|
کدخبر: 145573

مسکن مهر نشینان مشمول پرداخت یارانه شدند

کارگزاری شرکت عمران پردیس با ارسال پیام به مالکان مسکن مهر این شهر به آنها اعلام کرده نسبت به پرداخت ۳۰ درصد یارانه دولتی ساخت واحد مسکونی اقدام کنند.

راه و مسکن مسکن مهر نشینان مشمول پرداخت یارانه شدند

درحالی عمران پردیس برای مالکان مسکن مهر پیامک پرداخت یارانه دولتی را ارسال کرده که نقل و انتقالات اول دیماه امسال به بعد مشمول پرداخت یارانه مذکور می‌شوند.

طی روزهای گذشته کارگزاری شرکت عمران پردیس با ارسال پیام به مالکان مسکن مهر این شهر به آنها اعلام کرده نسبت به پرداخت ۳۰ درصد یارانه دولتی ساخت واحد مسکونی اقدام کنند.

 بر این اساس اعلام شرکت عمران پردیس متقاضیان ثانویه از تاریخ اول دیماه ۹۹ در فاز ۵ و ۹ جدید باید ۲۸ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان، فاز ۸ بالغ بر ۳۰ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان، فاز ۹ قدیم ۲۰ میلیون و ۷۳۹ هزار تومان و فاز ۱۱، ۳۱ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان پرداخت کنند.

این مبلغ برای فاز ۳، ۱۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان است. متقاضیان این فاز حدود ۸ سال است که واحدهای خود را دریافت کرده و در حال پرداخت اقساط هستند.

مطابق اطلاعیه "فوری-مهم" شرکت عمران پردیس، « از تاریخ ۹۹/۱۰/۱ متقاضیان ثانویه به بعد مکلف به پرداخت مبالغ فوق‌الاشاره می‌باشند و انجام کلیه امور ایشان اهم از قل و انتقال، کارت قسط ریال تحویل واحد و مکاتبات مربوطه منوسط به پرداخت آورده تکمیلی می‌باشد.»

منبع: تسنیم

ارسال نظر