|
کدخبر: 145459

قیمت آپارتمان نوساز در منطقه ۲ تهران + جدول

قیمت‌ها براساس معاملاتی است که طی سه ماه اخیر در منطقه۲ انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است.

راه و مسکن قیمت آپارتمان نوساز در منطقه ۲ تهران + جدول

منطقه۲ یکی از مناطق شهرداری در غرب و شمال غرب تهران است. نرخ مسکن در این منطقه نسبت به متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر است؛ البته این بدان معنی نیست که آپارتمان‌هایی با نرخ پایین‌تر در منطقه۲ معامله نمی‌شود؛ بلکه بیانگر متوسط نرخ معاملات است.

در تعیین نرخ مسکن عوامل متعددی دخیل است؛ مهم‌ترین موضوعی که در تعیین نرخ مسکن نقش دارد، محله‌ای است که آپارتمان در آن بنا شده است؛ برای مثال در این منطقه آپارتمان‌های سعادت آباد نرخ بالاتری نسبت به آپارتمان‌های سایر محله‌ها دارد. متراژ، سن بنا، امکانات و... از دیگر موارد تعیین‌کننده نرخ مسکن است؛

نقش امکانات و مواد و مصالحی که در آپارتمان به کار رفته است، در تعیین نرخ مسکن بسیار بالاست و از آنجایی که در منطقه۲ آپارتمان‌های جدید زیادی وجود دارد، ممکن است نرخ مسکن برای برخی واحدها بسیار بالا باشد که امکانات آپارتمان‌های نوساز یکی از علل آن است.

در ادامه این گزارش به بررسی نرخ آپارتمان‌های نوسازی که طی پاییز۹۹ در منطقه۲ شهرداری تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

پیش از بررسی جزییات معاملات لازم به یادآوری است که قیمت‌ها براساس معاملاتی است که طی سه ماه اخیر در منطقه۲ انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است.

قیمت‌های درج‌شده تنها نمونه‌ای از معاملات آن محله بوده و به طور مطلق بیانگر نرخ مسکن در محله‌های یادشده نیست؛ پس ممکن است در هر یک از مناطق و محله‌ها آپارتمان‌هایی با قیمت‌های بالا و یا پایین‌تر معامله و قیمت‌گذاری شود.

قیمت آپارتمان‌های نوساز منطقه ۲

شهرک غرب یکی از محله‌های معروف منطقه۲ شهرداری تهران است؛ نرخ مسکن در شهرک غرب نسبت به متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر بوده و واحدهایی با قیمت‌های نجومی در این محله معامله می‌شود؛ اما برخی از آپارتمان‌های قدیمی و یا واحدهایی که امکاناتی نظیر انباری، آسانسور، پارکینگ، نورگیر مناسب و... ندارد، با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رسد. یک واحد آپارتمان ۱۵۱متری و نوساز در شهرک غرب متری ۵۵میلیون و ۹۲۶هزار تومان به فروش رفت. همچنین نرخ مسکن برای واحدی ۱۱۰متری در سروآسمان متری ۵۹میلیون تومان بوده است.

یک خانه ۸۷متری و نوساز در ستارخان متری ۳۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان، واحدی ۱۳۸متری و نوساز در طرشت متری ۳۵میلیون و ۳۱۹هزار تومان، آپارتمانی ۱۰۶متری در پاتریس لومومبا متری ۴۷میلیون و ۱۶۵هزار تومان و یک دستگاه آپارتمان ۷۸متری در دریان نو متری ۴۴میلیون تومان به فروش رفت.

صادقیه از محله‌های منطقه۲ شهرداری تهران است؛ نرخ مسکن در این محله بازه متنوعی دارد و آپارتمان‌های بالاتر و یا پایین‌تر از متوسط نرخ مسکن در آن به فروش می‌رسد؛ اما نرخ آپارتمان‌های نوساز آن از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر است. یک خانه ۱۱۲متری در صادقیه متری ۳۷میلیون و ۹۴۶هزار تومان فروخته شد. هزینه مورد نیاز برای خرید واحدی ۱۰۰متری و نوساز در تهران ویلا ۴۱میلیون تومان در هر متر مربع بود.

یک واحد آپارتمان ۱۵۴متری و نوساز در سعادت آباد متری ۸۴میلیون و ۷۴۰هزار تومان و واحدی ۱۱۵متری د ر شادمهر متری ۳۴میلیون و ۳۴۷هزار تومان امضا شد. واحدی ۱۲۰متری در شهرک آزمایش متری ۳۸میلیون و ۶۶۶هزار تومان و یک واحد آپارتمان ۸۵متری در شهرک ژاندارمری متری ۶۰میلیون و ۱۶۳هزار تومان معامله شده است.

قیمت_مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها