|
کدخبر: 187692

وانت جدید الکتریکی در راه است + تصاویر

همه می‌دانیم که آینده از آنِ خودروهای الکتریکی است و خودروسازان نیز به شدت دنبال تولید چنین محصولاتی هستند. جدیدترین برند حاضر در این بازی جی ام سی است که تائید کرده یک پیکاپ الکتریکی فول سایز را تولید خواهد کرد.

خودرو وانت جدید الکتریکی در راه است + تصاویر

این خبر را دونکان آلدرد نایب‌رئیس بیوک و جی ام سی منتشر کرده است. فعلاً جزئیات چندانی از پیکاپ الکتریکی و جدید این برند در دست نیست و مدیر شرکت نیز نگفته که این پیکاپ از نام برادر درون‌سوز خود یعنی جی ام سی سیرا استفاده خواهد کرد یا خیر.

البته که چنین تصمیمی قابل‌درک بوده است. فورد قبلاً از F-150 لایتنینگ رونمایی کرده و تسلا و ریویان نیز در حال آماده‌سازی پیکاپ های الکتریکی خود می‌باشند. موضوع مهم‌تر اینکه شورولت نیز قبلاً تولید سیلورادو الکتریکی را تائید کرده است. این خودرو به همراه هامر الکتریکی در کارخانه زیرو جنرال موتورز در دیترویت تولید خواهد شد.

وانت-الکتریکی۲

پیکاپ های الکتریکی جنرال موتورز از باتری اولتیوم این شرکت استفاده خواهند کرد و احتمالاً در یک کارخانه تولید خواهند شد. یکی از این خودروها پیکاپ فول سایز جی ام سی است هرچند این شرکت هیچ چارچوب زمانی برای معرفی و تولید این محصول را اعلام نکرده ولی انتظار می‌رود رونمایی آن در سال آینده صورت گیرد.

ما انتظار داریم پیکاپ الکتریکی جی ام سی شعاع حرکتی حدود ۶۴۰ کیلومتری داشته باشد که این ارقام مشابه سیلورادو الکتریکی است.

شایان ذکر است نسخه پلاگین هیبریدی پرفروش‌ترین پیکاپ آمریکا یعنی F-150 در صورت استفاده از باتری استاندارد شعاع حرکتی ۳۷۰ کیلومتری داشته درحالی‌که با استفاده از باتری بزرگ‌تر این رقم به ۴۸۳ کیلومتر خواهد رسید.

در ماه‌های آینده اخبار بیشتری از پیکاپ الکتریکی جی ام سی به گوش خواهد رسید.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها