|
کدخبر: 161039

۱۲۰ متر خانه در تهران چند؟ + جدول قیمت

با توجه به اطلاعات موجود در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، از ۲۰۰۰ معامله‌ای که طی بهمن ماه در تهران انجام شد، بیش از ۱۲۰ معامله برای واحدهایی با متراژ ۱۲۰متر مربع بوده است؛ واحدهای ۱۲۰متری به علت متراژ بالا، نرخ بالایی نیز دارد؛

راه و مسکن ۱۲۰ متر خانه در تهران چند؟ + جدول قیمت

برای مثال متوسط نرخ مسکن در تهران طی بهمن ماه بیش از ۲۸میلیون تومان بوده است و اگر فردی قصد داشته باشد یک دستگاه آپارتمان ۱۲۰متری با متوسط نرخ مسکن در تهران خریداری کند، باید قریب به ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان سرمایه داشته باشد.

قیمت واحدهای ۱۲۰متری نیز مانند سایر واحدها به محله، سن بنا، امکانات آپارتمان، مواد به کار رفته در ساختمان، نور و... بستگی دارد و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این مولفه‌ها قیمتی را در نظر گرفت. در ادامه این گزارش به بررسی نرخ برخی از واحدهای ۱۲۰متری که طی بهمن ماه در تهران معامله شده است، می‌پردازد.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

افسریه از محله‌های جنوب شرقی تهران محسوب می‌شود؛ یک واحد آپارتمان ۱۲۰متری و ۲۵سال ساخت در این محله متری ۳۹میلیون و ۵۸۳هزار تومان معامله شد؛ گفتنی است که افسریه از محله‌هایی است که آپارتمان‌هایی با نرخ پایین‌تر از متوسط نرخ مسکن در آن دیده می‌شود. واحدی ۱۱۹متری در استاد معین نیز متری ۳۰میلیون و ۲۲۶هزار تومان به فروش رسید.

یک خانه ۱۲۰متری و یک سال ساخت در حکیمیه (محله‌ای در شرق تهران) متری ۳۴میلیون و ۱۶۶هزار تومان، یک واحد ۱۱۹متری و ۴سال ساخت در مجیدیه شمالی متری ۵۴میلیون و ۳۲۰هزار تومان، واحدی ۱۱۶متری و ۵سال ساخت در فردوس متری ۴۵میلیون و ۴۷۴هزار تومان و یک دستگاه آپارتمان ۱۱۹متری و ۱۸سال ساخت در شهرک هما متری ۴۳میلیون و ۹۹۹هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن برای خرید واحدی ۱۱۷متری و یک سال ساخت در زاهد گیلانی ۲میلیارد و ۸۰۵میلیون تومان بوده است؛ برای خرید خانه‌ای ۱۱۸متری و ۱۵سال ساخت در سازمان آب ۳۲میلیون و ۷۱۱هزار تومان هزینه پرداخت شد؛ همچنین خرید یک خانه ۱۲۰متری و ۳۱سال ساخت در بریانک به ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان هزینه نیاز داشت.

قیمت_آپارتمان_در_تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها