|
کدخبر: 187069

وانت جذاب و پر ابهت ژاپنی از راه رسید + تصاویر

نیسان فرونتیر ۲۰۲۲ اوایل امسال به خاطر بازنشسته شدن نسل پیشین و قدیمی خود رونمایی شد.

خودرو وانت جذاب و پر ابهت ژاپنی از راه رسید + تصاویر

ژاپنی‌ها در خلال معرفی رسمی این پیکاپ فقط تصاویر مدل Pro-4X مجهز به سپر جلوی گیرا را منتشر کردند اما هم‌اکنون اولین تصاویر از نسخه استاندارد فرونتیر جدید نیز در دسترس قرار گرفته است.

این خودروساز خوش‌نام در حال گرامیداشت شروع تولید پیکاپ کاملاً دگرگون شده خود می‌باشد. فرونتیر جدید در کارخانه کانتون مونتاژ خواهد شد. این پیکاپ از سال ۲۰۱۲ تاکنون در این محل تولید شده و نسل جدید نیز بر پایه بیش از ۶ دهه تجربه ساخت و عرضه پیکاپ در آمریکا مونتاژ خواهد شد.

تیم فالون معاون ارشد کارخانه کانتون می‌گوید:

نسل جدید فرونتیر از انتظارات ما عبور کرده و استانداردهای جدیدی برای توانایی، تکنولوژی و قدرت یک پیکاپ میان سایز وضع کرده است. تیم کارخانه کانتون کاملاً به این خودرو افتخار می‌کند و آماده تولید نسل جدید یکی از قوی‌ترین و خشن‌ترین پیکاپ های بازار است.

اما درباره نسخه استاندارد این پیکاپ باید گفت تنها یک تصویر وجود دارد که سپر جلوی اصلاح شده و ظاهر کلی نرم‌تر را نشان می‌دهد. نیسان فعلاً اشاره‌ای به تفاوت‌هایی بین تریم های مختلف فرونتیر ۲۰۲۲ نکرده اما گفته تمامی نسخه‌های این خودرو دارای طراحی جدید با نمای جلوی قدرتمند و جلوپنجره‌ای حجیم خواهند بود.

این پیکاپ به‌صورت استاندارد از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری ۳۱۰ اسب بخاری استفاده خواهد کرد. پیشرانه یاد شده به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک مجهز بوده و شما می‌توانید سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهید. مدل Pro-4X به‌صورت استاندارد مدلی چهار چرخ محرک است.

نسل جدید نیسان فرونتیر از اواخر تابستان سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها