|
کدخبر: 194149

چطور از لکسوس جایزه بگیریم؟

شرکت خودروسازی «لکسوس» با فراخوان مسابقه طراحی، اقدام به استفاده از طرح منتخب و فرد طراح برای عضویت در این شرکت کرده و جایزه ۲۳ هزار یورویی در نظر گرفته است.

شرکت خودروسازی لکسوس به تازگی فراخوان مسابقه طراحی خودرو برای مدل جدید ۲۰۲۲ محصول خود اعلام کرده است. علاقمندان به این مسابقه باید از ۱۳ جولای تا ۱۰ اکتبر سال میلادی جاری طرح‌های خود را از طریق سایت این خودروساز در یک پلتفرم آنلاین ارسال کنند.

طراحان باید توجه داشته باشند که ایده‌های خلاقانه خود سه فاکتور مهم برند لکسوس را بیان کنند که شامل؛ پیش‌بینی، نوآوری و جذابیت است. بنابراین برای ورود به این مسابقه نیم نگاهی به این سه اصل داشته باشند. یک کمینه داوری نخبه متشکل از چهار طراح برجسته لکسوس و دو عضو تازه ورود به تیم طراحی لکسوس، تمام ایده‌ها را بررسی و بر مبنای آن امتیازدهی را شروع می‌کنند.

شرکت خودروسازی لکسوس به طرح برنده در این مسابقه ۲۳ هزار یورو هدیه می‌دهد، هرچند که فرد منتخب برای مصاحبه شغلی دعوت و در صورت کسب موفقیت عضو تیم طراحی لکسوس خواهد شد. گفتنی است که شرکت خودروسازی لکسوس اعضای کمیته داوران و مربیان جایزه طراحی لکسوس ۲۰۲۲ را در پاییز سال جاری اعلام خواهد کرد.

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها