|
کدخبر: 279611

جنگل های دیدنی از جنوب تا شمال ایران کدام است؟

سبک زندگی جنگل های دیدنی از جنوب تا شمال ایران کدام است؟

اگر ساکن تهران هستید، ساده‌ترین و راحت‌ترین سفر بدون برنامه‌ریزی، سفر به جنگل‌های دیدنی شمال است. شمال ایران با جاهای دیدنی بسیار زیاد خود، قطعا شما را در هر بار سفر غافل‌گیر خواهد کرد. اگر قصد دارید تا آخر هفته خود را در شمال کشور و جنگل‌های بکر و دست نخورده آن سپری کنید، با اجاره ویلا شمال می‌توانید یک سفر خیالی به این خطه از کشور ایران داشته باشید.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید علاوه بر شمال ایران، تهران و جنوب ایران نیز دارای جنگل‌های بسیار زیادی هستند که قطعا شما را شگفت‌زده خواهند کرد. اگر شما هم می‌خواهید با این جنگل‌های زیبا آشنا شوید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

جنگل دریایی مرموز اما دیدنی در قشم

اجاره روزانه ویلا در قشم

یکی از جلوه‌های بی‌نظیر طبیعت، در آب‌های شور خلیج فارس قرار دارد. جنگل دریایی نامی است که قطعا از شنیدن نام آن تعجب خواهید کرد. این جاذبه‌ی طبیعی قشم که به جنگل حرا شناخته می‌شود، با شهرت جهانی خود توانسته است توجه گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند. این جنگل دریایی مشابه فیلم‌های علمی و تخیلی است و هر گردشگری از دیدن آن حیرت‌زده خواهد شد.

جذابیت جنگل‌های حرا زمانی است که درختان در آب فرو رفته با پایین آمدن آب، چهره‌ای متفاوت به خود می‌گیرند. جنگل حرا یا مانگرو به عنوان یکی از مکان‌های دیدنی قشم، زیستگاه پرندگان مهاجر بوده که هر ساله از نقاط مختلف جهان به این منطقه می‌آیند. علاوه بر این، منطقه حرا قشم زیستگاه انواع آبزیان، دوزیستان و سایر پرندگان است.

با نشستن بر روی قایق و حرکت در میان آب‌های این جنگل مرموز، درختان سبزی را می‌بینید که در میان چوب روییده‌اند. نکته جالب در رابطه با این جنگل این است که ریشه درختان آن به سمت آسمان بوده و یک منظره شگفت‌انگیز را به وجود آورده‌اند. برای ثبت این لحظات به یادماندنی می‌توانید دوربین عکاسی به همراه داشته باشید و هنگام قایق‌سواری از این منطقه عکس بگیرد تا همیشه خاطره خوب این سفر همراه شما باقی بماند.

این جنگل جذاب و دیدنی در منطقه‌ای مابین تنگه خوران و استان هرمزگان و قشم قرار گرفته است. زدن به دل طبیعت در دریا یک تجربه تکرارنشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر شما هم قصد دارید تا از این جاذبه‌ی دیدنی قشم بازدید کنید، پیشنهاد می‌کنیم که سفر به قشم را در برنامه‌ی خود قرار دهید. شما می‌توانید با اجاره سوئیت در قشم از سایت شب سفر راحتی را تجربه کنید. همچنین شما می‌توانید با اجاره سوئیت ارزان در درگهان قشم از بازارهای این منطقه دیدن کنید و خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهید.

جنگل های لویزان بهترین مکان برای جنگل نوردی و پیاده روی در تهران

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر از شلوغی شهر تهران خسته شده‌اید و می‌خواهید به دل جنگل بزنید، جنگل‌های لویزان بهترین مکان برای شما خواهند بود. این منطقه خوش آب و هوا در شمال شرقی پایتخت بوده و با محیط دلنشین و چشم‌انداز بی‌نظیر خود، یک پیک نیک آخر هفته خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. جنگل‌های مصنوعی لویزان دارای پوششی از گیاهان مانند کاج، سرو، چنار، اقاقیا و... است.

جنگل‌ لویزان در ارتفاع بسیار بالایی از تهران قرار گرفته‌ است و یک چشم‌انداز فوق‌العاده‌ از شهر تهران برای شما به ارمغان می‌آورد. بخصوص شب‌های لویزان یک منظره بی‌نظیری را در مقابل چشمان شما به وجود می‌آورد. سوسوی چراغ‌های پایتخت از بالای بلندی این منطقه حس و حال بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد.

اگر قصد جنگل‌نوردی و یا پیاده‌روی در این منطقه را دارید، می‌توانید با 13 کیلومتر رانندگی خودتان را به این منطقه برسانید. علاوه بر این دسترسی به این پارک جنگلی از طریق مترو نیز برای شما فراهم شده است. امکانات رفاهی و تفریحی منطقه لویزان بسیار زیاد هستند؛ بنابراین شما می‌توانید یک آخر هفته بسیار خوبی را در این منطقه همراه با خانواده خود سپری کنید. وجود انواع سفره‌خانه، کافی‌شاپ، رستوران، هتل‌ و... در این منطقه راحتی را برای مسافران به ارمغان آورده‌اند.

پارک جنگلی لویزان برای عاشقان طبیعت و جنگل‌نوردی یک منطقه بسیار دل‌انگیزی است که می‌تواند آرامش را برای آنها به دنبال داشته باشد. پارک جنگلی لویزان بخشی از زیبایی منحصر به فرد خود را مدیون باغ پرندگان خود است. در نتیجه در صورت رفتن به این پارک جنگلی دیدن باغ پرندگان آن را از دست ندهید.

باغ پرندگان بوستان لویزان به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های پرندگان در خاورمیانه شناخته می‌شود. در این باغ دیدنی بیش از 20 هزار نوع پرنده نگهداری می‌شود. شکوه و زیبایی باغ پرندگان لویزان به اندازه‌ای است که مانند آن را در هیچ کجا نخواهید دید. اگر به گرفتن عکس‌های هنری علاقه دارید، پارک جنگلی لویزان جایی است که سوژه‌های عکاسی بسیار زیادی برای شما دارد و جایی بهتر از آن را پیدا نخواهید کرد.

قدم زدن در میان درختان سر به فلک کشیده لویزان مانند کاج، سرو، اقاقیا و... یک حس و حال ناب را برای شما به ارمغان می‌آورد. با اجاره روزانه خانه در تهران به جای اجاره هتل‌های گران‌قیمت می‌توانید از دیدنی‌های پایتخت دیدن کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها