|
کدخبر: 264867 شروین اشیدری

گزارش اختصاصی گسترش نیوز از همایش ایران خودرو؛

خطیبی: استفاده از شرکت های دانش بنیان در ایران خودرو یک «باید» است

همایش ظرفیت های همکاری شرکت ها و نهادهای دانش بنیان و گروه صنعتی ایران خودرو امروز در شرکت ساپکو با حضور مدیرعامل ایران خودرو برگزار شد.

خودرو خطیبی: استفاده از شرکت های دانش بنیان در ایران خودرو یک «باید» است

مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو در این مراسم اظهار کرد: جدیدترین و معتبرترین نظریه های اقتصادی تاکید خاص بر این دارند که بار اصلی توسعه و پیشرفت بر دوش کارآفرینان است. واقعیت بعدی این است که ما در طول مسیر توسعه و پیشرفت نیازمند بهره وری هستیم. هر چه که توسعه به سمت جلو پیش می‌رود اتفاقا نیازمندی بیشتری به بهره وری داریم.

وی ادامه داد: نگاهی وقتی به کشورهای ثروتمند می‌اندازیم متوجه خواهیم شد که انباشت فناوری بومی شده دارند. این اهمیت شرکت های دانش بنیان را نشان می‌دهد.

خطیبی افزود: در ایران خودرو استفاده از شرکت های دانش بنیان یک باید است. ما برای این که به اهداف برسیم باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم. نکته مهم این است که اگر چه در محیط های نظری و دانشگاهی علم اعتبار دارد ما در ایران خودرو حتما باید خروجی داشته باشیم.

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه گفت: ما اهداف مهمی را ترسیم کردیم که با کمک شرکت های دانش بنیان به آن ها خواهیم رسید. خوشحال هستم که فرایندها مشخص شده و در چه زمینه هایی به کمک شرکت های دانش بنیان داریم.

وی در پایان گفت: در تولید سال ۱۴۰۲ باید بتوانیم گزارش های قانع کننده ای از افزایش سهم نسبی شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها