|
کدخبر: 309927

گردهمایی ماشین بازها / نمایشگاه تهران ۴ روز پاتوق شد + عکس

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات، تقویت و تزئین خودرو افتتاح شد.

خودرو گردهمایی ماشین بازها / نمایشگاه تهران ۴ روز پاتوق شد + عکس

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات، تقویت و تزئین خودرو امروز ۲۳ مهر ماه با حضور مهدی ضیغمی رییس سازمان توسعه تجارت ایران، احمدرضا علایی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران وجمعی از فعالان و متخصصان این حوزه با همت شرکت نیکا شایستگان تیس (نیکاتیس) در محل دائمی نمایشگاه های بین اللمللی تهران برگزار شد.

۵۵ شرکت داخلی فعال در حوزه خدمات ، تقویت و تزیین خودرو در مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ متر مفید آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های شرکت های تولیدکننده خودرو، مجموعه های تولیدکننده تجهیزات تعمیرگاهی، تولیدکنندگان تجهیزات آفرود، تولیدکنندگان تجهیزات تغییر کاربری خودرو و... را در معرض دید متخصصان و علاقه مندان به این حوزه قرار داده اند. بخشی از مشارکت کنندگان در این رویداد نیز در بخش تقویت و تزیین خودرو فعالیت دارند.

تزیین خودرو به صورت زنده در مقابل چشم بازدیدکنندگان، بخش کارواش برای خودروها به منظور نمایش خدمات به روز فعالان این حوزه، بخش خدمات تعمیرگاهی و برگزاری کارگاه های تئوری از جمله برنامه های جانبی این رویداد عنوان شده است.+

به گزارش تیتر کوتاه علاقه مندان به این رویداد می توانند از امروز تا ۲۶ مهر ماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ در سالن ۳۸ ب نمایشگاه های بین المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

افتتاحیه-تزیینات-خودرو (1)

افتتاحیه-تزیینات-خودرو (4)

 

افتتاحیه-تزیینات-خودرو (5)

 

منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها