|
کدخبر: 158292

قیمت خانه در غرب تهران + جدول

خانه‌های غرب تهران همواره متقاضیان خود را برای خرید داشته است و بسیاری برای خرید و یا اجاره مسکن به این منطقه تهران مراجعه می‌کنند؛

راه و مسکن قیمت خانه در غرب تهران + جدول

گفتنی است که واحدهای غرب تهران از نظر نرخ مسکن در بازه متفاوتی خرید و فروش می‌شود و به همین دلیل نیز می‌توان واحدهایی گران و یا ارزان‌تر از متوسط نرخ مسکن در تهران در آن معامله کرد.

مناطق ۲، ۵، ۱۸ و ۲۲ از مناطقی است که در غرب تهران قرار دارد؛ نرخ مسکن در هر یک از این مناطق نیز بازه متغیری را شامل می‌شود؛ برای مثال نرخ مسکن در منطقه دو بسیار بالاست و این منطقه در بهمن ماه سومین منطقه گران تهران در بخش مسکن بوده است.

همچنین محله‌های هر منطقه نیز از نظر نرخ مسکن متفاوت است؛ برای مثال در منطقه۲ نرخ مسکن در سعادت آباد، شهرک غرب و گیشا بسیار بالاتر است؛ در واقع هرچه به شمال غرب نزدیک شویم، نرخ بالاتر و هر چه به جنوب غرب نزدیک شویم، نرخ مسکن پایین‌تر خواهد بود.

در ادامه به بررسی جزییات معاملات برای واحدهایی که طی یک ماه اخیر در غرب تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

پونک از محله‌های معروف در غرب تهران است و یک واحد آپارتمان ۷۸متری و ۱۱سال ساخت در این محله تقریبا متری ۳۵میلیون تومان معامله شد و باتوجه به اینکه متوسط نرخ مسکن در تهران طی بهمن ماه بیش از ۲۸میلیون تومان بود، باید گفت: به طور کل نرخ مسکن در این محله نیز از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر است. همچنین یک دستگاه آپارتمان ۱۱۵متری و ۲۲سال ساخت در سازمان آب ۲۹میلیون و ۴۱۴هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید.

واحدی ۱۳۸متری و ۸سال ساخت در باغ فیض متری ۳۴میلیون و ۷۸۷هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان ۱۳۵متری و یک سال ساخت در صادقیه متری ۴۰میلیون تومان، خانه‌ای ۳۸متری و ۲۱سال ساخت در شهران جنوبی متری ۳۷میلیون و ۲۸۲هزار تومان و یک خانه ۵۹متری و ۱۳سال ساخت در شهرک راه آهن متری ۲۹میلیون و ۷۲۰هزار تومان فروخته شد.

قیمت مسکن جهت معامله یک خانه ۷۰متری و ۱۳سال ساخت در توحید ۳۱میلیون و ۳۳۹هزار تومان در هر متر مربع بوده است؛ واحدی ۵۵متری و ۱۰سال ساخت در جنت آباد متری ۳۲میلیون و ۱۳۶هزار تومان معامله شده است. برای خرید واحدی ۱۱۰متری و یک سال ساخت در شاهین نیز ۴۴میلیون تومان هزینه در هر متر مربع پرداخت شد.

سعادت آباد، گیشا و شهرک غرب از محله‌های گران نرخ در غرب تهران محسوب می‌شود؛ نرخ مسکن جهت خرید واحدی ۱۰۰متری و ۱۵سال ساخت در سعادت آباد ۵میلیارد و ۲۲۰میلیون تومان، برای واحدی ۸۴متری و ۸سال ساخت در گیشا ۵۷میلیون و ۴۷۸هزار تومان در هر متر مربع و جهت خرید یک خانه ۱۳۶متری و ۸سال ساخت در شهرک غرب ۸میلیارد و ۴۵۰میلیون تومان بوده است؛ البته باید گفت در تعیین نرخ مسکن علاوه بر محله باید به عوامل دیگری چون سن، مواد و مصالح به کار رفته در ساختمان، نور و... توجه داشت.

از دیگر معاملات انجام‌شده در غرب تهران می‌توان به واحدی ۸۹متری و ۲۱سال ساخت در شهرک پرواز اشاره کرد؛ این واحد متری ۳۳میلیون و ۵۶۴هزار تومان معامله شد؛ همچنین یک خانه ۸۹متری و ۲۵ساله در برق آلستوم متری ۲۹میلیون تومان به فروش رفت.

جدول_قیمت_خانه_در_غرب_تهران

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    این قیمت دلالی واملاکیهایی است که معنی س یمان پرتلندرانمیدانندخریدارومصرف کنندواق عی باتوجه به ریزش قیمت دلاروسکه وخودروکه بازارهای موازی هستندوجودندارد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها