|
کدخبر: 160273

قیمت آپارتمان در خیابان جردن تهران + جدول

امانیه محله‌ای در شمال شهر و واقع در منطقه۳ شهرداری تهران است؛ جردن نیز یکی از خیابان‌‌های اصلی این محله محسوب می‌شود؛ نرخ مسکن در محله امانیه بسیار بالا بوده و از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر است.

راه و مسکن قیمت آپارتمان در خیابان جردن تهران + جدول

بافت امانیه ترکیبی از بافت اداری و مسکونی بوده و در کنار واحدهای لوکس مسکونی، واحدهای اداری و تجاری بسیاری نیز در آن دیده می‌شود؛

همچنین امانیه از نظر دسترسی هم وضعیت مناسبی را داراست. در ادامه این گزارش به بررسی نرخ واحدهایی که طی بهمن ماه امسال در این محله انجام شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

یک دستگاه آپارتمان ۹۶متری و ۲۱سال ساخت در گلفام متری ۵۳میلیون و ۷۵۷هزار تومان معامله شد؛ نرخ مسکن جهت معامله یک خانه ۸۶متری و ۱۹ساله در بلوار افریقا نیز ۴۶میلیون و ۴۲۸هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

گفتنی است؛ متراژ واحدها در این محله نیز مانند سایر محله‌های شمال تهران بالاست و واحدهای نقلی و متراژ پایین به ندرت در بین معاملات این محله مشاهده می‌شود؛ یک خانه ۱۶۹متری و ۴۵ساله در کوچه مروارید جردن متری ۱۰۶میلیون و ۷۰۹هزار تومان و واحدی ۷۱متری در همین منطقه متری ۹۸میلیون و ۵۶۳هزار تومان معامله شد.

برای معامله یک دستگاه آپارتمان ۱۳۳متری و ۱۸ساله متری در خیابان ولیعصر ۵۲میلیون تومان هزینه پرداخت شده است؛ واحدی ۱۱۹متری و ۱۹سال ساخت در همین خیابان نیز متری ۵۱میلیون و ۹۹۶هزار تومان فروخته شد.

قیمت واحدی ۹۴متری و یک ساله در کوچه زینت ۷۴میلیون و ۶۸۲هزار تومان در هر متر مربع بود؛ امانیه از محله‌های قدیمی تهران محسوب می‌شود؛ بنابراین واحدهای قدیمی زیادی نیز در آن به فروش می‌رسد. یک آپارتمان ۱۲۰متری و ۴۰سال ساخت در خیابان ایثار سوم نیز متری ۴۳میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت_آپارتمان_در_خیابان_جردن_تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها