|
کدخبر: 160991

قیمت خانه در سعادت آباد تهران + جدول

سعادت‎‌ آباد یکی از محله‌های گران‌قیمت تهران در حوزه نرخ مسکن محسوب می‌شود؛ این منطقه، محله‌ای در شمال غرب و منطقه۲ شهرداری تهران است که واحدهای لوکس و گران‌قیمت زیادی در آن وجود دارد.

راه و مسکن قیمت خانه در سعادت آباد تهران + جدول

قیمت مسکن در سعادت‌آباد از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر است و واحدهایی با نرخ چند برابر بیشتر از متوسط نرخ مسکن تهران در این محله معامله می‌شود. خیابان‌های ۲۴متری، سرو، بلواز شهرداری، فرحزادی، پاکنژاد و... نیز از خیابان‌های اصلی این محله به حساب می‌آید.

قیمت مسکن در هر محله باتوجه به متراژ، سن بنا، نور، کوچه، خیابان، مواد و مصالحی که در ساختمان به کار رفته است، سازنده و... متفاوت است و در سعادت آباد نیز این عوامل در تعیین نرخ مسکن مهم هستند. در ادامه این گزارش به بررسی نرخ واحدهایی که طی بهمن ماه امسال در محله سعادت‌آباد تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

از واحدهایی که طی بهمن ماه در سعادت آباد تهران معامله شد، می‌توان به خانه‌ای ۷۰متری و ۱۲سال در کوچه بهار غربی اشاره کرد؛ این خانه متری ۶۷میلیون تومان معامله شد. یک دستگاه آپارتمان ۱۴۵متری و ۲سال ساخت در خیابان شهید پاکنژاد نیز متری ۷۲میلیون و ۷۵۸هزار تومان به فروش رسیده است.

واحدهایی با سن کمتر معمولا قیمتی بالاتر از واحدهای قدیمی دارد؛ یک دستگاه آپارتمان ۱۴۰متری و یک سال ساخت در خیابان شبنم متری ۱۱۴میلیون و ۲۸۵هزار تومان، واحدی ۱۶۵متری و یک ساله در کوچه رز متری ۱۰۰میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان ۲۰۰متری و ۱سال ساخت در خیابان شهید شاهپور سوری متری ۶۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله شد.

واحدهای قدیمی‌تر نیز اصولا قیمتی پایین‌تر دارد؛ البته تنها سن ملاک نیست و باید به عوامل دیگر نیز توجه داشت؛ برای خرید یک خانه ۱۳۸متری و ۱۰سال ساخت در خیابان چهارم ۶۲میلیون و ۴۲۳هزار تومان هزینه در هر متر مربع پرداخت شده است؛ همچنین نرخ مسکن جهت معامله واحدی ۱۴۳متری و ۱۵ساله در کوچه بهار۲، ۴۸میلیون و ۸۱۴هزار تومان در هر متر مربع بود.

قیمت_مسکن_سعادت_آباد

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها