|
کدخبر: 189400

توجه به جزئیات در این خودرو بیداد می‌کند!

بنتلی فلایینگ اسپور هیبرید اودیسین ادیشن یک خودروی تولید محدود است که از کانسپت EXP ۱۰۰ GT الهام گرفته و طبق گفته بریتانیایی‌ها، انتخاب متریال صورت گرفته برای این خودرو نشان می‌دهد که اشرافیت چگونه می‌تواند با محیط‌زیست همراه باشد.

خودرو توجه به جزئیات در این خودرو بیداد می‌کند!

تمرکز روی پایداری و ویژگی‌های زیست‌محیطی شامل پوشش پشمی است که کاملاً از بریتانیا تهیه شده و البته به‌صورت سفارشی می‌توان فرش‌های پشمی را برای کف‌پوش‌ها سفارش داد.

میزان توجه به جزئیات در این خودرو بسیار بالا بوده و پوشش پشم کوای بکار رفته در کابین ضخامت یک‌دهم میلی‌متری داشته و روش‌های بکار رفته در تولید متریال باعث شده‌اند ظاهر طبیعی‌تری حاصل شود.

البته هنوز هم از چرم در کابین استفاده شده اما بنتلی می‌گوید این چرم‌ها از منابع پایدار تهیه‌ شده‌اند. مشتریان می‌توانند رنگ‌های متفاوتی را نیز سفارش دهند. پوشش داخلی سقف نیز از جنس چرم است.

اما در بدنه فلایینگ اسپور هیبرید اودیسین از رنگ طلایی برنزی استفاده شده است. این رنگ خاص روی سپرها، پانل‌های بدنه و رینگ‌های ۲۱ اینچی دیده می‌شوند.

نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری هیبریدی است که قدرت ۵۳۶ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. سدان سنگین‌وزن و بزرگ بنتلی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۸۵ کیلومتر در ساعتی دارد.

مجموعه باتری ۱۴.۱ کیلووات ساعتی بنتلی شعاع حرکتی ۴۰ کیلومتری را در حالت الکتریکی ایجاد می‌کند. برد کلی این خودرو نیز ۷۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

بنتلی همچنین تجهیزات زیادی را در دل فلایینگ اسپور هیبرید اودیسین قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دید در شب، هدآپ دیسپلی، چراغ‌های خوشامدگویی LED و… اشاره کرد.

این خودروساز اشاره‌ای به قیمت و سقف تولید محصول موردبحث نکرده است.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها