|
کدخبر: 266473

نخستین شاسی بلند ساخت داخل در راه بازار خودرو + عکس

اولین تصاویر از خودرو ریرا، نخستین کراس اوور ایرانی و محصول جدید ایران خودرو منتشر شده است. این خودرو به زودی وارد خط تولید ایران خودرو خواهد شد.

جی پلاس، ریرا به عنوان نخستین شاسی بلند ایرانی به زودی وارد خط تولید شرکت ایران خودرو خواهد شد. این خودرو که با الگوبرداری از پژو ۲۰۰۸ طراحی شده است، ابتدا قرار بود به دنبال توافق برجام و با قیمتی در حدود ۹۰ میلیون تومان روانه بازار شود،‌ اما هم‌اکنون تخمین زده می‌شود که بیش از ۱ میلیارد تومان قیمت داشته باشد.

خودروی-ریرا-۱

رونمایی از کراس اوور ریرا در حضور مسئولان کشوری

تاکنون هیچ عکس رسمی از این محصول توسط ایران خودرو منتشر نشده است، اما این شرکت قصد دارد که از کراس اوور جدید خود طی مراسمی با حضور مسئولان رونمایی کند. لازم به ذکر است که این مراسم توسط رسانه‌ها پوشش داده نخواهد شد.

ناگفته نماند که اخیرا تصاویری از کراس اوور ریرا رسانه‌ای شده بود، اما ظاهرا مدیرعامل جدید ایران خودرو از طرح اولیه استقبال نکرده و از این رو قرار شده تا تیم طراحی در ظاهر این خودرو تغییراتی ایجاد کرده و محصول مدرن‌تری را به خط تولید تحویل دهد. اکنون باید منتظر ماند و دید که نخستین شاسی بلند ساخت داخل با چه ظاهری رونمایی خواهد شد.

 

منبع: جماران

ارسال نظر