|
کدخبر: 185956

وانتی غول پیکر با قیمت باورنکردنی + تصاویر

پیکاپ کاری جی ام سی سیرا Pro مدل ۲۰۲۲ بدون تغییر خاصی وارد مدل سال جدید خود شده است.

خودرو وانتی غول پیکر با قیمت باورنکردنی + تصاویر

این عدم تغییر شامل قیمت این خودرو نیز شده و سیرا Pro مدل ۲۰۲۲ با قیمت مناسب ۳۷۸۹۵ دلاری (معادل ۹۰۰ میلیون تومان) برای نسخه تک کابین ۲۵۰۰ HD در دسترس می‌باشد. در بازاری که قیمت پیکاپ های کارکرده بسیار بالا رفته، سیرا هنوز هم با قیمت معقولی عرضه می‌شود. البته عدم تغییر قیمت این خودرو نیز خبری بسیار خوب برای خریداران احتمالی است.

سیرا HD خودرویی با اهداف مختص خود است چراکه پیکاپ های کاری جی ام سی معمولاً فاقد تجهیزات غیرضروری هستند. شایان ذکر است چندین نوع پیکربندی برای مدل‌های ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ در دسترس بوده و مشتریان می‌توانند این پیکاپ ها را بر اساس نیازهای خود سفارش دهند.

نسخه پایه این خانواده از نوع سیرا ۲۵۰۰ HD Pro است که قیمت ۳۷۸۹۵ دلاری دارد. با این مبلغ شما مالک مدل تک کابین می‌شوید درحالی‌که برای نسخه دوکابین باید ۴۰۴۹۵ دلار بپردازید. قیمت مدل کرو کب نیز از ۴۲۲۹۵ دلار شروع می‌شود. قیمت این مدل‌ها در نسخه بزرگ‌تر ۳۵۰۰ HD Pro به ترتیب برابر با ۳۹۰۹۵، ۴۱۸۹۵ و ۴۳۴۹۵ دلار می‌باشد.

همه نسخه‌های این پیکاپ به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۶ لیتری بنزینی ۴۰۱ اسب بخاری عرضه می‌شود. افرادی که قدرت بیشتری نیاز دارند می‌توانند نیروگاه ۸ سیلندر دیزلی دورامکس با خروجی ۴۴۵ اسبی را سفارش دهند. پیشرانه بنزینی استاندارد با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه می‌شود درحالی‌که گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک با پیشرانه دیزلی جفت می‌شود.

به لطف افزایش قیمت پیکاپ های کارکرده و تولید کم محصولات جدید که ناشی از کمبود چیپ هاست، قیمت‌گذاری بدون تغییر بهتر خبر برای خریداران می‌باشد.

منبع: پدال
  • ناشناس ارسالی در

    خاک‌برسراین‌مسولین‌ایران‌که‌این‌کشور‌برب ادسیاه‌دادند
    خداروزگارتان‌تیره‌وتا رکند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها