|
کدخبر: 193425

مقصر کیفیت پایین خودرو و مرگ مردم کیست؟

گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، گفت: اگر کیفیت خودروی داخلی ارتقاء پیدا نکند، مسئولان وزارت صمت، در مرگ هموطنان مقصر خواهند بود.

عباس گلرو درباره نشست اخیر خود با گزینه پیشنهادی وزارت صمت کابینه سیزدهم با بیان اینکه اگر کیفیت خودروی داخلی ارتقاء پیدا نکند، مسئولان صمت، در مرگ هموطنان مقصر خواهند بود، تاکید کرد: انقلاب و تحول در صنعت خودروسازی کشور به منظور حفظ جان هموطنان امری اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: اگر مسئولان وزارت صمت نتوانند مشکل کیفیت خودروها را حل کنند، خود یکی از عوامل مرگ‌ومیر هموطنان در جاده‌های کشور بدلیل خودروهای بی کیفیت خواهند بود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه نامطلوب بودن وضعیت صنعت در سمنان و تعطیلی شمار قابل توجهی از واحدهای صنعتی را از مشکلات دیگر در حوزه وزارت صمت دانست و تاکید کرد: حتی صنایع بزرگ ارزآور در استان سمنان نیز با مشکلات فراوانی دست به گریبان‌اند که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

گلرو تحول در حوزه صنعت استان به‌ویژه حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه را مستلزم تامین آب دانست و گفت: وزارت‌خانه های صمت و نیرو باید در تعامل با یکدیگر، مسئولیت خود را در قبال تامین آب موردنیاز صنعت استان به انجام برسانند.

وی در ادامه با تاکید بر این که واگذاری معادن باید بر مبنای عدالت و نه بر مبنای رانت صورت بگیرد گفت: قانون پرداخت یک درصد فروش معادن باید با جدیت مورد پیگیری قرار بگیرد و بهره‌برداران معدن ضمن عمل به این قانون باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز توجه کنند.

منبع: بازار
  • ناشناس ارسالی در

    وقتی خودرو سازان نمیتونند خودرو با کیفیت درست کنند وسیاست های غلط دولت باعث مرگ ونبود جاده های مناسب باعث مرگ ومیر است

    • مهدی ارسالی در

      به نظر شما چه کسانی در خودروسازی کار می کنند؟ از کارگر تا مهندس. کارگره وقتی قط عه معیوب و بی کیفیت می بینه نباید استفاد ه کنه اما میگه اگر من نکنم دیگری می کند مرحله بعدی مهندس وقتی ماشین ایراد دارد ن باید تایید کند اما میگه اگر من نکنم دیگر ی می کند. حال همین اشخاص از یک شرکت دیگه به دلیل بی کیفیتی اعتراض دارند در صورتی که کار خود را بی عیب می دانند و گناه خو د و تقصیرها را به گردن دیگران و مسئولین می اندازند. متاسفانه این یک چرخه معیوب ا ست و کسی حاضر نیست از این چرخه خارج شود چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      پاسخ ساده است. چون روزی خود را به جای خدا از خلق خدا می خواهند.
      پیشنهاد میکنم شعر گل گند م که مربوط به دوران کودکیه دوباره بخونید . آنوقت متوجه می شوید که مقصر کیست!!!!!! !!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها