|
کدخبر: 212815

واکنش معاون وزیر راه به مشکلات آزاد راه اراک - خرم آباد

معاون وزیر راه و شهرساز‌ی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل جاده‌ای کشور به منظور بررسی مشکلات آزاد راه اراک - خرم آباد به استان مرکزی سفر کرده است.

راه و مسکن واکنش معاون وزیر راه به مشکلات آزاد راه اراک - خرم آباد

معاون وزیر راه و شهرساز‌ی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل جاده‌ای کشور به منظور بررسی مشکلات آزاد راه اراک - خرم آباد به استان مرکزی سفر کرده است.

راه و شهرسازی

خادمی در سفر به شهرستان شازند ابتدا در نشست با احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، مسئولان این شهرستان و مسئولان استان مرکزی موانع احداث و تکمیل پروژه آزاد راه اراک -خرم آباد با بررسی کردند.

وی سپس به همراه مسئولان مذکور از تقاطع پل روستای بهمنی - محور توره ـ بروجرد، تقاطع پلیس راه توره به منظور برنامه ریزی برای تقاطع مناسب و بی خطر دیدن کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور گفت: بزرگراه شازند به ازنا به طول ۷۵ کیلومتر تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل شده و زیر بار ترافیک می‌رود.

 خادمی در ادامه بازدید از جاده‌های شهرستان شازند، افزود: حدفاصل مسیر تهران تا بندر امام خمینی (ره) حدود ۹۰۰ کیلومتر است که به‌صورت چهار و ۶ بانده است.

وی بیان کرد:  ۲۷ کیلومتراز محدوده مسیر توره به بروجرد در گردنه زالیان باقی مانده که بر اساس بازدید و برنامه‌ریزی صورت گرفته، امید می‌رود بتوان تا پایان سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی باند دوم آن در ۲ مرحله به اتمام برسد تا این گره بین استان مرکزی و لرستان رفع  شده و  به‌صورت چهارخطه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مسیر شازند به ازنا به طول ۷۵ کیلومتر پرترافیک است که خوشبختانه عملیات اجرایی در تمام جاده ۲ استان فعال شده و امید می‌رود که بتوان محدوده شهرستان شازند به طول ۳۵ کیلومتر در ۲ مرحله و تا پایان سال ۱۴۰۲ آماده افتتاح شود

 

خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها