|
کدخبر: 189435

خودروی فول سایز شورلت در آستانه ورود به بازار + قیمت و تصاویر

نسخه فیس‌لیفت شورلت تراورز در مارس ۲۰۲۰ با مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، عرضه آن یک سال به تعویق افتاد.

خودرو خودروی فول سایز شورلت در آستانه ورود به بازار + قیمت و تصاویر

حال اما این کراس‌اوور فول سایز برای عرضه به بازار آمده شده و شورلت قیمت تیپ‌های مختلف آن‌را اعلام کرده است. قیمت تراورز مدل ۲۰۲۲ با احتساب ۱,۱۹۵ دلار هزینه حمل تا مقصد، در تیپ پایه از ۳۴,۳۹۵ دلار آغاز می‌شود که ۳,۴۰۰ دلار گران‌تر از قبل است.

البته شورلت دلیل بسیار خوبی برای این افزایش قیمت دارد زیرا در تراورز جدید، تیپ پایه قبلی که L FWD بود، به‌کلی حذف شده است؛ بنابراین حالا تیپ‌های این خودرو از LS FWD آغاز می‌شود که قیمت ۳۴,۳۹۵ دلاری آن تنها ۵۰۰ دلار از LS FWD پیش از فیس‌لیفت بیشتر است. کسانی که خواهان سامانه چهارچرخ محرک هستند نیز می‌توانند LS AWD را با قیمت ۳۶,۸۹۵ دلار انتخاب کنند.

کسانی که به خودرویی با ظاهر اسپرت علاقه‌مند هستند هم می‌توانند سراغ تیپ RS بروند که قیمت آن در نسخه محرک جلو از ۴۵,۳۹۵ دلار و در نسخه چهارچرخ محرک از ۴۷,۴۹۵ دلار آغاز می‌شود. بالاترین تیپ‌های تراورز هم پریمر و های‌کانتری هستند که هردو در نسخه‌های محرک جلو و چهارچرخ محرک ارائه می‌شوند. قیمت پریمر محرک جلو از ۴۷,۷۹۵ دلار و قیمت های‌کانتری چهارچرخ محرک از ۵۴,۵۹۵ دلار شروع می‌شود.

به‌روزرسانی‌های اصلی که در تراورز مدل ۲۰۲۲ انجام گرفته شامل چراغ‌های جلوی دوقسمتی جدید، قاب جدید مه شکن‌ها و بازطراحی چراغ‌های عقب می‌شود که با یک نوار کرومی به هم متصل شده‌اند. شورلت همچنین کابین کراس‌اوور فول سایز خود را هم با صندلی‌های جدید و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بروز شده با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم بهبود بخشیده است.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها