|
کدخبر: 186593 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش نیوز:

وانت از این جذاب تر نداریم! / قیمت ۵۰۰ میلیون

کمپانی فورد در تایلند نسخه ای جذاب از وانت رنجر را به تولید رسانده است.

خودرو وانت از این جذاب تر نداریم! / قیمت ۵۰۰ میلیون

فورد رنجر به بازار آمریکا با مدل ۲۰۱۸ بازگشت اما این وانت در سایر بازارها از سال ۲۰۱۱ وجود دارد. لازم به ذکر است که نسخه جدید این وانت نیز به زودی عرضه خواهد شد اما آخرین مدل آن در نسخه ها و تریم های مختلف در بازار وجود دارد. حال یک تریم جدید از رنجر در تایلند عرضه شده است. این وانت با نام Ford Ranger XL Street شناخته می‌شود.

رنجر۱

 فورد تایلند برنامه ریزی کرده است تا ۳۰۰ نسخه از این وانت خاص را به تولید برساند که قیمت آن نیز ۲۰ هزار و ۸۰۰ دلار (معادل ۵۰۰ میلیون تومان) خواهد بود. این وانت از سیستم تعلیق اسپرت و کوتاه‌تر بهره می‌برد و برای آن یک پیشرانه ۲.۲ لیتری توربودیزل در نظر گرفته شده است. این پیشرانه توان خود را از طریق یک گیربکس دستی ۶ سرعته به چرخ های عقب منتقل می‌کند. پیشرانه مورد نظر حداکثر توان ۱۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۸۵ نیوتن.متر را ارائه می‌دهد.

رنجر۳

رنجر۴

در بخش طراحی خارجی، فورد برای این وانت از کیت بدنه شاما بامپرهای جلو و عقب، بال، رکاب های کنار در جدید استفاده کرده است. همچنین رینگ های آن به نوع مشکی ۱۶ اینچ تغییر کرده و آینه های جانبی و دستگیره های در نیز مشکی شده‌اند. با این حال آنچه که باعث جذابیت این وانت می‌شود طراحی گرافیکی و رنگ زیبای استفاده شده در آن است.

رنجر۵

در داخل کابین نیز از یک مانیتور لمسی ۸ اینچی استفاده شده که مجهز به سیستم اپل کارپلی و آندروید اتو است. همچنین از جمله دیگر امکانات رفاهی میتوان به دو ایربگ، ۶ اسپیکر و آینه وسط با تنظیم نور اتوماتیک اشاره کرد. این وانت به شدت جذاب متاسفانه به بازار آمریکا راه پیدا نمی‌کند.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا قشنگ حرف نداره عالیه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها