|
کدخبر: 160486

قیمت خانه در گیشا تهران + جدول

گیشا محله‌ای معروف در شمال غرب تهران است که در منطقه۲ شهرداری قرار دارد؛ این محله دارای ۴۱خیابان زوج و فرد بوده و از نظر دسترسی نیز وضعیت مناسبی را داراست.

راه و مسکن قیمت خانه در گیشا تهران + جدول

گیشا از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزگراه جلال آل احمد دسترسی دارد.

گیشا از محله‌هایی است که متوسط نرخ مسکن در آن از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر بوده و به گفته کارشناسان مشاور املاکی که در این محله فعالیت دارند، واحدهای نوساز گیشا از متری ۵۰میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ در ادامه این گزارش به بررسی نرخ مسکن برای برخی از واحدهایی که طی بهمن ماه در گیشا معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

یک واحد آپارتمان ۹۵متری و یک سال ساخت در خیابان شهید قاضی اسدالهی متری ۷۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله شد. واحدی ۱۳متری و ۱۰ساله در خیابان شهید مجتبی نظری نیز متری ۵۲میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت مسکن برای معامله یک دستگاه آپارتمان ۲۶۸متری و ۲۸سال ساخت در خیابان شهید فرشاد امانخانی ۳۲میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان بود؛ همچنین خرید خانه‌ای ۸۱متری و ۹سال ساخت در خیابان نصر به ۴میلیارد و ۵۶۰میلیون تومان هزینه نیاز داشت.

واحدی ۱۳۷متری و ۲۲سال ساخت در خیابان نصر متری ۴۳میلیون و ۹۲۳هزار تومان و یک خانه ۱۳۰متری و ۱۰سال ساخت در همین خیابان متری ۴۲میلیون و ۸۴۵هزار تومان معامله شد؛ واحدی ۸۴متری و ۸سال ساخت در کوچه دوستی نیز با نرخ ۵۷میلیون و ۴۷۸هزار تومان در هر متر مربع به فروش رفت.

قیمت_مسکن_در_گیشا

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر