|
کدخبر: 160867

قیمت خانه در منطقه ۲۲ تهران + جدول

منطقه۲۲ یکی از مناطق شهری تهران است که در غرب این شهر واقع شده است؛ این منطقه از نظر وسعت وسیع‌ترین منطقه تهران بوده و از مناطق رو به رشد تهران به حساب می‌آید. دهکده المپیک، زیبادشت، شهرک شهید باقری، آزاد شهر، شهرک صدرا و... از محله‌های معروف این منطقه محسوب می‌شود؛

راه و مسکن قیمت خانه در منطقه ۲۲ تهران + جدول

شهرک راه آهن یکی از محله‌های معروف منطقه۲۲ است؛ یک واحد آپارتمان ۳۰۰متری و نوساز در شهرک راه آهن غربی متری ۴۵میلیون تومان، خانه‌ای ۱۶۵متری و ۲سال ساخت در شهرک راه آهن شرقی متری ۴۸میلیون و ۳۷۹هزار تومان و واحدی ۳۰۰متری و ۲۴سال ساخت در همین محله متری ۵۸میلیون و ۳۳۳میلیون تومان معامله شد.

منطقه ۲۲ از مناطقی است که واحدها قیمت‌های متنوعی دارد و می‌توان خانه‌هایی با نرخ بالاتر یا پایین‌تر از متوسط نرخ مسکن در تهران در این محله مشاهده کرد. یک دستگاه آپارتمان ۷۸متری و ۱۶سال ساخت در شهرک شهید باقری متری ۲۱میلیون و ۴۵۵هزار تومان فروخته شد؛ خانه‌ای ۷۵متری و ۱۷سال ساخت در شهرک مسکونی ناجا نیز با نرخ ۲۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید.

قیمت مسکن برای معامله یک خانه ۶۷متری و یک سال ساخت در آزادشهر متری ۲۶میلیون تومان بود؛ برای خرید یک واحد آپارتمان ۱۶۳متری و ۳۹سال ساخت در زیبادشت ۶۷میلیون و ۲۷۸هزار تومان در هر متر مربع پرداخت شده است.

آپارتمان_در_منطقه_۲۲_تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها