|
کدخبر: 192865

فروش خودروی خاص آکورا با قیمت وحشتناک در حراجی + تصاویر

آکورا NSX تایپ S به عنوان شام آخر این سوپرکار مدرن معرفی شد و اولین نمونه تولیدی از آن در حراجی مونتری با قیمت قابل‌توجهی به فروش رفت.

خودرو فروش خودروی خاص آکورا با قیمت وحشتناک در حراجی + تصاویر

در واقع این خودرو با قیمت قابل‌توجه ۱ میلیون دلاری فروخته شده است. اولین نمونه از NSX تایپ S جدید نه تنها در خارج از ژاپن فروخته شده بلکه یکی از تنها ۳۵۰ دستگاهی است که قرار شده به دست مشتریان برسد.

در واقع این خودرو کمیاب‌تر از ۳۰۰ دستگاه NSX تایپ S است که وارد بازار آمریکا خواهد شد. مالک این خودرو در انتخاب مشخصات خودروی خود کاملاً آزاد خواهد بود و بنابراین خودروی نهایی ضرورتاً از رنگ بدنه خاکستری متالیک استفاده نخواهد کرد. شایان ذکر است از این رنگ فقط روی ۷۰ نسخه تولیدی استفاده خواهد شد.

خودروی-آکورا-2

اولین نمونه تولیدی از NSX تایپ S جدید به پکیج سبک‌وزن سفارشی مجهز شده که شامل ترمزهای سرامیک کربنی، پوشش شفاف فیبر کربنی پیشرانه و تریم کربن داخل کابین می‌باشد. این تغییرات باعث کاهش ۲۶ کیلوگرمی وزن خودرو شده و ۱۳ هزار دلار را به قیمت پایه ۱۶۹۵۰۰ دلاری خودرو افزوده است. احتمالاً به دنبال فهمیدن این سؤال هستید که خریدار اولین نمونه این سوپرکار کیست و او کسی نیست جز ریک هندریک مالک شرکت هندریک موتور اسپورت و مؤسس گروه خودرویی هندریک.

خودروی-آکورا-3

او حدود ۶ برابر مبلغ بیشتری را برای خرید اولین نمونه آکورا NSX تایپ S مدل ۲۰۲۲ با پکیج سبک‌وزن صرف کرده و تمامی عواید حاصل از این حراجی نیز صرف امور خیریه خواهد شد.

به عنوان یادآوری باید گفت اولین نمونه تولیدی از آکورا NSX ۲۰۱۷ نیز در ژانویه ۲۰۱۶ برای امور خیریه حراج شد و با قیمت ۱.۲ میلیون دلار به فروش رفت و خریدار آن مدل نیز ریک هندریک بود.

خودروی-آکورا-4

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها