|
کدخبر: 188448

پرچمدار بنز بعد از جراحی + تصاویر

پوسایدون به عنوان تیونری آلمانی از جدیدترین پکیج ارتقایی خود برای مرسدس-ای ام جی S۶۳ رونمایی کرد. با سفارش تاپ ترین پکیج شاهد قدرت ۹۲۷ اسب بخاری نسل پیشین پرچم‌دار مرسدس خواهید بود.

خودرو پرچمدار بنز بعد از جراحی + تصاویر

 

S۶۳ از نظر طراحی دارای کیت بدنه گیرای AMG است و به همین خاطر پوسایدون تصمیم گرفته خیلی آن را دست‌کاری نکند. تنها تغییر مشهود در ظاهر این خودرو کاهش ارتفاع است که به لطف ماژول کاهش الکترونیکی برای سیستم تعلیق بادی استاندارد انجام شده است. خودرویی که در تصاویر دیده می‌شود از نوع طویل‌تر مرسدس-ای ام جی S۶۳ ۴Matic+ می‌باشد. این خودرو حداقل تا زمان عرضه نسل جدید گل سرسبد محصولات مرسدس پرفورمنس بالایی را ارائه خواهد کرد.

زیر کاپوت S۶۳ W۲۲۲ فیس لیفت پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو قرار داشته که در سایر محصولات این خودروساز همچون E ۶۳ S نیز بکار رفته است. این نیروگاه قلدر در حالت استاندارد قدرت ۶۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری تولید کرده و آن را از طریق سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها می‌فرستد.

پکیج پایه RS ۸۳۰ پوسایدون شامل توربوهای ارتقا یافته، فیلتر هوای اسپورت، خروجی‌های اگزوز جدید با مبدل‌های کاتالیتیک اسپورت و نرم‌افزار جدید پیشرانه و گیربکس می‌باشد. به لطف این تغییرات قدرت ۸۱۸ اسبی و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری حاصل می‌شود.

افرادی که خواهان قدرت بیشتر هستند می‌توانند پکیج رده میانی RS ۸۳۰+ را انتخاب کنند که خروجی ۸۶۸ اسبی و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتون متری را ارائه کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

نهایتاً به پکیج پرچم‌دار RS ۸۳۰+ (مشابه نام پکیج قبلی! ) می‌رسیم که باعث تغییرات در سرسیلندر و سوپاپ‌ها شده و سیستم تزریق آب/متانول جدیدی را به پیشرانه اضافه می‌کند. حاصل این بهبودها کسب قدرت قابل‌توجه ۹۲۷ اسب بخاری و گشتاور باورنکردنی ۱۲۸۰ نیوتون متری می‌باشد. سقف سرعت این سدان با پکیج یاد شده به فراتر از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اگر خیلی به دنبال دست‌کاری خودروی خود نیستید پوسایدون تنها کیت ارتقای نرم‌افزاری را ارائه می‌کند که باعث می‌شود قدرت خودرو به ۶۹۷ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۰۰۰ نیوتون متر برسد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها