|
کدخبر: 158706

قیمت خانه در تهرانپارس + جدول

اگر قصد خرید واحدی در شرق تهران را دارید، تهرانپارس یکی از محله‌های معروف شرق بوده که از دسترسی مناسبی نیز برخوردار است.

راه و مسکن قیمت خانه در تهرانپارس + جدول

قیمت مسکن در این محله نیز مانند سایر محله‌ها براساس متغیرهای گوناگونی چون متراژ، سن، کوچه، خیابان، سازنده ساختمان، متریال به کاررفته در واحد، نور و... معین می‌شود.

در ادامه این گزارش به بررسی نرخ واحدهایی که طی بهمن ماه در محله تهرانپارس معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

یک واحد آپارتمان ۶۸متری و ۲۳سال ساخت در خیابان شهید محمود آهنی امینه متری ۲۹میلیون و ۳۷۳هزار تومان معامله شد؛ نرخ مسکن جهت معامله واحدی ۸۰متری و ۱۰سال ساخت در خیابان۱۰۹ متری ۳۴میلیون و ۴۰۱هزار تومان بوده است.

یکی از واحدهای نوساز این محله خانه‌ای ۱۵۰متری و نوساز در خیابان اردیبهشت بود که این واحد ۳۸میلیون و ۶۶۶هزار تومان در هر متر مربع فروخته شد. خانه‌ای ۶۵متری و ۱۵سال ساخت در خیابان شهید برادران داوری نیز ۲۸میلیون و ۵۱۶هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید.

برای خرید یک خانه ۱۲۸متری و یک سال ساخت در خیابان ۱۱۵ رشید ۵۱میلیون و ۵۶۲هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شد. همچنین نرخ یک دستگاه آپارتمان ۵۰متری و ۲۱سال ساخت در خیابان شهید شادالویی ۱۳۱ یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان بود.

واحدی ۱۷۵متری و یک سال ساخت در خیابان ۱۵۲غربی متری ۴۷میلیون تومان و یک واحد آپارتمان ۶۱متری و ۱۹سال ساخت در خیابان شهید برادران داوری متری ۲۹میلیون و ۳۱۵هزار تومان فروخته شد.

خانه‌های_محله_تهرانپارس

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها