندگی کنند پس عدالت و عدل کجاست و معنی این کلمات چیه!!!!؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    حتمآ همه امکانات داره بازم زیاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها