|
کدخبر: 169389

خبر بد خودرویی برای ثروتمندان آمریکایی

رولزرویس برای یک درصد از جمعیت آمریکا که توانایی خرید محصولات این شرکت را دارند خبری بدی دارد زیرا به گفته این شرکت، به‌زودی عرضه مدل‌های داون و ریث در بازار ایالات‌متحده خاتمه میابد.

خودرو خبر بد خودرویی برای ثروتمندان آمریکایی

گفته شده این دو خودرو در پایان مدل ۲۰۲۱ به دلیل «مشکلات نظارتی» از بازار آمریکا کنار خواهند رفت اما عرضه آن‌ها در خارج از این کشور همچنان ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود تولید این دو خودرو تا سال ۲۰۲۳ ادامه پیدا کند.

اینکه پس‌ازآن چه اتفاقی رخ خواهد داد هنوز نامعلوم است اما به گفته سخنگوی رولزرویس، مدل‌های جدید زیادی در دست توسعه هستند. این احتمال وجود دارد یک کوپه و یک کانورتیبل جدید در بین این مدل‌ها باشد زیرا نسل جدید سدان گوست به‌تازگی به بازار آمده اما ریث و داون کنونی بر اساس نسل قلبی این سدان فوق لوکس ساخته شده‌اند. برای یادآوری، ریث اولین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳ رونمایی شد و حدود دو سال بعد هم داون به بازار آمد. این دو مدل با استقبال خوبی مواجه شدند و از زمانی که رولزرویس در سال ۲۰۱۶ فانتوم کوپه و دراپهد را کنار گذاشت، وظیفه آن‌ها را هم در بازار انجام دادند.

هرچند هنوز هیچ‌چیز در مورد نسل جدید داون و ریث نمی‌دانیم اما گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که جانشینان این دو مدل می‌توانند الکتریکی باشند. فعلاً دراین‌باره اطلاعات کمی در دست است اما مدیرعامل رولزرویس قبلاً گفته است که اولین محصول الکتریکی این شرکت قبل از سال ۲۰۳۰ وارد بازار می‌شود. گزارش‌ها حاکی است که این خودروی الکتریکی روی نسخه‌ای اصلاح شده از پلت‌فرم جدید رولزرویس ساخته می‌شود که هم‌اکنون در مدل‌های کولینان، فانتوم و گوست مورداستفاده قرار گرفته است.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها