|
کدخبر: 179195

خودروی جدید بنز که شما را خیره می‌کند + تصاویر

مرسدس برای مدل ۲۰۲۲ خودروی AMG GT چهار درب کوپه را به روزرساین کرده است. این به روزرسانی شامل تغییرات جزیی در استایل بیرونی و کابین به همراه اضافه شدن یک مدل Manugaktur Exclusive ادیشت و چند رنگ جدید برای بدنه است.

خودرو خودروی جدید بنز که شما را خیره می‌کند + تصاویر

نسخه Manufaktur Exclusive ادیشن اولین باری بوده که برای AMG GT چهار درب کوپه عرضه شده و برای نسخه GT ۵۳ این خودرو در دسترس است. بدنه این مدل به رنگ قرمز Rubellite مزین شده که با تریم کرومی نقره ای رنگ و همچنین رینگ های ۲۱ اینچی به خصوص AMG برای این مدل هماهنگی کاملی دارد. کابین این مدل دارای تودوزی چرمی ناپا خاکستری رنگ به همراه تریم چوبی گردو در برخی از قسمت های کابین است. ضمن اینکه مرسدس برای این مدل غربیلک فرمان جدید AMG پرفورمنس را نصب کرده است.

نمای عقب مرسدس AMG GT چهار درب ۲۰۲۲

همچنین تمامی مدل های مرسدس AMG GT چهار درب کوپه برای نسخه ۲۰۲۲ به غربیلک فرمان جدید AMG پرفورمنس با دو پره دوبل در قسمت میانی، کلیدهای مد رانندگی و کلیدهای کنترل مالتی مدیا و تنظیمات خودرو عرضه می شود. همچنین مشتریان می توانند غربیلک فرمان را با تودوزی چرم ناپا یا ترکیبی از ناپا و دوخت دینامیکا سفارش دهند؛ ضمن اینکه امکان سفارش گرمکن فرمان در نسخه های شش سیلندر وجود داشته که در مدل های هشت سیلندر به صورت استاندارد در دسترس است.

نمای عقب مرسدس AMG GT چهار درب ۲۰۲۲

سایر قسمت های کابین دارای تودوزی چرمی جدید به رنگ هایی مانند قهوه ای سینا، قرمز کلاسیک، آبی Yacht، سفید Deep و خاکستری Neva هستند. همچنین به صورت آپشنال می توان تودوزی ویژه از چرم ناپا به رنگ خاکستری تیتانیومی با دوخت زرد رنگ یا تودوزی چرم ناپا به رنگ قهوه ای Auburn و دوخت لوزی شکل مشکی رنگ را سفارش داد. همچنین برای اولین بار امکان سفارش AMG GT چهار درب به صورت پنج نفره بوده که در این نسخه به صورت آپشنال یک صندلی نیمکت مانند در ردیف دوم نصب می شود.

مشخصات فنی مرسدس AMG GT ۲۰۲۲

نسخه ۴۳ و ۵۳ مرسدس AMG GT چهار درب از همان پیشرانه توربوشارژ ۳ لیتری شش سیلندر خطی پیشین با سیستم EQ بوستر استفاده می کنند که به ترتیب قادر به تولید ۳۶۲ اسب بخار و ۴۲۹ اسب بخار هستند. نسخه AMG GT۴۳ قادر است طی ۴.۸ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد و نسخه GT۵۳ طی ۴.۴ ثانیه به سرعت مشابه دست می یابد. در خصوص نسخه های هشت سیلندر GT۶۳ و GT۶۳ S مرسدس در آینده مشخصات آنها را منتشر می کند؛ ولی بعید است تغییری نسبت به قبل کرده باشند.

مرسدس-بنز-2

مرسدس-بنز-3

مرسدس-بنز-4

 

منبع: خودرونویس
  • ناشناس ارسالی در

    توی این اوضاع اقتصادی که مردم ایران مثل آوارگان فلسطین شدن اینا چیه که منتشر میک نید؟

ارسال نظر